Topp 25 spillere!

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Hei, du vet, tar en god stund å adle alle byene dine på verden 24.

image.php

Var på -Coller i 1 uke før jeg ga beskjed at jeg ikke hadde tid :)

Så er ikke min konto, har ikke logget inn på -coller på 2/3 uker ca

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
fjordheksa skrev:
12 Lord Bobil TROLL 100.816 16 6301
Lager liv på forum. løwe it. creds. gir deg grønt rykte så mye jeg kan, lover. Har begynt å bli en liten beundrer av deg faktisk, så grattis du har en fan<3

Velkommen til fanklubben :)

Ta kontakt med Reisverket eller The Governator for å bli tatt inn som medlem. Medlemskontigent på kun 200pp i mnd :)

Om noen andre ønsker å bli med i fanklubben gi de to over her informasjon om dere, konto dere spiller på, og hvilket type fanmedlem dere ønsker å være. Bronse, sølv, gull eller platinum.

Det er per dags dato flere medlemmer i klubben.

-A
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Det er faktisk finfine vervepremier også, så her er det bare å få med naboer, venner og kjente. Kollegaer og skolekamerater. Vi har plass til alle.
 

Fjordheksa

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
51
ka det koste for platinum(angel) syns å ville bli platinum i seg selv kvalifiserer til det alene<3
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Et tips videre: Avsnitt for hver spiller og fet skrift rundt spilleres kontoer. Mye mer oversiktlig.
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Rank 1
Konto: Unlimited
Stamme: O:H
Poeng: 418.299
Antall byer: 45, bysnitt: 9296

Forrige vurdering:
Rank 2: Unlimited (Chavs), Poeng: 162 238, Antall byer: 20, Poeng pr. by: 8112
Egen konto. Det er kjedelig å snakke om seg selv, så da vil jeg heller benytte anledningen til å snakke om mine medspillere <3 Med meg har jeg Marius (mer om han senere), og i det siste har også Royal kommet inn med sitt kloke og strategiske hode. Marius er en relativt fersk TW spiller, men han har tilegnet seg meget god kunnskap, og har hatt stor suksess med sin konto Peligrosso og på HP18 med kontoen Babotelli. Han har et ekstremt fett aktivitetsnivå og jeg digger denne karen, Skulle nesten trodd vi slektet på hverandre (rofl, vi gjør faktisk det :O) Han kaller seg selv Marius.exe, og det synes jeg er et passende kallenavn. Når jeg setter Marius i gang med en oppgave, vet jeg at den blir utført til punkt og prikke, og det er så sjukt digg <3
Royal kjenner jeg ikke så godt enda, men han har rykte på seg for å være en eminent startupspiller. Av det jeg har sett så langt, er jeg helt sikker på at han er mye mer enn en startupspiller. En moden strateg som det er artig å diskutere planer og taktikk med. Jeg er meget godt fornøyd med å ha han med på laget, og han er en av få som spør i skypechatten om han kan logge inn litt, Magisk, elsker det!
Unlimited holder ATM en viktig front mot Troll. Det blir spennende å se hvordan kontoen kan utvikle seg videre. Om aktiviteten opprettholdes er jeg sikker på at den vil være med på å farge V25 på en forhåpentligvis god måte.
Kontoen har befestet posisjonen mot Troll. Stanger mot RV i nord, og har de siste dagene delt ut juling til Stiffler på kontoens vestfront. Jeg er så langt godt fornøyd med kontoens fremdrift. Adlet et cluster som gir fronteksponering, og samtidig en relativt trygg safesone. Makkerne mine på kontoen fortsetter å imponere meg. Marius.exe kjører på i sin kjente stil, blir aldri sliten, aldri lei, er alltid positiv, sover aldri og har blitt et beast av en TW spiller. Supersosial i alle skypechatter, og en viktig humørspreder i stammen. Royal deffer frontlinjen til Norge i nord, og spiller TW på brakka, mens han pleier gnagsårene, og myggstikkene sine. Den mest konservative på kontoen og det er bra som motvekt til Marius sin mer YOLO tilnærming. Jeg tror kontoen vil fortsette å holde seg høyt på rankingen, og adle Troll byer i et jevnt tempo. Steady pace, wins the race.


