Topp 25 - Spillere

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Lexington mars 16, 00:09
Hei, så du ratet meg på forum, takker for rosen og tar til meg det du ellers sa.

Så du skrev noe om en "magnus" men, det nok ingen magnus her :) Bare Lex





-Lex

Sleipnir mars 16, 00:09
?

Sleipnir mars 16, 00:10
Kileren10 heter magnus

Lexington mars 16, 00:19
Han er ikke på denne kontoen :) ingen duals her enda :)


-Lex

Sleipnir mars 16, 00:19
Han skrev Lexington jo.

Lexington mars 16, 00:20
Vel, det er isåfall bullshit, bare Axelz fra v13 her :)


Nja, og fra v16 der du finner med under samme niok

Sleipnir mars 16, 00:21
Ok, mye pp brukt?

Lexington mars 16, 00:22
Nja, ikke PP-horing, men litt har nå gått :p Men, er det meste som yasir, kjøpt smart med ress

Sleipnir mars 16, 00:24
k


Yeah! English, bitch!
 

Fakenickern

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
må gjerne vente til helga er over :p jeg har fallt sånn på ranken...ikke lett å holde seg godt oppe på lista med bare 1 by.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 Ragnar Lodbroch 24/7 12.825
Ut i fra profilbilde å dømme er dette en spiller som holder seg godt til gråbyadling og stabil defansiv. En spiller vi kanskje får med oss videre, og skal bli spennende å følge.

2 Terminator Power 10.632
En spiller som er flink til å bruke troppene sine til å adle store byer. Om dette var en lur investering vil vi se senere.

3 *Stark* Nice 10.474
En type som alltid er med i starten. Har som "alltids" null kontakt med andre, og ender med å bli adlet ned/gi bort byen sin iløpet av noen uker.

4 Fakenickern Power 9.496

Et fakenick! Spilleren har gjort det lovende på v18 så langt, og plyndret andre byer som en gud. Om dette er en startupspiller eller klarer å holde flere baller i luften samtidig blir spennende å se!

5 yasir Power 9.393
Gudinnen fra... venus(?). Hun er damen med flammefuglen som har gjort det OK på v14. Ryktes noe kraftig pp-bruk, men man må alltid regne med noe svarte får i flokken.

6 Belzebub Power 8.904

Enten er dette "SelvesteBelzebub", eller så er det en annen. OK nick viser at du kan spillet.

7 Lemmy 24/7 8.701
Storsynderen. Du kan adle alle, men velger å bygge ressfelt.

8 Zimpley Nice 8.361

Simply nice. Hørt at han her er konge både off og def. Det gjenstår å se!

9 Lilleulven 24/7 8.283
Er online hele tiden som alle andre. Heiaheia! Greit med ODA, noe som viser at du har brukt troppene noenlunde greit.

10 SIR MASAKRA Feel 8.138

Skjuler alt av alt. Derfor velger jeg å skjule det jeg skriver.

11 Deathmachine Morra$ 8.110

Stålrammen bak Morrasønn. Hjelper det han kan og mer vet jeg ei.

12 Lexington Power 8.095
Powerlexington har klatret til topp på v18 og storkoser seg. Usikker på om denne spilleren kan gjøre så ekstremt mye gitt tidligere resultater.

13 rimmingtown 24/7 7.964

Rimming er kult. Derfor er dette en kul konto. Kjempekult profilbilde, noe mindre kule stats. Virker som om spillerne er så redd for denne kontoen at de må slette seg når 2 sekunderstoget kommer!

14 Aatto Nice 7.559

Spilleren som gjør det bra i ingenmansland. Han ligger langt unna stammevenner og bryter en krig ut mot Power får han vist alt han kan, både sitt beste og verste.

15 Robb Stark. HS 7.523

En hemmelig konto som mener han kjenner andre. Noe kort tankegang, men det stopper ikke typen fra å forandre sin idesetting. Denne kontoen vil enten merges bort eller joine en av toppstammene.

16 Heartbreak Nice 7.435

Stille type, derav en merkelig type.

17 charlius JX 7.300

Kult profilbilde boyyy

18 juca chaves BB 7.074

Funnet nøkkel i microfarming. Juca har tappet FA til tastemerket er slitt av, og fått en fin medalje for det.

19 Vassendgutane Nice 7.046

OK spillere som har et fiffig profilbilde. Vil nok mest sannsynlig bli merget bort. Prove me wrong!

20 BananasInPyjamas Nice 6.875
Engelsk type som virker grei nok til å bygge opp sin egen by.

21 Holoman 24/7 6.867
En utrolig pysete konto som ikke turte å henge seg med på Kamikazen til BTK. Overlevelsesinstinktet slår til!

22 zollib TLL 6.721
Farmet bra, og kastet bort enormt med tropper. Denne spilleren er nok et lett mål.

23 Zara BB 6.598
Zara blunker mot meg med under 1 000 byer ranet. Ikke særlig imponerende Zara. Tho, fikk sin andre by nesten gratis.

