Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Legenden ser ut til å gjøre alt annet enn Tw i hvertfall (giggle)
 

the cr

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Får prøve meg på en slik topp 15 liste, lenge siden det har blitt gjort av meg selv og denne tråden har begynt og ruste så viktig og få kicka denne opp litt. Tar bare topp 15 dessverre.


PLASS NR 1 RaM77 STAMME: ODA

Her sitter da Ann, gjort det lenge også. Spilt alltid solo og klart seg meget godt også under angrep og offensivt! Er en grunn for at hun er der hun er. Det kommer ikke gratis. Ann er ei ledertype, bidrar alltid med 100% hjelper spillere med motivasjon i stammen, hun har aldri klaget på motivasjon heller alltid stått på. Hun er ei seig dame som ikke gir seg før målet er oppnådd og det er å vinne v18.
Ble først kjent med Ann på v1 rett før JPTG falt og blitt mye bedre kjent med hun nå. Fortjener absolutt 1.plassen. :)


PLASS NR 2 Mount And Blade 1 STAMME: ODA

Geir på denne kontoen. Spiller også solo. Det er en konto som har overrasket mange på v18. Hvor offensiv denne kontoen har vært er bare til å klappe i henda av. Alle som står i veien for MAB må til slutt gi seg for Geir gir seg ikke. Sliter ut fienden med daglig angrep, og finner alltid svakheten til hver fiende. Jeg visste ikke hvem du var før jeg ble kjent med deg på v18, trodde du var en alminnelig tw spiller, men der tok jeg total feil. Vært også kv en liten kjapp periode på kontoen din og oppsettet og antall offensive byer er bare til å sikle av. Absolutt fortjent 2 plass Geir. Du har overrasket meget. :)

PLASS NR 2 magic dude STAMME: ODA

Tja, hva skal man si om denne karen. Ole er Ole. Når han setter i støtet så er det lite man kan gjøre, da er man enten nødt til å se på byene forsvinne en etter en eller sette kontoen på slett. Synes utrolig synd på de som har MD som nabo. Han har vært i gamet i mange år og det synes. Ligger ganske høyt oppe på lista top tw spillere iallefall i Norge vil jeg påstå. Det er som sagt når Ole har tid og motivasjon for tw. En spiller som er godt kjent på tw.no.


PLASS NR 4 Aurora STAMME: INGEN

Meget usikker på hvor mange som er på denne kontoen nå etter at du blokkerte meg Rebell :(
Men her sitter iallefall Rebell/Merethe. Som jeg kjenner ganske godt fra v2. Første gang vi plutselig er mot hverandre nå og er spent på hvordan det går. Skal jo sies at jeg har litt flere spillere og rutte med til hjelp enn du har. Har forsvart seg overraskende greit foreløpig er ei seig dame som ikke gir fra seg byer gratis uansett hvor dødt løp det er på denne verdenen til å vinne for din del. Overraskende at du orker å kjempe, det står det respekt av!
Dette er også en norsk tw veteran som kan spillet ut og inn, jeg ville by meg på en utfordring og kastet meg inn på lord swag etter min pause for å se hvordan det er å spille mot deg kontra på lag. Du er også veldig bestemt, du står på ditt som er i grunn bra. Jeg har aldri hatt noe problem med å samarbeide med deg på v2 og tidligere på v18. :) Stå på!


PLASS NR 5 Xandor. STAMME: ODA

Morten, ODA's helt. Staeste jævelen på hele tw vil jeg påstå. Gir seg aldri når han har bestemt seg for noe så går han 100% for det. Koste hva det koste vil. Han er solid på tw fronten, jævlig god defensivt og overrasket også offensivt. Ofret mange timer også på andres kontoer som kv. Han kan sitte med halve stammen som kv men fortsatt være slagkraftig. Problemet til Morten er vel at han er for grei og sier ja til alt som er. Men han vil at v18 skal bli avsluttet snart og da har han bestemt seg for at det skal koste hva det koste vil. Imponert meg hele v18, der jeg ble kjent med deg. Både når stor askjonen pågikk mot TAL og generelt i det store og det hele. Tror ODA hadde sett noe anderledes ut hvis du ikke hadde vært på vårt lag. Respekt Morten. Lov meg og ta en god pause fra tw etter at vi har vunnet v18!