Rank 2
Konto: ur boy tony
Stamme: O:H
Poeng: 368.016
Antall byer: 39, bysnitt: 9200


Forrige vurdering:
Rank 4: ur boy tony (Chavs), 121 045 poeng, antall byer: 17, Poeng pr. by: 7120
Luke og Theo. Sjefene i chavs. En styggod konto med to TW freaks. De har rett fokus, rett aktivitet og rett pondus. De er aggressive, uredde, festlige og gode ledere. Sann mine ord, folkens; dette er en av de ypperste kontoene på V25, og jeg spår de vil lage hakkemat av alle som prøver å stoppe dem på sin fremmarsj. De har fra første stund gjort gode og sterke adlinger. Tok over ekans sine byer når han ville har en mer chill plassering. Jeg elsker å ha disse gutta på front. Rank 1 er nok endelig stoppested for denne kontoen, og når de når den, kommer det til å være fortjent!
Jeg føler på mange måter min forrige vurdering var helt riktig. Dette er og blir en fantastisk konto. Deler ut knockout blows, adler jevnt og trutt byer med panser taktikk og sneaky stealth taktikker. Kontoen har etablert en fabelaktig posisjon til end-game. Farger ledelsen i O:H, og jeg må virkelig ta av meg hatten for lederskapet på denne kontoen. Stå-på viljen, motivasjonen og ferdighetene som tyter ut av denne kontoen er rett og slett outstanding. Definitivt noe av det beste jeg har sett på TW. Tatt over rank 2 nå, men det oser rank 1 kvalitet av kontoen lang vei. Når disse gutta tar den, kommer jeg til å ønske dem velkommen, for det er i så fall det mest fortjente hittil på V25.


Rank 3
Konto: Heskey
Stamme: Troll
Poeng: 358.587
Antall byer: 38, bysnitt: 9437


Forrige vurdering:
Rank 1: Heskey (Troll), Poeng: 178 297, Antall byer: 24, Poeng pr. by: 7429
På denne kontoen sitter Kjetil, Erlend og kanskje Moa. De to sistnevnte kom inn etter en merge mellom Heskey og Erlando.
Jeg vet at Moa i hvert fall spilte startupen på Erlando, men harikke sett noe til han på forumet på lange tider (som er uvanlig), så er litt usikker.
Det Kan forøvrig være for at han har fått en ny forumban (som ikker er uvanlig)
Erlend er et relativt uskrevet blad for meg. Jeg så han første gang på V23, og der gjorde han en fin figur så lenge jeg spilte der. Jeg vil anta at Kjetil er "sjefen" på kontoen. En meget dyktig og uredd TW spiller som kan lage et helvete for fiendene i sin nærhet (Men kutt ut stammehoppingen..host, kremt) . Om Moa sitter på kontoen, styrkes den, men er som sagt usikker på om han er der. Kontoen Innehar rank 1 ATM mye pga mergingen med Erlando. Tiden vil vise om de er aktive nok til å holde en front mot SL/Chavs. Lykke til videre, boys!
Tidligere rank 1 konto. Kjetil har meddelt meg at han har sluttet på V25. Det er ikke lett å vite hvor man har Kjetil, og han har har tatt noen valg som gjør det vanskelig å stole på det han sier. Men om man ser på kontoens prestasjoner de siste ukene, velger jeg å tro på han. Erlend sitter igjen alene (Så vidt jeg vet) på kontoen, og den bærer preg av inaktivitet, og om det ikke tas grep kommer kontoen til å fortsette sitt fall på rankingen. Det er ingen tvil om at en Heskeykonto uten Kjetil er en svakere konto.


Rank 4
Konto: Newsted
Stamme: Troll
Poeng: 316.651
Antall byer: 36, bysnitt: 8796


Forrige vurdering:
Rank 3: Newsted (Troll), 145.642 poeng, antall byer: 18,Poeng pr. by: 8091
William som sitter her. Han startet på V4 og bygget opp en voksen konto på hans første verden. Dog mye gråbyadling, men jeg spilte ikke V4 så vet ikke om det lå fornuftige valg bak. Ble til slutt adlet ned av GNI. Han hadde også et innhopp på V7 på en annen konto. Utover det finner jeg ingen gode spor før V25, og her har han jo fått en fin start. Han har dannet seg et robust cluster i safen til Troll, og har i tillegg etablert en minifront ned mot SL etter adling av to Bergenspsetenbyer. Jeg har blitt hvisket i æret at dette er en meget aktiv spiller som virkelig tar ansvar i stammen. Kudos! Tror vi får se mer fra denne karen. Lykke til videre!
Jepp, vi har sett mer til denne kontoen, og den fremstår nå som en av de aller beste i Troll. Har litt for høy ODA i forhold til uttellingen din med tanke på byer, så et par smeller har du gått på. Men det er jo ikke så rart når du møter på aktive O:H spillere :D. Jeg synes kontoen har adlet mye smartere enn mange andre Troll kontoer, og har et delvis connected cluster. Tror dette blir en av verkebyllene O:H må gnage seg igjennom. Virkelig en konto som har overasket meg positivt på V25.