24 The Vigilante Nice 6.448
Den beste ledern i Nice. Virker som en superkonto som gjør det som er viktig.

25 Mary kay Nice 6.390
Mary kay virker som en reflektert person som ønsker alle vell. Usikker på om dette funker i en impulsivt krigspill.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Jeg lager en ny topp 15, også har jeg under top 3 store stammer jeg mener kommer til å klare seg bra fremover(clapping)
gidder ikke top 25, alt under 15 er bare dritt(selvmord)





RANGSPILLERSTAMMEPoengByerKOMMENTAR
1fakenickerenPOWER22.8284aiaiai... ryktet følger deg, og det ser ut som de er sanne! ut ifra kartet så ser det ut som du har fått gang på endel gullmynter siden det er ganske lange distanser mellom byene dine. Jeg tror nok du blir en av de som kommer langt på denne verdnen og det eneste jeg kan si negativt er plasseringen... Er for langt unna NICE!
2Ragnar Lodbroch24/719.1724Har ikke snakket så mye med deg, men ig så har du uten tvil den beste plasseringen. du ligger litt unna vennene og ganske nær fienden(clapping). Kan også si at det er ingen som har et bedre cluser enn deg(?). 4 byer så nær hverandre, og du har allerede en 9k by(pp-whore)
3juca chavesingen stamme18.3424du var i BB, men nå er jo den stamme historie(sjokk):Surprised:! Men du var nok en av de gode i BB sidendu har kommet deg opp høyt på rangen uten noe særlig til stamme. Uansett, du ligger ut mot den beste plassen på hele kartet, rimmen! kanskje klarer du å holde deg i toppen? men du må nok finne en stamme i ditt området da.
4yasirPOWER16.4695stor spiller, med store ambisjoner kan jeg tenke meg! liker at du var den 3. til å beseire 10k enheter, som jeg tolker som at du er en off-spiller, og off-spillere er de beste og kuleste! ligger trygt inne med stammen din, og du har et fint cluster på 5 byer der :) du har jo muligheten å adle deg innover mot "the core" og få et tettpakka cluser. + du kommer nærmere NICE.
5BananasInPyjamasPOWER16.0733Har ikke peiling på hvem du er, men jeg tror jeg fikk 4-5 venneforespørler av deg... la meg til også sletta meg, og jeg mistenker at det var prestasjonen? du har iallefall 100 venner (party). Det luker Ruben av denne kontoen da, lettkledde damer til profilbilde og en 9k by... Men hvem enn du er så har du lite folk å ta rundt deg, men duhar nydelige muligheter for å farme 24/7! oser av grått rundt deg :) tror nok du blir en topp 10 spiller fremover, siden dualtid har liget stabilt på topplisten.
6*Stark*NICE15.8845har altid lurt på hvem dere i HS var, men etter dere merga med NICE så vil jeg tro at det er brukbare spillere, med mindre zippy tok dere inn for å kunne bruke dere som agn da... Men du har nydelige farmemuligheter, og du har noen spiller byer du kan ta, men det virker som du liker å ta små grå? kan se for meg at du er en meget passiv spiller, men har ikke peiling siden jeg ikke vet hvem du er:-/
7TerminatorPOWER15.3464Ryktet følger deg også! hørte mye bra om deg, men da jeg fikk snakket og se deg spille så var du jo bedre enn ryktet sa! gidder ikke si noe mere om IG, han er en konge fyr, og det er bra nok for å vinne v18 :awesome::awesome:
8DeathmachineMorra$15.1574altid lurt på hvem dere er? er en mystisk stamme synes jeg(jeg er ikke så god å huske hva som bli sagt anyways så..)men du ligger trygt til å vokse og bli stor, men ser ikke hvor du har store fiender i ditt området.. BORING!
9BelzebubPOWER14.7833Er det selveste??? isåfall er det en å frykte litt folkens! Selv om du ikke har de beste farmemulighetene, så har du fantastiske adlingsmuligheter! bare kjør på og ta alle, du klarer det!
10Lemmy24/714.4544er vell ingen som har brukt like mye pp som deg?, men nå som det er flere byer og farming som teller mest så har du falt av lastet, og fortsetter å falle. Jeg håper du kommer deg opp igjen for du har en nydelig farmemuligheter, og så få gang på et tog å ta noen drittunger i NICE :)
11LexingtonPOWER14.4454kjør på! hørt gode rykter om deg og at du er en filnk leder i POWER :) tror du er en av de som kommer til å klare seg fremover :) har ikke så mye å ta av, men du har endel grått da, og få gang på noen tog så er du lett i et tettbygdstrøk
12Mary KayNICE14.1495Ligger trygt ved NICE sentrum, og har fine muligheter for å få ting her farmet. Men Du må også få gang på tog å komm deg nærmere 24/7 og Power. Hørt rykter om hvem som spiller her, og stemmer de så er det GGWP :twisted:. Kvinner kan spille TW sier jeg bare
13TW-GuidenNICE13.6104Har aldri egentlig likt deg :S Men skal være sakelig og ærlig. Du er en god spiller som gjør det bra, og du kan TW godt. Du klarte å ta ut BTK, og du har gjordt det bra til å ligge unna dine venner. + for at du tok ansvaret og laget en guide stamme, men hva skjedde med den?
Du er en oppblåst potetsekk, EDIT: og du har fått INGEN støtte til byene dine, så du kan klage over at vi i 24/7 ikke har tatt deg pdd.
14lilleulven24/713.4724Du komm inn i 24/7 etter en liten stund, men jeg er glad for at du kom inn :) Du bekreftet ryktetene dine, og jeg venter enda på flere rykter skal gå i oppfyllelse. jeg har troen på deg, selv om du ligger litt unna folk!
15carnoPOWER13.3783Stikk S-Ø og ta Don jon :) Jeg kjenner deg ikke og har ikke hørt noe om deg, men du ligger ok- i k44, og du kan jo somsagt bare stikk S-Ø og ta NICE spillere. Kjør på, og få velta den bussen som kalles NICE


24/7, POWER og NICE klarer seg minst en mnd til.. gg wp


TAKK FOR MEG!
 
Sist redigert:

Donau

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
15 Zimpley Nice 13.432 4 3358
16 carno Power 13.390 3 4463


Ehh ja :p velger å ikke si noe, mener jeg har hatt plass 15 i hele dag :Surprised: (giggle)
 
Topp