Topp 25 Spillere!

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hva er det disse toppspillerlistene?

Vi/jeg som sitter å leter etter gode spiller her inne finner bare kontoer med 4-10 emogutter.

Stusselig.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Var en bra beskrevet liste.

Takk for at du gidder å lage den! :)

-A
 

Markus den feite

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Finfin list, litt misfornøyd med at 15.000medaljer er det du sitter igjen med av meg. Kan skryte på meg blant annet det desidert beste våpenskjoldet på v24.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Uvanlig godt du følger med på en verden, uten å spille den.. ;)


Bra liste!

Tror du vil finne at jeg generellt følger med på alle nye verdner. Dessuten var det ikke vanskelig å komme fram til det resulatet når Erlando har 40k ODD... ;)
 

DeletedUser

Guest
1 Bohic -D- 142.613 18 7923
Brukt syke mengder PP under eventet og leder godt. Fikk seg 3 "gratis-byer" her om dagen, men har heldigvis møtt litt motstand siden da, håper det fortsetter. I motsetning til resten av stammen min missliker jeg ikke Patrick, hatt godt forhold til han på tidligere verdener, og solgt han haugevis med PP. Tror Stephan og Royal også spiller her, synes ikke Stephan har vært så god tidligere, men likte det lille jeg så av Royal på v21.
2 -Coller LF 130.636 23 5680
Herman aka mister aldri seriøs. En mer care spiller finnes nok ikke, ihvertfall ikke en som alltid er så høyt oppe på rangeringen. Han har en ganske spesiell spillestil, men i den posisjonen han har nå fungerer det uten tvil meget godt. Hvis han ikke mister interessen ved å ha en for tilbaketrukken posisjon kommer vi nok til å se han utrette mye på slagmarken.
3 birken KND 97.503 10 9750
10 ferdig utbygde byer, men har ikke gjort noe stort på lenge/i det hele tatt. Hva planlegger du birken? Om det ikke skjer noe snart vil nok denne kontoen sakte, men sikkert, gli nedover på rangeringen. NEVER STOP EXPANDING
4 Ekans. LF 86.300 10 8630
Morten sier ikke stort, men gjør det som trengs. Ikke en av de store skypehorene i stammen, men send av en melding ingame og du får raskt svar. Har foreløpig tatt kontroll over de store byene på rimmen, så skal bli spennende å se hva som skjer når han retter blikket og adelsmennene sine "innover".
5 Skandyzz LF 72.969 9 8108
Hele 4 gutter på denne kontoen. Stor respekt for Thomas, tror det er han som står for hoveddelen av den sinnsyke farmingen de driver med, og er nok den mest aktive (ihvertfall på skype). Jo aka skattum er trivelig som alltid og liker at jeg endelig får spille MED niko. Det har jeg sett frem til siden v15.
6 Peligroso LF 71.476 12 5956
Marius har jeg blitt kjent med først på denne verdenen (dessverre). Awesome type, selv om han ringer på skype kl 04.15 midt på natta. Natta han faktisk burde vært våken sovna han og dermed spiller Jato fortsatt her :gjeip: . Fikk en veldig god start da han adlet Erlando med hjelp fra så og si alle som var i stammen på det punktet, og har fortsatt veksten i godt tempo siden da. Regner med og håper at vi kommer til å ha front sammen og dundre på videre.
7 Preference LF 70.645 11 6422
Hey, dette er meg jo. Er du ikke stolt nå Mamma!?
8 Jon Snow. Origin 66.943 14 4782
Vet ikke noe mer om stammen Exort enn at lederen søker seg inn andre steder, så er vel ikke så veldig gode/seriøse. Ser ut som om du adler hele stammen der alene, men er vel kanskje ikke langt fra gratisbyer? Ikke vet jeg, og vet ikke noe om personen(e) som spiller her heller dessverre. Lurer på hvordan denne kontoen skal få bli med på morroa med bare allierte rundt seg, jeg hadde ihvertfall kjeda meg med kun gråbyadling og deffsending.
9 Jesus Kristus LF 65.378 11 5943
Abel snabelsen. Lat jævel som ikke har farma en shit, hvordan han er top 10 vet ikke jeg. Nå er det få eller ingen "enkle" byer igjen å ta så det er nå vi får hva du er god for.
10 King of Defence LF 62.723 10 6272
Ørjan (og Sindre og Sindre?). Hyggelig og veldig aktiv type, har ikke spilt med eller hørt om før, men liker det jeg har sett foreløpig. Bra timing under forrige "aksjon".
