Topp 25 - Spillere

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
irrelevant å tenkte på hvem som vinner 1 vs 1. Da det aldri kommer til å skje (giggle)
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Dessuten ville det stått nederst at "Starboy har redigert dette innlegget", dersom han gjorde det.

Men, dem må nå forsette å tro at dem vet alt, disse nissene i AriCa :) Flinke til å dele ut presanger da, det skal dem ha :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Dessuten ville det stått nederst at "Starboy har redigert dette innlegget", dersom han gjorde det.

Men, dem må nå forsette å tro at dem vet alt, disse nissene i AriCa :) Flinke til å dele ut presanger da, det skal dem ha :)

Å redigere innlegg er bare en av flere ting som går under det å moderere. Så nei, om man moderer noe er det ikke gitt at resten av forumet vil få beskjed om det. Forøvrig så er den heksejakten rebell & co holder på med helt flåsete.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
hvem har du så vunnet over 1 v 1?

Neidu, det er ikke mange^^
Å ta noen 1v1 på TW er så å si umulig :)

Det jeg mente med den teksten der var at mange har prøvd å knuse meg, men ikke mange har klart det (og de var i et stort overtall, WIC) ^^
 

DeletedUser

Guest
Velle,,,, M-Dude,jeg husker deg så altfor godt fra endgame på V2,og du fortsetter ikke overbevisende her ,nei.

Var ikke akkurat så aktiv på v2 da. Var litt aktiv på Aremoric, men tok det ikke så seriøst. Vi hadde jo Grim på laget, så vi vant jo uansett.

Og når jeg nå tenker på all pepperen jeg fikk desember 2014,for at jeg ville jobbe opp mot 13rev,knuse og adle denne,for du og dine i "ledelsen" i ODA,alle disse som er så ekstremt megafrekke på forumet her,ville ha mine tropper 400 timer vekk,da jeg var klar til å adle vekk 13rev i mitt område,fikk meg til å miste gutsen som spiller i ODA.

Ja, huff. Tenk å spørre om hjelp. Ikke tro at vi startet hos deg først, så hvorfor du blir så sur for dette aner ikke jeg. Synd at du ikke heller tenkte "hjelper jeg deg, så hjelper du meg senere". Men heller velger å tviholde på alt du har "i tilfelle" noe skulle skje. Men greit nok.

Og når jeg nå ser ,opplever,tagger og møter dere i ODA som fiende,så ser jeg jo at dere er en megagjeng med megafeiginger som tidligere og nå,velger fortsatt minste motstandsvei......... Fydda...

Ehh.. Dette er noe alle gjør, så da er vel alle feige? Hmm.

Jeg lærte i min tid av BGM,OliCo,fhv GJ og til slutt AriCa at samhold,samarbeid gav den styrke en stamme trengte for å vinne,og det klarte vi på V2...

Synd du ikke opplevde det i ODA. Men nå var ikke dere de som var mest aktive på forumet og kom med forslag/løsninger heller. I AriCa måtte jo ledelsen nærmest mate hver enkelt med instrukser (som funket utmerket) for at ting skulle bli gjort.

V18 m/ODA er bare så heftif patetisk,som det bare kan gå an.

Vi har vært gjennom ekstremt hektiske tider og allikevel har vi vunnet. Dere hadde det veldig rolig helt i sør i forhold til midten og nord. Noe resten i OIM og resten kan skrive under på. Så vi dannet et ekstremt godt samarbeid og ble mye bedre pga det. Så jeg kjenner meg ikke helt igjen i din beskrivelse om at vi var "patetiske". Nå skal jeg passe på å ikke ta på meg så mye av æren for suksessen, men jeg har lagt ned hundrevis av timer på å mikrostyre flere av frontene og sørge for at vi hadde spillere på kontoene. Så jeg tillater ikke at du kommer med en slik kritikk uten å si mer enn at vi var "patetiske".

