Topp 25 - Spillere

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Dette er så latterlig at det blir tragisk, søtt at du skirver + axelz (hug) men, synnes top 25 lister (jada vet jeg skrev top 20) burde skrives seriøse.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
8 Lilleulven ODA
Stian (stikke av når det er incs) og en iherdig fyr her.

hmm, stikke av? da kjenner du ikke meg ^_^

Useless og userriøs liste ellers. Like greit at du ikke poster.

@Skattum93

Du kan gjøre andre ting enn å le. Du kan rett og slett dunke hodet i bordet. Når man ser hva slags trash av noen twspillere som fins her ^_^ Noen burde virkelig gå i seg selv.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jaja, får være fornøyd med å få positive poster om meg i det minste :gjeip:

Syntes det er så slitsomt at folk får nye dualer og nye spillere hele tiden. Et tegn på en god spiller er utholdenhet og som klarer å spille alene. De som trenger dual, er ikke like gode som de som ikke har det. Enkelt og greit :)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Jaja, får være fornøyd med å få positive poster om meg i det minste :gjeip:

Syntes det er så slitsomt at folk får nye dualer og nye spillere hele tiden. Et tegn på en god spiller er utholdenhet og som klarer å spille alene. De som trenger dual, er ikke like gode som de som ikke har det. Enkelt og greit :)

Så sant så sant.
Dem som klarer å holde seg til sitt standpunkt og ikke forlater brukerne sine når det begynner å ta mye energi som bør anses som de beste.
 

DeletedUser

Guest
Får vel lage litt liv igjen på denne tråden, så den ikke dør helt ut!


1~Bexx~OIM~5,492,808

Egen konto, så skal være kort. Meg og Andreas som spiller her, to gamlinger i tw-sammenheng. Føler vi har gjort det ålright etter vår ankomst til Bexx-kontoen. Fått adlet litt fiender og tatt tilbake vår rettmessige plassering på ranken ;). Andreas er deffe-kongen. Ikke den mest høylytte offentlig, men det er også noe av det jeg liker med han. Vokser jevnt og trutt, og skal prøve å holde oss der vi er i dag!

2~Melkerull~OIM~4,651,328

Melkerull-kontoen har virkelig fått fart på sakene. Etter at Torjus, Stephan og Håkon meldte sin overgang, har pilen gått straka veien oppover. Etter at de fikk kritikk av undertegnende for å adle for lite, har de nå bestemt seg for å adle ALLE! Og da mener jeg alle.. fiender, allierte og noobs, til og med sine egne byer får ikke være i fred. En skummel utfordrer til rank 1!

3~Nordlysets Datter~ODA~4,513,341

En ganske anonym konto. Er visst en kvinne som spiller her, stort mer får man ikke ut av profilen hennes. Lever på små DoF-spillere og har som visse andre fra ODA karret seg til en topplasering uten å møte noen form for motstand. Er vel grunnen til at hun er en av de som vokser mest fra ODA. Forventer å se henne blant teten en god stund til! :)

4~Three Are Legend~ODA~4,187,621

Så er det legendene. Har adlet 0 byer den siste uken, som kan forklares med at de har spart opp nukes og vært på jobb-intervjuer. Har drøya den i det lengste, med påvente av flere 25% mer angrepskraft fra tombolaen. Hell i uhell, så endte de opp med de etterlengtede bonusene, dessverre møtte de veggen til Roger og fikk en spade i trynet. Forventer en uke til med oppsparing av nukes, før det igjen braker løs fra TAL :)

5~timtom~ODA~4,163,084

Så er det min kjære venn timtom. Har i likhet med TAL, virkelig slått på stortromma med adlinger i det siste. Neida, null vekst på denne kontoen også, muligens det er tomt for gråbyer, eller helt andre grunner.

6~Bacardi Razz~OIM~3,743,178

Vips! Så ble sjokolademannen forvandlet til partykongen. Han her må ha noe alkohol innabors, for han bare kjører på uten å se seg tilbake. Har hatt en god vekst, både i poeng og OD. Den ubestridte deff-kongen på v18 for øyeblikket (dessverre Andreas). Begynt såvidt å snuse på topp5, og går utifra at Roger er å se blant fiffen om ikke lenge.

7~babaganoosh~OIM~3,556,678

En av bakgårdskontoene til OIM, har faktisk ikke peiling på hvem som sitter her. Tok vårrengjøringa litt seint, men er nå godt igang med å rydde rimmen og gjøre det pent til jul :jsmiley: Har en jevn og fin vekst.

8~RaM77~ODA~3,337,356

Er visst sinnsykt god, hu Ann :) Har til gode å bevise det så langt på v18 isåfall, adler stort sett fredrikerikkesåkul og gråbyer. Har hatt en down-periode den siste tiden, men sparer vel nukes til å ta ut deffet vårt hos Samene (unnskyld Are).