11 M.Yoda LF 55.634 7 7948
God start, men veksten har avtatt kraftig dessverre. Moa og Mo er artige karer, vi mangler ikke akkurat liv på skypen, men de er ett bra tilskudd. Skal vel egentlig ha hjelp på kontoen av Chris også, men han er jo nylig blitt far (igjen), grattis! Håper de får gjort noe for veksten sin snart. Bra kjempa i går natt da!
12 tarantella Origin 54.194 10 5419
Mistenker at dette er kontoen som hadde stukket av med mange DR og DP hadde det ikke vært for Skandyzz kontoen. Som med mange andre Origin spillere i samme område lurer jeg på hva de skal adle nå..
13 Peter Parker LF 47.440 8 5930
Tror kanskje jeg må gi Ken KA-oppsettet mitt, for byene hans vokser utrolig sakte. En del potensiale i den posisjonen her, selv om det ikke er like bra som for Yoda-kontoen. Litt store avstander med adelsavstanden vi har her, men ligger noen grå som det kan kriges om og utnyttes for bedre posisjonering.
14 Markus den feite KND 42.546 10 4255
En ting som ikke er feit ihvertfall er nuksa dine.
15 Themis Origin 42.342 12 3529
Flink til å adle og bygge opp gråbyer. Ikke flink til å svare på PM
16 Charles Origin 41.739 7 5963
Sorry Charles, du er nærme bånn av lista og jeg orker ikke skrive stort mer, aner ikke hvem du er heller.
17 Toniden -F- 41.543 7 5935
Var det hun her som ikke hadde spilt før og spurte meg om litt tips i starten av verden? Isåfall er dette ganske bra. To internadlinger? Merge med Butler? Kan funke det, Peter har sikkert litt å lære deg, selv om han ikke er så kjempeflink i forhold til andre i toppen.
18 gungio Origin 40.369 8 5046
Who dis
19 Pilgrim -F- 40.252 6 6709
Kan sende nukes, adels, støtte og time det godt. Det kan ikke sies for alle i F&D stammene. Blir sikkert en stor trussel sammen med Bohic om de fortsetter det greie sammarbeidet.
20 fatalchaos Origin 40.142 8 5018
Dunno man, sry. Enda kjedeligere posisjon enn Tarantella.
21 kan vi ikke være venner -D- 37.959 8 4745
Nah, skeptisk til å bli vennen din. Du får ha det gøy med å adle gråbyer. Halve lista mi kan jo egentlig oppsummeres med at mange i The Ori og F&D kommer til å kjede seg veldig snart. Se Machiavellis (?) post!
22 Legacy KND 36.538 7 5220
Ligger gjemt bak Graffyz, hørt rykter om at det er en defensiv spiller. Kan jo funke godt i denne posisjonen det, om du ikke sitter på alt selv.
23 legend786 Origin 35.867 6 5978
Snart på slutten og jeg er sulten nå. Har faktisk adlet en NF-spiller. Sykeste som har skjedd nedi der på lenge sikkert, dere feira vel en uke?
24 slampy93 LF 34.248 6 5708
Henrik. Kul fyr, relativt ny spiller tror jeg? Har forsvart seg bra mot Bohic siste dagene. Noen imponerende snipes fra telefon og greier. Blir nok mye kriging på han her, ligger ett godt stykke fra resten av stammen, heldigvis ikke helt alene.
25 Mr.Martin LF 34.191 5 6838
Endelig er Martin med i top 25en. Han har spilt TW i mange år, men nerder det ikke like hardt som oss andre (mener meg og Herman). God kompis både IRL og ingame. Håper han klarer å henge med, men kan bli tøft å få utrettet stort med den plasseringen han har. Heldigvis er det alltid deff å få fra Martin, og han kommer aldri til å slutte selv om han har det litt kjedelig. Lojal og hjelpsom - to the bitter, boring, end.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
1 Bohic -D- 149.063 18 8281
giphy.gif
Så på topp av lista troner vår alles partysvenske Bohic(Patrick). Du bruker penger som "kaksegutta" på Stureplan, men det må alikevell sies at du er ganske god spiller tross alt. Et kjent ansikt i TW-samfundet, og selv om mange mener spillestilen din med ekstrembruk av PP blir dumt, så er det også mange som respekterer deg som spiller. Tror denne kontoen blir å se i toppen lenge! Kan til tider være vanskelig å forstå (svensk er lame), men det er vell bare å jatte med så blir det stille til slutt. Sammen med seg på kontoen har han etter det jeg vet Stephan og Royal. Begge disse er også gode spillere, så ja absolutt en konto å se opp for!