Ledelsen i Power og ODA har hatt det turbulent og slitsomt. Til tross for helt vannvittige tilbakefall med spillere som "defekter" og backstabber, så har vi stått sammen og fjernet all motstand. Ja, vi har hatt mye flaks og ja fienden har vært uheldig. Men det er som oftest de største årsakene om man vinner eller ikke.

Nå gjenstår det bare de som er vrange bare fordi de kan. Jeg respekterer valgene som er tatt og alle kan gjøre akkurat som de vil. Men dere får ikke lov til å spre usannheter og bunnløs kritikk. Nå kunne jeg brukt tid på å skrive en lengre post på hvordan jeg opplevde at enkelte holdt ting for seg selv og spilte mer solo og var hemmelighetsfull, men det skal jeg spare alle for. Vi kom seirende ut av den lange og mørke tunellen. Bare litt dumt at dere falt av rett før vi kom ut i lyset.
 

DeletedUser

Guest
På hvilken måte er det umulig? Det skjer jo hele tiden.

Kanskje et område, men å ta en hel spiller alene uten at NOEN bidrar med angrep er ikke ofte :p
Kanskje tidlig i spillet, men ikke midt i eller late game som dg44 sier.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Mye mulig at det er sjeldent at det skjer, men jeg har i alle fall gjort det ved flere anledninger. Både mid- og lategame. Uansett så har jo folk så forskjellige måter de velger å spille på, så det er ikke av betydning.
 

DeletedUser

Guest
Mye mulig at det er sjeldent at det skjer, men jeg har i alle fall gjort det ved flere anledninger. Både mid- og lategame. Uansett så har jo folk så forskjellige måter de velger å spille på, så det er ikke av betydning.

Hehe, har selv tatt noen alene, men det er ikke mange. Da må jeg ha våre den eneste som har hat mulighet til å ta han ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mye mulig at det er sjeldent at det skjer, men jeg har i alle fall gjort det ved flere anledninger. Både mid- og lategame. Uansett så har jo folk så forskjellige måter de velger å spille på, så det er ikke av betydning.

om du kan henvise til flere spillere der kun du har adla mid/late game med litt størrelse så må du gjerne opplyse meg.
 

DeletedUser

Guest
Herre for en merkelig diskusjon. Trodde alle visste at dette ikke var mulig nå jeg?

At man tar noen "alene" er jo bs. Det 1vs1 konseptet er jo bare ønsketenkning på sitt beste.
For at det skal være en 1vs1, må det være likt oppsett på begge sider med null fordeler. Si at dere spiller 1vs1. Hvis den ene bare kan spille 1 time daglig mens den andre 15.. Så er det gitt hvem som vinner. Om 1 har 100 byer mot 20, så er det også gitt, med mindre den med 100 byer er nybegynner.

Altså, det beste som kan sammenlignes er egentlig stammer. Der bytter man i hvert fall på ansvar og gjør det litt jevnere. Men igjen, umulig å ha en "100% fair fight".

Men jeg skjønner hvorfor folk snakker om det da det er moro.

Og sånn btw, så hadde jeg knust alle :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå snakket jeg aldri om en fair fight, for det finner du ikke utenfor speedverdener. Jeg snakket bare om at to spillere kjemper mot hverandre på en verden, uten innblanding fra andre.

Dg44, jeg husker ikke lenger hva disse spillerne het, da mesteparten av dem ble adlet på v2. Og siden jeg ikke kan nevne noen på senere verdener som følge av at jeg forventer pirk fra deg om at det kom en og annen nuke fra en annen spiller, så orker jeg ikke prøve meg på det. Uansett har jeg på v14 også gjort over 95% alene når det kommer til flere spillere, selvfølgelig ikke før vi var kommet sent i midgame/lategame.

Tidlig midgame og earlygame er det helt umulig å få noen form for 1v1 til hvis man har så mye som en halvveis kompetent stamme i ryggen.
 
Topp