Rank 5
Konto: Felmyst
Stamme: O:H
Poeng: 258.629
Antall byer: 30, bysnitt: 8621


Rank 14: Felmyst (SL) 78 316 poeng, antall byer: 10, Poeng pr. by: 7832
En av de aller aller beste på .no Kenneth kan være skremmende effektiv og sette opp et tempo som får de fleste til å bli demotivert. Tar strategisk kloke valg, har alle skills som er nødvendig for å å lykkes med de målene han setter seg. Dette er en spiller som virkelig har det i kjeften på off forum, men som i tillegg kan backe det 100% på slagmarken. Kontoen kommer helt sikkert til å klatre på rankingen. Klokkeren utfordrer til rank 1 om han har tid og motivasjon.
Traff godt her også. kontoen har klatret fra rank 14 til rank 5. Dette overasker meg ikke i det hele tatt. Jobber kontinuerlig og strukturert. Jobber godt sammen med sine naboer og adle effektivt ned røde byer som ligger foran han. Kontoen kommer til å forsette å klatre om Kenneth gidder. Kun aktivitetsnivået som avgjør hvor denne kontoen ender,


Rank 6
Konto: Reisverket
Stamme: Troll
Poeng: 229.665
Antall byer: 24, bysnitt: 9569


Forrige vurdering:
Rank 6: Reisverket (Troll), 111 228 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7945
Hertugen i Troll. Besittes av Stephan og Myh. Sistnevnte har jeg ikke noen personlig kjennskap til, men har hørt at hun er en erfaren og dyktig spiller. Dette tror jeg på, da jeg vet at Stephan velger sine duals med omhu, Kontoen har et safe og tilbaketrukket cluster, men har også dannet seg et lite cluster lenger sørøst, og vil nok forsøke å sikte seg inn på en front mot Chavs. Foreløpig ganske kjipe adlinger, men jeg vil tro at dette kommer av lite tilgjengelige adelsmål og dere har nok slitt lit med moral, da dere rekket alle spillere i nærheten som hadde fete byer.
Stephan er en kontroversiell spiller, og han har en fortid som forkjemper for spionasje, kontraspionasje, sabotasje, hostile takeovers og andre gråsone taktikker. Han har imidlertid lagt dette bak seg og fremstår nå som en spiller som liker å holde seg på den smale sti. TW samfunnet er nok litt delt når det gjelder oppfattelsen av denne spilleren.
enten "hater" du han, eller så digger du han. Jeg hører til sistnevnte. Jeg har hatt det utrolig mye gøy på TW fronten sammen med Stephan, og jeg savner tiden vår på V15 Han er taktisk god, flink til å shape fronter, og har mer enn nok skills til å lage trøbbel for de fleste han møter på sin vei. Dette er en spiller som jeg gjerne ville hatt på min side, men slik ble det ikke denne gangen. Aktivitet være en viktig brikke for hva du vil få til fremover. Lykke til med erobringene, måtte den beste vinne!
Som jeg sa sist gang vil aktivitet være sentralt fremover. Kontoen har Klatret to plasser, men har ikke klart å opprettholde veksttakten til topp 5, og det er et svakhetstegn både for kontoen og for Troll. Reisverket er av de absolutt beste Troll kontoene, og Stephan er en samlende leder og motivator. Jeg synes det er tydelig korrelasjon mellom aktivitetsnivået til Reisverket og til stammen Troll.
Det sitter voksne personer på denne kontoen, og Jeg vil tippe det er vanskelig å holde det aktivitetsnivået O:H har holdt den siste tiden med famile, jobb og andre forpliktelser som krever sitt. Jeg liker godt begge personene på denne kontoen, og de er begge dyktige. Blir de mer aktive igjen er det så absolutt en konto å regne med.

Rank 7
Konto: Zombiefred
Stamme: O:H
Poeng: 203.590
Antall byer: 26, bysnitt: 7830


Forrige vurdering:
Rank 12: ZombieFred (SL) 79 684 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 6130
Hertugen i SL. Her sitter Fredrik, og han har fått med seg Jostein på kontoen. Dette er to fantastisk gode spillere som normalt harver over kontoer uten å se seg tilbake. Holder på å danne seg et meget sterkt og robust cluster, og dette er en konto jeg er sikker på vil klatre på rankingen i nær fremtid.
Jeg deler noe med begge disse spillerne. Når det gjelder Fredrik har vi begge en forkjærlighet for Norges beste kebab som kan fåes kjøpt på Sidneys eller snappys i Drammen. På tide vi setter oss ned sammen en dag, og trykker inn en digg babb Når det gjelder Jostein er vi begge meget glade i godt øl. Jeg gleder meg til å se fremdriften til denne kontoen fremover, the sky is the limit.
Som forventet har kontoen klatret på rankingen. Har i likhet med de andre kontoen i sør konsolidert posisjonen sin, og tatt fullstendig kontroll over Troll sitt fremskutte cluster. Jobber godt sammen med sine naboer. Jeg har registrert at Jostein plutselig har blitt mer aktiv, og det tipper jeg Fredrik er glad for slik at han med god samvittighet kan sette seg på Sidneys å feede inn en drøm av en kebab, En viktig konto for O:H, og en del av ledelsen. Jeg føler meg sikker på at kontoen vil fortsette å klatre på rankingen fremover. Det blir spennende å se hvordan dere vil posisjonere dere for videre fremdrift mot Troll.


Rank 8
Konto: Lord Bobil
Stamme: Troll
Poeng: 173.901
Antall byer: 19, bysnitt: 9153


forrige vurdering:
Rank 19: Lord Bobil (Troll) 57 812 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 4818
Mannen som elsker bobilen, og som elsker å spamme forumet nesten like mye. Det har vært mye drama rundt deg som spiller Tore. Denne gangen har du igjen valgt å teame opp med RV. Dere hadde suksess opå V21, så hvorfor endre en winning combination? Personlig har du tatt noen rare valg på V25 synes jeg. Å adle 4 gråbyer
tidlig i spillet med den trygge plsaseringen du hadde har nok hemmet veksten din ganske betydelig. Hadde allikevel forventet å se deg litt høyere på rankingen. Er det bobilsalgsesongen som hemmer deg? Lykke til videre.
Klatret godt på rankingen, men tapt terreng mot O:H. Du snakket om å pensjonere deg fra TW, men RV gikk ut og avkreftet. Det er uansett et tegn på at du ikke er toppmotivert, og da blir det vanskelig å henge med i toppen.
Jeg spår at om du ikke adler deg til front selv, vil du allikevel snart ha front mot O:H, og da tror jeg ikke motivasjonen er stor nok til å holde linjen denne gangen. (Ikke når alternativet er å ta bobilen din på tur i nydelig sommervær :D )


Rank 9
Konto: YSLDMB
Stamme: Troll
Poeng: 168.072
Antall byer: 18, bysnitt: 9337


Forrige vurdering:
Rank 16: YSLDMB (TR0LL) 69 463 poeng, antall byer: 11, poeng pr.by 6315
Jeg vet dessverre ingenting om denne spilleren. Aktiv på V22, men ble raskt adlet ned av KoD.
Snappet til seg en BP by når Troll tok han på sengen. Usikker på fremtiden til denne kontoen. Kanskje den vil overaske meg. Stå på, ønsker deg lykke til videre.
Dette er en konto som jeg absolutt synes har overasket positivt. Klatret godt på rankingen. Adlet jevnt og trutt fra O:H. Jeg kjenner fortsatt ikke til hvem som sitter på denne kontoen, men de har uansett vært med på å farge V25 på en positiv måte. Kontoen virker imidlertid til å ha dabbet litt av de siste dagene. Er det sommeren som legger en dempende hånd over motivasjonen? Det blir spennende å følge utviklingen her.


Rank 10
Konto: Martinsen
Stamme: O:H
Poeng: 156.409
Antall byer: 21, bysnitt: 7448

Kontoen var ikke inne på topp 25 ved forrige vurdering pga veldig late start, men jeg hadde med kontoen på notables listen. Jeg var helt sikker på at kontoen ville ta store byks på rankingen, for i sjefsstolen på denne kontoen sitter det en herdet motherfucker av et beist av en TW-spiller. The one and only Vegz. En ypperlig off spiller, men også en vanvittig god deffer og kan med enkelhet håndtere store aksjoner mot seg. Han har også fått med seg to duals; Martin og Tor. Disse herremennene er relativt ferske innenfor TW, men Vegz har sørget for at de er up to speed og mere til. Kontoen er en konstant trussel i nord på frontlinjen til Troll. Veldig glad for at jeg ikke har denne kontoen i mot meg. Kontoen kommer til å fortsette den fine veksten, og den kommer til slutt til å gnage et så stort hull i nordfronten at jeg tror at den kollapser for Troll sin del.


Rank 11
Konto: Ponton
Stamme: Troll
Poeng: 149.311
Antall byer: 16, bysnitt: 9332


Forrige vurdering:
Rank 25: Ponton (TROLL) 43 926 poeng, antall byer: 7, poeng pr by: 6275
Kjenner ikke til spilleren. Ligger godt utover mot vestkanten. Tror du kommer til å få det meget tøft fremover da du har noen formidable motstandere i nærheten av deg. Snappet til seg en Erik Raude by, og det skal du ha kudos for!
Lykke til videre!
Her bommet jeg stygt i min forrige vurdering. Jeg trodde ikke kontoen skulle henge med så lenge. Utgjør en konstant trussel i vest, og har overasket meg meget positivt. Jeg kjenner fortsatt dessverre ikke til spillerne bak kontoen, håper Troll kan utdype litt her. Kontoen kommer til å møte hardere motstand fremover, men jeg tror allikevel den kommer til å henge med en stund til.


Rank 12
Konto: Stiffler
Stamme: Troll
Poeng: 149.089
Antall byer: 16, bysnitt: 9318

Forrige vurdering:
Rank 9: Stifler (Troll), 96 267 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 6876
Nok et navnebytte her. Jeg har ingen erfaring med spilleren, men har blitt fortalt at han heter Trym, er 19 år og har en god del erfaring som TW spiller. Han hadde en fin startup, og det blir spennende å følge utviklingen videre. Ligger safe foreløpig, og må strekke seg ut litt for å få action. Trangt om plassen der.
Kontoen adlet seg mot O:H via internadling, og knabbet til seg noen Vixen byer. Vet at SuperSim i hvert fall satt på kontoen. Jeg registrerte at det tikket inn en PM fra Stiffler hvor det ble hevdet at .no sin beste spiller satt der. Det synes jeg var fascinerende, så det ble umiddelbart et naturlig og spennende target. Kontoen var lenge aktiv, og responderte godt på fakes og tidlige forsøk på press. Etter hvert som Unlimited og Ur Boy Tony lagde hakkemat av fronten, fikk pipen en litt annen lyd. Vi mottok en melding som inneholdt ett ord; "Nerd" etter en fakerunde, og Ur boy Tony mottok en melding som lød omtrent "Get a life". Denne type meldinger putter jeg i kategorien frustrasjonsmeldinger. Som regel ser jeg dem rett før en konto inntar et regelrett svalestup.
image.php
Det blir spennende å se om kontoen kommer tilbake, eller om sommer og sol blir for fristende.


Rank 13
Konto: Fluffyneiger
Stamme: BB
Poeng: 138.776
Antall byer: 16, bysnitt: 6034


Tidligere vurdering; Ny på listen
(Party) Første konto på rankingen som ikke er i O:H eller Troll. Jeg kjenner dessverre ikke til spilleren, men gjør det jo bra her på V25. En viktig konto i BB, som definitivt har sin plass her på V25. Ligger kompakt mot rimmen i sør og danner et robust og godt BB cluster. Tror kontoen kommer til å fortsette sin fine reise her på V25. Godt jobbet, Fluffy!


Rank 14
Konto: Balle Klorin
Stamme: Troll
Poeng: 132.166
Antall byer: 27, bysnitt: 4895

tidligere vurdering:
Rank 23: Balle Klorin1 (TROLL), 50 028 poeng, 14 byer, poeng pr by: 3573
En storhetskonto fra V1 er tilbake på V25, og det synes jeg er veldig hyggelig. Spilte en solid startup, men fikk såpass juling av SL etter hvert at du bestemte deg for å relokalisere deg til Chavs sin nordlige front i stedet. (Takk for tilliten ) Sitter igjen med et delt cluster med enorm avstand. Regner med at du vil satse på å bygge deg opp i nord hvor du er bedre connected med stammen. Veldig mange hadde gått helt ned etter runddansen med SL. Du viser helt klart at du ble herdet gjennom din tilværelse på V1, og at du har utholdenhetsgenet som trengs for å lykkes i TW i sjakk. Lykke til videre!
Fikk ikke lover til å etablere seg i nord-øst, og ble adlet av Martinsen og Unlimited. Ikke noe problem for denne herremannen, han finner seg bare et nytt område, og gir seg aldri. Digger mentaliteten til denne karen. Er over hele kartet, og på full fart på vei oppover. Definitivt av de beste kontoene i Troll. Hadde alle vært som deg, hadde vi aldri blitt ferdige med V25 :D, så jeg er ganske glad for at det ikke er tilfellet :D En av favorittkontoene mine på V25.


Rank 15
Konto: Linoko
Stamme: O:H
Poeng: 129.786
Antall byer: 14, bysnitt: 9270

Tidligere vurdering:
Rank 20: Linoko (SL) 50 742 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 5638
En konto som har kjempet godt for SL. Har vært en plage for Troll hele veien, og adlet jevnt og trutt. Jeg har stor tro på at Linoko kommer til å fortsette det gode arbeidet sitt.
Kjenner dessverre lite til spilleren, og gleder meg til å bli bedre kjent med han gjennom V25.
En konto jeg digger, en konto som har imponert meg, en konto som alltid er en trussel for våre fiender. Meget gode ferdigheter som sitter her, og elsker å adle Troll, noe TWstats er et godt bevis på. Ligger kompakt og fint i sør og jobber godt sammen med sine naboer i godt koordinerte og slagkraftige aksjoner. Sett litt mindre av deg i det siste. Jeg håper det er fordi du bygger opp den offensive slagkraften igjen. Det blir interessant å se hvilke valg du gjør når Troll er borte fra de to sørlige kontinentene. Håper du finner deg front (Y)


Rank 16
Konto: King Hakon
Stamme: Troll
Poeng: 125.206
Antall byer: 20, bysnitt: 6260

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)

Et navn jeg har sett på tidligere verdener, både standard speeds og HP'er. Personlig her jeg aldri sett deg hevde deg i toppen, men jeg kjenner deg ikke, så det kan godt hende du har gode resultater å vise til. Du har gjort en decent jobb i core, men også fått noen enkle internadlinger. Du stanger snart i veggen både mot Unlimited og mot Ur boy tony, og da blir det spennende å se hva som bor i deg.


Rank 17
Konto: Shizzle
Stamme: O:H
Poeng: 116.351
Antall byer: 15, bysnitt: 7757


Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)
En av WP spillerne som fikk plass i O:H. Det har vært en god rekruttering. Aktiv i Skypechatten, og adler Trollbyer til den store gullmedaljen. Lord Bobil ogZara er vel de siste som har fått smake på pisken til Shizzle, og jeg tror han kommer til å ta flere skalper fremover. Gode muligheter for å klatre på rankingen.


Rank 18
Konto: Gomsen2
Stamme: BB
Poeng: 115.351
Antall byer: 18, bysnitt: 6418

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)
Lederen av BB. Han har virkelig gjort en god jobb med stammen, og posisjonert den inn i lunt farvann rent diplomatisk. BB er en stamme med godt samhold, og er meget flinke til å støtte hverandre. Det er mange som har gått på en smell mot denne stammen. Litt kjedelig plassering uten fiender i umiddelbar nærhet.


Rank 19
Konto: SwiftSolvang
Stamme: Troll
Poeng: 114.865
Antall byer: 16, bysnitt: 7179

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y) Uhm.. Totalt ukjent. kom inn i Troll for 2.3 uker siden. Ganske sen start i følge TWstats, så det er kanskje et potensiale her? Blir SwiftSolvang den neste TW guden, eller blir det to tette og en badehette når Pål plutselig satser på V25, går amok og adler hele kartet? :D


Rank 20
Konto: Zimpley
Stamme: Troll
Poeng: 111.977
Antall byer: 19, bysnitt: 5894


Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)
Kjent nick fra tidligere verdener. Mitt inntrykk er at det blir litt sånn nesten med deg. Henger med og har ferdigheter, men har ikke helt aktiviteten til å prege en server. Vil V25 blir det store vendepunktet? Ligger plassert i nord og fronter mot Martinsen, og har både Unlimited og UBT i umiddelbar nærhet. Det tror jeg blir for tøft for deg i lengden, men vi ser frem til en god fight! Lykke til :)


Rank 21
Konto: Durin The Deathless
Stamme: O:H
Poeng: 110.994
Antall byer: 16, bysnitt: 6937

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)
En ganske fersk spiller i O:H. Hentet inn fra WP. Kjenner dessverre ikke til spilleren i særlig grad enda, så det må jeg gjøre noe med :) Hadde før innpasset i O:H ganske kjedelig adlinger, men svarte opp invitasjonen med å adle Troll spillere. Det liker vi selvsagt meget godt, og vi ser frem til mange flere fiendeadlinger fremover.


Rank 22
Konto: Bohic
Stamme: O:H
Poeng: 103.073
Antall byer: 13, bysnitt: 7929

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)
Patrick, vår kjøre svenske. En meget profilert og kjent TW spiller. Eier av Bohic kontoen som er den kontoen med flest stammeseire på .no. Skal vist nok kosespille på V25, men Patrick sin kosespilling er som regel nok til å havre over de aller aller fleste. Kommer til å klatre godt på rankingen.


Rank 23
Konto: Donau
Stamme: O:H
Poeng: 102.599
Antall byer: 13, bysnitt: 7892

Tidligere vurdering:
Rank 24: Donau (SL) 47 107 poeng, antall byer: 8, poeng pr by: 5888
Donau er et kjent navn i TW sammenheng. En meget dyktig spiller som har et kjempe potensiale. Ligger i sørvest, og adler seg opp mot Troll. Gleder meg til å se mer til deg fremover. En konto som har potensiale til å klatre godt oppover rankingen.
Uendret ranking siden sist, men kontoen har vært under press, og har til tider imponert meg. Kald og rolig eier, med meget gode ferdigheter. En virkelig stammespiller, som ikke nøler med å bruke eget deff hos andre medspillere, selv om han har tre-sifret antall på incslisten. Det er en sann fryd å ha deg med på laget! Sier som forrige gang, en konto som har potensiale til å klatre godt oppover rankingen!


Rank 24
Konto: Rastatown
Stamme: Troll
Poeng: 95.778
Antall byer: 18, bysnitt: 5321

Tidligere vurdering:
Rank 15: Rastatown (Troll) 70 115 poeng, antall byer:12, poeng pr. by: 5843
Sett denne spilleren på HP. Kjenner ikke vedkommende godt nok til å uttale meg særlig. Ligger tilbaketrukket i Troll clusteret, og vil sannsynligvis få front mot Chavs etterhvert. Det skal bli spennende å se hvordan det går. Har i tillegg adlet nede ved SL. Veldig usikker på hva som var motivasjonen bak det. Merge med Jarc? Uansett en dårlig strategisk beslutning, og blir fjernet fra det området as we speak av Linoko og Al bundy.
Yup, som jeg trodde har kontoen tatt et svalestup på rankingen. Fronter nå både i nord og i sør. Posisjon foran poeng blir vel mantraet etter V25? :) Fortsatt et par-tre byer igjen i sør. Ligger mer kompakt i nord, men har noen harde fiender som står og banker på døren. Jeg tror kontoen får det tøft fremover :s

Rank 25
Konto: Tarantella
Stamme: O:H
Poeng: 95.778
Antall byer: 18, bysnitt: 5321

Tidligere vurdering: Ny på topp 25 listen (Y)Vår kjæres Karo :) Her har vi beviset som viser at det å bli rimmet nødvendigvis ikke er verdens undergang. Kommet seg opp på topp 25, og det stopper nok ikke der. Dronningen av østrimmen. Faker, nuker og deffer medspillere jevnt og trutt. En kjempefin konto å ha med seg i stammen. En spiller som alltid er blid og positiv. Me like!
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Shit for en liste, litt salty av å bli knocket ut av topp 25 noen timer før denne ble skrevet :(
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Shit! Imponerende som vanlig! :)

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til The Governator igjen.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Som du skriver, lysten og moralen til å spille videre er definitivt dårlig.

Bobil blir vel ikke mer aktiv å se på v25, kun innom for å suplere fronten med deff...

Første gang i livet jeg har mer deff enn off, liker det ikke, men slik er nå ståa når en bli innesperret.

Prøvd å få front, men som dere vet har jeg ikke lyktes...

En front er større en bare 1 by, 1 by = BS...

Flott topp 25 liste derimot, har jobbet meg mot toppen av v25, men velger nå å gå mot en topp 20 ranking og bare bli deff... Lykke til alle sammen på begge sider, jeg er fortsatt på v25, men veldig lite aktiv fremover. Heldigvis har jeg en utrolig dual, RDI! :) Han står på, farmer som en galning, og uten han hadde jeg vært grå på v25 nå...

-A
 

DeletedUser

Guest
Fikk beskjed av Marius om at jeg måtte lage en topp liste noe som kan bli interessant siden v25 har vært min introduksjon til tw utenom et kort opphold i v24. Vet at Pelle satte standarded veldig høyt med sin liste, så tenkte jeg skulle dra den litt ned så noen andre faktisk tørr å skrive en. So let's get this party started

Rank: 1
Konto: Unlimited
Stamme: O:H
Poeng: 437.351


Gutta som herjer på østfronten, virker som en bra balansert konto med mye kunnskap og dybde. Marius.exe sover aldri og tenker ikke på annet enn å ta byer, Royal minner han på at det kan være lurt med def, Pelle har jeg ikke snakket mye med men har fått inntrykket av at det er en spiller som tilnærmet alle på .no har stor respekt for. Forventer at gutta her snart adler seg langt inn i troll land.


Rank: 2
Konto: Ur boy tony
Stamme: O:H
Poeng: 402.433


Ah, våre kjære engelskmenn Luke og Theo, de farmer som gærninger, adler hvem som helst når som helst og har stålkontroll på det defensive. Uendelig mengde kunnskap om spillet som de med glede deler og som til tider blir misforstått pga en språk barriere. De holder motivasjonen i stammen høy og går foran som et godt eksempel for alle oss andre. Sammen med Unlimited har de satt skrekken i Troll på østfronten og stadig nye spillere innadles under presset fra dem.

Har lest rundt på forumet at det går rykter om at en Joakim spiller på kontoen, aldri snakket med denne Joakim personelig så vet ikke noe om han, men virker litt rart at alle tror det er Joakim som spiller her for ettersom jeg har forstått det så spiller Joakim under nicket Jato Link (kan noen bekrefte?) og både Jato Link og Ur boy tony har brukere på v26 ettersom hva jeg har sett.


Rank: 3
Konto: Heskey
Stamme: Troll
Poeng: 361.271


Husker denne karakteren fra Chavs, shady type, vet aldri hvor man har han, kongen av innadling og bytter gjerne stammer for gratis byer. Tror Kjetil sliter litt med alt sollyset som er ute og går og en personlig teori er at han gikk ut av huset sitt sent på kvelden uten å tenke på at solen fortsatt var oppe og er blitt forsteinet, derav stoppet innadlingen og veksten til kontoen brått opp.