2 -Coller LF 139.760 25 5590
Herman spiller her. Gråbyhore! En ekstrem startupspiller, men som gang på gang er lat og ikke gidder å spille late game. Blir spennende å se om han her gidder å spille late game. Humøret på Herman er det dog ikke noe å si på, lyser opp skypechatten (kanskje til tider med litt for syke utalelser). På kveldene koser han seg med noe litt utradisjonelt:
"[19:22:41] Herman: Barne-TV and chill <3"


3 birken KND 97.503 10 9750
Birken, birken, birken... Hva skal man si om deg. Tror v23 beviste hva du egentlig kan, absolutt ikke så mye annet enn å adle lette byer, ppbooste de og så tape når du får en aksjon mot deg og bare forsvinne uten å si et eneste ord. Tviler på at du motbeviser dette her på v24, men hvem vet.

4 Ekans. LF 93.681 11 8516
Hadde front mot Morten på v22. En ting er sikkert, du liker ikke å forsvare deg når han først setter i gang. Sterk spiller som nok kommer til å henge med lenge. Leker seg for tiden med små spillere utover mot rimen (eller ruter bort nuksa? (giggle)), men kommer nok til å jobbe seg innover etterhvert å bli en stor trussel i front.

5 Skandyzz LF 82.806 10 8281
Kanskje det jeg ser på som den sterkeste kontoen på papiret her på v24. Skattum er den voksne her på kontoen. Han gjør en stor del av farmingen, og Thomas sørger for at alle vet til en hver tid at det er de som har DR (les: skryter). Thomas chillern som regel med sauene sine, men sender nok ut litt farm en gang i blandt han også. I tillegg har vi Niko og Andy her. Niko er aktiv til tider, men Andy ser vi bare et par ganger i måneden.
Til slutt vil jeg bare legge ut et bilde jeg fant av Thomas som treffer på en snipe.
tumblr_nonzoxoLPl1s02vreo1_250.gif



6 Peligroso LF 77.168 13 5936
Her spiller jeg. Gidder ikke si så mye om meg selv, men jeg håper som Christian, at moren hans er stolt av meg. (love)

7 Jesus Kristus LF 76.389 13 5876
Abel? Snabel? Kabel? Kjært barn har mange navn. Noen god TW-spiller kan vell ingen si du er, lat som faen og allikevel på toppen. Dette er skremmende for .no. Noe gjør du alikevell riktig da, så litt creds skal du få. Deler gledelig moren sin med alle som vil, noe undertegnede har satt stor pris på gjennom tiden vi har kjent hverandre <3

8 Preference LF 73.588 11 6690
Christian my man! Tar moren din i benk og feier over bitches som ville gjort Hugh Heffner stolt. Bare et problem med dette, og det er at han går AFK for å bedrive netflix and chill, IKKE GREIT! Skjerpings man.
Her beviser han i hvert fall at han er klar for å gjøre det meste for å tilfredstille damene sine, og gjerne gir de en rimjob.
[17:34:19] Christian/Preference: har noen av dere gjort det med girls? Har lyst til å prøve, men det er rumpehull liksom, vi vet alle hva som kommer ut derfra av og til

9 Jon Snow. Origin 70.495 14 5035
Stiger oppover lista, og kommer nok til å bli en av de viktigste spilleren for Origin. Kan fort bli innesperret fordi Origin har bestemt seg for å alliere seg med alle rundt seg. Har jo fortsatt mange muligheter mot rimen, men har kan kanskje moralen bli et problem. Blir spennende å se hvordan veksten blir fremover.

10 King of Defence LF 65.167 10 6517
Ørjan, Sindre og Sindre. Silver-Ørjan og Global-Sindre. Heldigvis er du bedre i TW enn CS Ørjan, og kommer deg opp på topp 10. Sindre nr.2 vet jeg ikke helt hvem er, har ikke snakket for mye med han så skal ikke uttale meg for mye. Global-sindre er en gud på å snipe, og sniper easy 1ms tog. Kanskje 100ms gapet gjør det for lett for han?

11 M.Yoda LF 62.224 8 7778
V24s D12, en white guy, Christian som er kontoens Eminem og .nos mest kjente black guys Mo og Moa. Fantastisk combo som gir mye juling og kommer til å bli viktig for LF fremover. Mo og Moa som styrer skuta etter at Christian nettopp ble far for andre gang (gratulerer så mye fra meg også).
Moa ble jeg kjent med når han spilte noen netter på Eru på v22. Følte med en gang en connection, det var oss bro. Har også blitt kjent med Mo i det siste, og sammen danner vi gangstasquaden til LF.
Her har jeg fått noen flotte klipp av Christian, Mo og Moa + noen flere fra squaden til gutta <3

[video=vimeo;73448435]https://vimeo.com/73448435[/video]



12 tarantella Origin 58.604 11 5328
Karro spiller i hvert fall her. Veldig hyggelig å snakke med og jeg regner med hun kan være en god bidragsutyer for at Origin gjengen holder godt sammen. Er ikke helt sikker på hvem hun har med seg. Etter det jeg vet en solid deffkonto. Etter min mening er denne kontoen et av de største offrene for meget rar diplomati av Origin. Komplett sperret i alle retninger. Usikker på hvordan dette skal gå videre.