9~magic dude~ODA~3,091,198

Er heldig som enda er inne blant topp 10, lever stort sett på ryktet sitt, og pga. sin minimale front til fienden. Har i det minste en god unnskyldning til å være inaktiv. Tiden vil vise om vi igjen får se en aktiv md.

10~Three Are Not Legends~OIM~~3,085,897

Tre har blitt til to, dessverre har de ikke råd til å bytte navn igjen :/ Har en grei vekst, selv om de sliter med latskap. Håper å se dere lenger opp på ranken i fremtiden, for det har dere kvaliteter til!

11~Mickey n Mallory~OIM~3,059,666

Dronningen av OIM. Har endelig fått inn Kongen også på kontoen (vivaldi). Har vært lite aktivitet i det siste, men har blitt personlig lovet at aktiviteten vil komme! Blant de i OIM med minst vekst for tiden..

12~FylleSamen~OIM~2,949,781

Are og Kvæna er duoen på FylleSamen, har massevis av incs fra ODA for tiden, og er under konstant press. Heldigvis har vi (bexx) sendt ned rundt 200 deff-byer, det burde holde en uke eller to :)

13~king hakon~ODA~2,878,485

Vår nye lekekamerat i nord. Blir bomba, men kompanserer de røde tallene med å adle seg til rimmen. Er forresten en veldig hyggelig kar, synd du bare er i feil stamme.

14~Why So Serious?~ODA~2,713,707

Ja, Why So Serius? Er bare et spill, slapp av:) Kunne skrevet mye av de samme som med KH. Rydda rimmen i nord og lager seg en borg. Må ha overtall i deff, ellers så kjører han en veldig defansiv taktikk.

15~Dora the Explorer~ODA~2,571,428

Lite kjennskap til denne kontoen, utenom at jeg ikke liker han. Er en kvalm type på offentlig forum.

16~Bodyguard~ODA~~2,563,450

Ex-lekekamerat. Han har nå søkt asyl i et annet kontinent. Går rykter om at han foretrekker fyllesamer i stedenfor sørlendinger. Burde prøve en kirkeverden snart, fortsatt håp å lære seg hva et cluster er:)

17~MaJeSTee~OIM~2,349,120

Ikke han jeg snakker med mest, men tror det er en engelskmann på denne kontoen. Kom inn med et smell og vokste stort i perioder, har daffet av endel i det siste.

18~Atlas~OIM~2,348,873

En av lederne i OIM, har dog ikke hørt så alt for mye fra deg. Er vel noe med at kontoene våre ligger langt unna hverandre, så vi ikke har så mye fiendtlig fellesskap. Vokser jevnt og godt!

19~Zara~ODA~2,336,736

Enda en av jentene i ODA, godt det er noen av dere. Har måtte føle vreden til melkerull i det siste, og ligger med røde minustall. Er en av kontoene i ODA med mest ODD denne uka.

20~Belzebub~ODA~2,325,343

Har en veldig vekst, og gjør det tydeligvis bra. En av kontoene som snart skal få smake deffet mitt. Ellers en hyggelig kar!



Beklager at det ble veldig korte kommentarer og kun topp20. Mistet motivasjonen omtrent etter at jeg bestemte å lage en liste...
 

DeletedUser

Guest
Lever jeg bare på ryktet mitt? :O

Dammit.. You got me there. Kan overhode ikke dette spillet i det hele tatt. Har hatt flaks hele veien og trykker bare vilt på tastaturet og håper jeg gjør noe riktig.

En av grunnene til at jeg ikke har "utrettet" så mye IG, er fordi jeg har måttet bruke enorme ressurser på diplomati og annet innad i stammen. Nå om dagen går det i skole. Men når jeg først får tid igjen, så skal jeg prøve å bevise at jeg ikke gjemmer meg bak ryktet mitt :)
 

DeletedUser

Guest
Lever jeg bare på ryktet mitt? :O

Dammit.. You got me there. Kan overhode ikke dette spillet i det hele tatt. Har hatt flaks hele veien og trykker bare vilt på tastaturet og håper jeg gjør noe riktig.

En av grunnene til at jeg ikke har "utrettet" så mye IG, er fordi jeg har måttet bruke enorme ressurser på diplomati og annet innad i stammen. Nå om dagen går det i skole. Men når jeg først får tid igjen, så skal jeg prøve å bevise at jeg ikke gjemmer meg bak ryktet mitt :)

Snakker da selvfølgelig om de siste månedene, og som sagt, du har en veldig innafor unnskyldning for å ikke prioritere TW :) Håper å få se deg i action igjen før v18 avsluttes!
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
MD kan faktisk overkjøre alt og alle hvis han har tid og ork... glad jeg aldri har vært i fronten MD er i.
 
Topp