PLASS NR 6 hvalen STAMME: ODA

Dette er også en v2 veteran. En spiller som alltid er til hjelp og spiller spillet på en redelig og ordentlig måte. Kan spillet ut og inn. Vet godt hva han gjør. Mtp tilstanden nå så har han valgt og ikke være med i denne pågående krigen som jeg respekterer. Viste oss at han kan forsvare seg når han var alene mot DoF :)


PLASS NR 7 Decrepitus STAMME: Power

Benjamin som sitter her nå. Elias er vel også innom noen ganger. Denne kontoen går nedover, ikke så veldig rart mtp alle som er i mot denne kontoen. Kontoen i seg selv har overrasket meg mye før denne splittelsen oppsto. Benjamin er en veldig hjelpsom spiller som enhver vil ha på sin egen konto. Kan forsvare seg og kjøre offensivt. Det samme kan man si om Elias. Men det siste jeg har hørt om deg etter splittelsen har skuffet meg Elias. Trodde aldri denne splittelsen skulle skje mens jeg var på pause. Men skal ikke ta vekk tw ferdighetene dine, du er god når du gidder! :)


PLASS NR 8 Jon Snow. STAMME: ODA

Aleks og Magnus. 2 stk utrolige dyktige og flinke spillere når de har motivasjon. De kan feie ned hvem som helst og er også veldig hjelpsomme mtp hjelp til nuking eller deff. Har klart seg meget bra, har stor tro på at de kommer til å rase oppover ettersom Aurora kommer til å falle en dag ;) Håper dere biter i dere motivasjonen og fokuserer dere fremover til v18 er avsluttet. Trenger en god nabo for å få dette kjapt til! Må også nevne Aleks er også en av grunnleggerne av ODA! :)


PLASS NR 9 Bodyguard STAMME: ODA

Min gode gamle konto. Der sitter fortsatt Trygve men fått inn en ny erstatter og det er Henrik. Dette var en konto som var utrolig spredt, men har alltid vært en trussel offensivt og har klart seg meget godt defensivt (a). Trygve har sittet der hele tiden vært veldig av og på i det siste men han gir seg ikke og får ting gjort med mye pes. Begge disse kan TW godt og begge disse spillerne er jævlig gode til og time inn angrep og rett og slett lage strukturerte offensive bølger. Stå på guttær ;*


PLASS NR 10 Felmyst STAMME: ODA

Kenneth spiller iallefall her, usikker på om det er noen flere etter pausen jeg hadde. En konto som bare har vokst og vokst. Flink til å tilby hjelp til andre stamme medlemmer og nøler aldri hvis det er noe aksjon som skal utføres. En god teamplayer med gode ferdigheter solo også. Du klarte deg veldig bra når Nord ble hardt presset, mer husker jeg dessverre ikke Kenneth :(


PLASS NR 11 Why So Serious? STAMME: ODA

Her sitter kontoeier Stein Rune og en svenske med navn CW Fallenius på skype. En konto som imponerte stort når Nord slet på det værste. De klarte seg helt fantastisk bra når OIM store aksjon pågikk mot WSS. Hørt fra flere OIM spillere at de ble tydelig overrasket på hvor seige dere var og at dere i det hele tatt orker og forsvare dere i en så lang periode. Imponert gutter. :)


PLASS NR 12 killer4 STAMME: ODA

Erik mener jeg og huske sitter her. Var veldig av en periode men etter at jeg kom tilbake fra pausen så så jeg en enorm vekst fra deg. Du har vokst fort og gjort det bra offensivt. Stå på! Du kan bli mye større! :)


PLASS NR 13 Robb Stark. STAMME: ODA

Axelz spiller her med en til stemmer ikke det? Veldig usikker, pratet lite med dere etter at jeg kom tilbake dessverre. Men imponert stort. Hovedsaklig er den kontoen en konto med veldig mye ODD etter mange aksjoner fra OIM som endte opp i dødt løp fra dems side.