13 Themis Origin 53.428 15 3562
Ny spiller, og spiller imponerende! Jobbet seg opp på topplisten, men vil hun holde ut når det virkelig begynner å skje ting. Det blir spennende å se. Moro med nye fjes!

14 kan vi ikke være venner -D- 51.859 10 5186
Jeg vil gjerne være vennen din Hab <3 Jeg skrev for et par dager siden at dette var en konto utenfor topp 25 som hadde mest potensiale, og jeg tok rett. Skyter fart oppover listen! Har en helt ok plassering, spørs litt hva som skjer fremover med stammene.

15 Peter Parker LF 49.582 8 6198
Ken og Kjetil. Ken ble plutselig borte, han kom hjem fra fylla var innom skype, skrev noe ufårståelig og ble MIA i 3 dager, heldigvis var Kjetil inne og holdt styr. En bra duo, og om samarbeidet med M.Yoda blir bra kan de utrette mye sammen.

16 Charles Origin 43.663 7 6238
Et ord: Innesperret! Ser ikke muligheter for ekspansjon for denne kontoen med mindre Origin går mot KND.

17 fatalchaos Origin 42.898 8 5362
Vet ikke alt for mye om deg, sett navnet et par ganger med "salty" utsagn på forum. Er som veldig mange andre kontoer på v24 skadelidende av kirke og kort adlingsdistanse. Dårlige muligheter for utvidelse, må evt være å adle grått mot rimen.

18 Toniden Papi 42.585 7 6084
Nok en gang det jeg har hørt er en jente på topp 25, og også her har vi en ny spiller! Veldig moro. Har også en ganske god plasering, og kan faktisk få til en del her, har både front mot LF, mange gråbyer som kan bli fine (ettersom de vokser til 5k), og kan i tillegg adle rim.

19 gungio Origin 42.563 8 5320
Aggresiv plassering, har mye front mot LF. Blir spennende å se om denne kontoen klarer å holde fronten for Origin. Dette er nok en viktig brikke for Origin i krigen mot LF.

20 Pilgrim Papi 41.649 6 6942
Enda en av spillerne som er med i stammen Papi. Jeg har ingen anelse om hva som er diplomatiet her, men om det fortsetter som før så ligger også denne kontoen innesperret. Er de ikke allierte med Ori & co så ligger du fryktelig alene. Frykter at denne kontoen snart er ute av topp 25. Men gjerne motbevis meg!

21 Markus den feite Papi 41.187 9 4576
Kjenner deg ikke spessielt, men får et intrykk av at du er feit. Fått enkle byer, men har litt ODD så har nok fått seg en trøkk eller to. Ligger også veldig dårlig til, innesperret av Origin. Hva som skjer nå mtp stamme er jeg usikker på ettersom jeg ikke vet bakgrunnen for Papi.

22 Regal Origin 40.306 6 6718
Enda en av frontkontoene til Ori. Fikk en gratisby av Jato som kan bli en viktig brikke, men om LF klarer å holde fronten vil du slite ekstremt med å adle nye byer.

23 Linoko Origin 37.494 6 6249
Helt håpløs plassering, innesperret og ingen vei å gå enn litt mot rimen med noen gråbyer.

24 legend786 Origin 37.320 6 6220
Endelig et navn jeg har litt kjennskap til. Har spilt med deg på flere verdener. På HP18 ble du adlet av oss i starten, men på v23 har vi hatt front sammen. Har ikke fått se så veldig mye av deg i aksjon, men det lille jeg har sett er ganske bra. Selv om du lett kunne eid oss på HP18 om du faktisk hadde backtimet adelsen vår og ikke gått for å nuke aka random bare. Så får vi se om du har lært, eller om du på dennen verdenen igjen blir offer for at vi kommer og tar deg. Lykke til i hvert fall :)

25 HolyHeLL -F- 36.101 7 5157
Siste på lista er HolyHeLL, her sitter etter det jeg vet Odd og Adriano. Kan godt hende det også er flere som spiller her, men det er i hvert fall disse to jeg vet om. To meget gode spiller i hvertfall. Blir spennende å se hva de kan gjøre ut av posisjonen sin.


Basert på topp 25, 07.01.16 20:30
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Konge liste, og da mener jeg KONGE! Masse kjeks til deg (clapping)

"Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til MariusN igjen." Du skal få noe grønne dotter av meg når jeg kan gi til deg igjen.

Må også gi creds til Chr1stian som hadde ei finfin liste litt lengere opp her, morsomt at folk tar initiativ til å lage lister!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp