Topp 25 - Spillere

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Herlig liste, Morten(party) Er vell ganske lenge siden de siste listene kom ut, så kjekt å se at det oppdateres litt her nå! Alltid kult med underholdende lesestoff :cool:
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
Why So Serious? | ODA
Stein Rune har jeg heller ikke spilt med før (mange jeg ikke har spilt med, gitt).
En spiller som ikke gir opp, og er sikker på at OIM vil slite med å ta byer fra denne brukeren. Sitter med en stor front alene nå som king hakon er borte fra dette området, men kommer til å holde ut mye lenger. Tviler ikke et sekund på at denne kontoen vil holde seg godt!


Holdt ut lenge han ja (wasntme)

og lettere har det blitt for han med litt hjelp ^^
 

DeletedUser

Guest
Skjønner godt hvorfor ingen gidder å gjør slike topp 25 liste når super lol bare snakker ned om det
 
Sist redigert av en moderator:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Flott liste! Jeg er enig i at det er unødvendig å kritisere lister fordi man får litt dårlig kritikk så lenge det er spillrelatert. At du har finest ting å si om dine egne stammefrender synes jeg er helt greit. Det er disse man har daglig kontakt med og stort sett disse man har best kjennskap til. Så da sier det seg litt selv at det er de som får den mest positive kritikken. Så godt initativ å få laget denne listen da det er en stund siden sist vi hadde en topp 25 liste her. Håper flere henger seg på!
 

DeletedUser

Guest
Kudos for liste! Savner dog litt mer objektivitet og litt mindre subjektivitet.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kudos for liste! Savner dog litt mer objektivitet og litt mindre subjektivitet.

Greia med de trådene her er jo at de skal være fra et subjektivt perspektiv. Det er jo bare kos og vite hva fienden tenker om f.eks den kontoen man selv spiller på, og vica versa. Uansett - vær glad for at Xandor tok seg tid til listen, er jo bedre at noe skjedde, så shut klaginga ;-).
 

DeletedUser

Guest
Greia med de trådene her er jo at de skal være fra et subjektivt perspektiv. Det er jo bare kos og vite hva fienden tenker om f.eks den kontoen man selv spiller på, og vica versa. Uansett - vær glad for at Xandor tok seg tid til listen, er jo bedre at noe skjedde, så shut klaginga ;-).

Konstruktiv kritikk kalles det - sa at jeg satte pris på lista ;) Syntes det ble litt for mye "denne spilleren kommer til å slå fra seg snart" på ODA-spillere og for mye "denne spilleren vil snart gå ned" på OIM-spillere.

Men som jeg sa; kudos for liste. Håper flere følger.
 

DeletedUser

Guest
Foreslår att disse "grinebiterne" som ikke tåler å lese andres lister, kan komme med en selv?:eek:
Det er ingen fasitt på hvordan en slik liste skal skrives, og det er opp til hver enkelt i mine øyner. (alt utenom personlig uthenging ofc)
Kudos for feedback fra mange her inne og håper vi ser mer av "tilbakemeldinger" isteden for disse "rage" inleggene.

Skaper ett bedre miljø slik, som også gjøre det verdt å titte innom av og til.
 

Herre Smurfe

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
Nå må jo vi få lov til å faktisk skrive hva vi mener om listen, uten at dere skal henge dere opp i alt som blir skrevet.
Han skriver fra sitt perspektiv i saken, det samme gjør vi på tilbakemeldingene. Alle har ulike meninger om ting.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Nå må jo vi få lov til å faktisk skrive hva vi mener om listen, uten at dere skal henge dere opp i alt som blir skrevet.
Han skriver fra sitt perspektiv i saken, det samme gjør vi på tilbakemeldingene. Alle har ulike meninger om ting.
Folk trenger egentlig ikke å mene så mye om selve listen, synes jeg. Det hadde vært mer interessant hvis folk heller tok tak i listens påstander og vurderte/diskuterte dem.

Og peeps: Når en liste er subjektiv i fiendens favør, motbevis dem ved å komme med motargumenter mot påstandene, ikke heng dere opp i at lista er subjektiv.
 
Topp