PLASS NR 14 Kill4fun STAMME: Power

En spiller jeg har snakket lite med igjen. Heller ikke hatt front mot denne spilleren. Men det står i respekt av at han fortsatt kjemper og ikke gir fra seg en by gratis. Fortsett slik man blir husket for!


PLASS NR 15 Bacardi Razz STAMME: ODA

Her spiller Roger. Sliter litt med motivasjon for tiden, men kommer sterkt tilbake. Alle vet Roger sine spilleferdigheter. Drit god defensivt og kan jaggu også offensivt. Imponerte stort tidligere på v18.

Ble mer og mer lei i løpet av posten så stoppet dessverre på topp 15......
 
Sist redigert:

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Må også nevne Aleks er også en av grunnleggerne av Power som har blitt til ODA hvis jeg husker rett?

Grunnlegger av ODA, ikke Power :)

Men for en fryd å lese en ny topp (15) liste :) Startet selv på en ny liste for noen dager tilbake, men er bare blitt lei av å skrive så den gikk rett i søpla :mehe:
 

killer4

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Eirik har ikkje spelt på killer4 på lenge og vart kikka i sommar. Har spelt solo siste 3-4 månadane.

Men ellers ein veldig god liste :) bra jobba.
 

DeletedUser

Guest
Advarsel,Ikke lystig lesning for de "selvgode" på V18 !!!!
Denne lista baserer seg på mine opplevelser/erfaringer som motstander siden slutten av aug 2015


1. RaM77 ODA

Fakedronninga over alle på hele TW.no,starter aldri angrepsraidene,men venter lenge nok,før ho supplerer,da med 70% fakes.

2. Mount And Blade 1 ODA

Ikke særlig teknisk god,men en av de få i ODA som er av det uredde slaget og ikke trenger å pushe andre foran seg i sine angrepsraid.
Stjerne i margen til deg

3. Xandor. ODA

En av V18s mest hatfulle saker sammen med "Spetten"

Er ikke imponert over dine prestasjoner,nooob....


4. Felmyst ODA

Også en av V18s mest hatfulle saker sammen med "Xando"

Er ikke imponert over dine prestasjoner heller....

5. Aurora AriCa

Er faktisk fornøyd med mine prestasjoner,som solospiller siden slutten av august (kyss)
Tygg på den dere (rofl)


6.magic dude ODA

Kan ikke uttale meg om en innaktiv spiller som jeg som motspiller ikke har møtt...


7. hvalen AriCa

Jeg vet hva han er god for,og når ODA påberoper seg egen dyktighet,over å adle fra han,når han har vert offline,ja da sier ODA mer om sine manglende kvalifikasjoner,da disse byene herfra som er adlet er som gråbyer å regne.

Tygg på den dere (wasntme)


8.Jon Snow. ODA

Sorry,du er megafeig,kommer rett innunder kategorien "medvindsadlere",da du feiger ut tvert du møter motstand....


9.Robb Stark. ODA

Kan ikke uttale meg om en innaktiv spiller som jeg som motspiller ikke har møtt...


10. killer4 ODA

Hmm,du prøver i allefall,men ikke like tøff som Mount And Blade 1,desverre.

Skuffende at du stormadler masse grått.........


11. Why So Serious? ODA

Kan ikke uttale meg om deg,selv om du tok noen få grå i clusteret mitt,og har laaaaaaaaaang vei mtp nukesutsendinger ;)


12. Bodyguard ODA

Frem til nye spillere joina kontoen,var dette en døgnflue .

Disse nye på accen er feige medvindsadlere i samme skala som JS.


13. Pilgrim ODA

Vet ikke hva du er god for,men jeg gir deg ei stjerne for at du er tøff nok til å peise ut tropper,uten at resten av stammen har bomba området i ukesvis på forhånd :)


14. Bacardi Razz ODA

Av egne erfaringer in kan jeg ikke uttale meg pga din inaktivitet. Nooob


15. Apollo ODA
Rimelig inaktiv,men har hatt to raid med nukesutsendelser,disse var heller ikke imponerende pga manglende oppfølginger



16. The Fugitive ODA

Stjerne i margen til deg også,da du er av de få som har dundret på,uten at alle andre gjorde nukingen for deg på forhånd.

Du har vert rimelig god på oppfølginger mm,men dog har du ikke utretta det helt store i mitt "vestområde"

17. Sir.Hebbe ODA
Tja,hva skal jeg si??
En liten "pop up",en kombinasjon av det å tørre å angripe litt,men dog ikke alene.

Bob,bob,verken imponert eller skremt..............


18. Lord Swagtastic ODA

Her kom The CR inn som dual og var en smule hyper,deretter debbet du helt av....

Så jeg kan ikke uttale meg om dine kunnskaper/utmerkelser desverre...............


19. Skaret ODA

Kan ikke uttale meg om deg som "fiende"___________________
"Sovekonto", er vel rette ordet.......

20. Kong Jogge44 ODA

Kan ikke uttale meg om deg som "fiende"___________________
"Sovekonto", er vel rette ordet.......


21. balle1 ODA

Kan ikke uttale meg om deg som "fiende"___________________
"Sovekonto", er vel rette ordet.......

22. skyrroz ingen stamme

Den kontoen som har vert mest utholdende på V18.
Stjerne i margen for det



_________________________________________________


Godt nyttår og happy hunting :nobleman:
 

DeletedUser

Guest
Javell?

Synes det er morsomt at du prøver å rakke ned på det som har vært en fantastisk velorganisert stamme som har jobbet og slitt i år for denne seieren, uansett hva du sier tviler jeg på at noen tar seg nær. Hvis det er noe som virker selvgod må jeg si at det er deg…

Når du først skal prøve å være litt kontroversiell og lage litt rabalder, plizz, gjør det riktig. Eneste jeg kan lese her er, du er inaktiv, du er noob, ikke imponert over deg .osv. Kom ihvertfall med med litt facts og dypere utfylling en det her, dette blir bare tomt tullprat. Forventet bedre propaganda når du først skal prøve…
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
7. hvalen AriCa

Jeg vet hva han er god for,og når ODA påberoper seg egen dyktighet,over å adle fra han,når han har vert offline,ja da sier ODA mer om sine manglende kvalifikasjoner,da disse byene herfra som er adlet er som gråbyer å regne.

Tygg på den dere

AH, er det slik? Han har ikke vært på siden han forlot? Ikke rart alt går igjennom når han er offline 24/7.

Forresten gøy å se at har gangsyn som en nyfødt kattunge :)

HAHA, jaja, det er jo gøy når en klovn skriver på forum da :)

Og joda, jeg skal fortsette å tygge hvalbiff jeg :) Tygg på den du ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
14. Bacardi Razz ODA

Av egne erfaringer in kan jeg ikke uttale meg pga din inaktivitet. Nooob


Okay du ba om det :3 Im in Roger! :3
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvor får man tak i det du har røyka, Rebsiebabe? Heftige greier virker det som.
 

DeletedUser

Guest
Javell?

Synes det er morsomt at du prøver å rakke ned på det som har vært en fantastisk velorganisert stamme som har jobbet og slitt i år for denne seieren, uansett hva du sier tviler jeg på at noen tar seg nær. Hvis det er noe som virker selvgod må jeg si at det er deg…

Når du først skal prøve å være litt kontroversiell og lage litt rabalder, plizz, gjør det riktig. Eneste jeg kan lese her er, du er inaktiv, du er noob, ikke imponert over deg .osv. Kom ihvertfall med med litt facts og dypere utfylling en det her, dette blir bare tomt tullprat. Forventet bedre propaganda når du først skal prøve…

Som jeg skreiv øverst,så er dette betraktninger ut fra mine erfaringer etter jeg gikk ut av ODA (nod)
 

DeletedUser

Guest
14. Bacardi Razz ODA

Av egne erfaringer in kan jeg ikke uttale meg pga din inaktivitet. Nooob


Okay du ba om det :3 Im in Roger! :3

Vel,han er rimleig kjepphøy på off forum,men inaktiv ig,da :)
 
Topp