Rank: 4
Konto: Newsted
Stamme: Troll
Poeng: 330.401


Troll tristeste medlem her om dagen etter å ha mistet en stor mengde nukes, en person jeg vet veldig lite om utenom at du sender tog som er helt jævlige å snipe, virker som en solid spiller overall, vet ikke helt hva jeg synes om random nukingen og katapult togene din (rip smie). Gleder meg til intervjuet så vi får vite litt om deg.

Rank: 5
Konto: Felmyst
Stamme: O:H
Poeng: 267.983


Felmyst har funnet tempoet sitt i det siste og de har fått gjennomført mye på kort tid, kule karer når de deltar på skype men hovedfokuset ligger i å være trolljegere. Har ikke snakket med noen av dere personlig men dere har overbevist meg om at om motivasjonen er der så blir ting gjort uten at det er noe å klage på.

Rank: 6
Konto: Reisverket/travel agency
Stamme: Troll
Poeng: 230.983


Den store troll lederen, tror han er the shit, kongen av å stacke segselv, tror på en stamme uten en ledelse som er bestemte men mener at stammen kan få sende def "om de har lyst" ledelse stilen minner om alternative skoler (se Montessori) hvor barna får gjøre litt hva de vil uten å egentlig komme noen som helst sted med noe av det de vil. Utenom det har jeg hørt at du liker spioner og har en personlig teori om at du egentlig er en overlever fra den russiske siden i den kalde krigen og ikke helt har glemt gamle vaner.

Rank: 7
Konto: ZombieFred
Stamme: O:H
Poeng: 207.931


Har blitt informert om at de gutta her er noen old schoolers, gutta spotter nukes som bare det og er også en del av ledelsen her, men i en mindre grad enn Theo og Luke. Spiller bra def uten å stresse og tar seg tid med det offensive og sikrer at byer blir tatt. På skype er fokuset tilnærmet aldri tw men heller matlaging og vet ikke helt hvor mange fler middager jeg orker å se på skype akkurat nå.

Rank: 8
Konto: Lord Bobil
Stamme: Troll
Poeng: 192.576


Tidenes troll, campingvogna setter sitt preg på forumet og det virker som forumet er viktigere enn selve spillet, og det er greit det. Mye bjeffing, lite biting og mange pensjoneringer som tilfeldigvis kommer rett etter litt motgang. Liker kontoen bare fordi dere lager leven på forumet noe som gjør ting mer interessant.

Rank: 9
Konto: Ponton
Stamme: Troll
Poeng: 173.493


Hørt rykter om at dette trollet fortsatt sparker fra seg og det liker vi, ingen vil krige mot noen som ikke gjør motstand. Syntes litt synd på deg for at du ligger på østfronten, men sånt skjer. Har desverre ikke hørt noe særlig om deg og vet ikke helt om det betyr at du er en bra eller dårlig spiller.

Rank: 10
Konto: Martinsen
Stamme: O:H
Poeng: 169.136


Gutta jeg ikke engang visste var på østkanten men som har laget bråk for Troll i lange tider, de er for min del de uhørte heltene i øst hvor det som regel bare er snakk om Unlimited og Ur boy tony. Dere sier ikke mye, men har forstått det slik at samarbeidet der borte fungerer bra så skal ikke blande meg inn i hva dere driver med sålenge dere fortsetter å jakte troll.

Rank: 11
Konto: YSLDMB
Stamme: Troll
Poeng: 168.689


Gratulerer til deg, du står for den ene byen jeg faktisk har mistet i det spillet her (si ifra om du vil gi den tilbake, den har sentimental verdi for meg) har hørt litt rundt med folk og er vel ingen som egentlig vet noe særlig om deg, megselv inkludert. Du virker derimot som en mer def orientert spiller, noe det skal stå respekt av i dette ellers offensiv dominerte spillet.
Og for real, vil gjerne ha tilbake byen min, kkthxbye.

Rank: 12
Konto: Balle klorin1
Stamme: Troll
Poeng: 149.408


Deg har jeg faktisk hørt mye om, du spilte tydeligvis på v1 og er en gjenganger på mange verdener siden det. Vet ikke helt hva jeg synes om at du nuker meg hele tiden så beklager at jeg måtte sette en stopper for det. Har en personlig teori om at du egentlig er en hydra agent fra marvel universet og følger slagordet deres "if you cut of one head, two new will appear" for det tempoet du adler gråbyer i skremmer meg faktisk. Ville satt stor pris på om du kunne sluttet å adle gråbyer i midten av alle byene mine, på forhånd takk. Du skal ha for stå på viljen din, du gir deg aldri selv etter stor motgang tidligere på verdenen.

Rank: 13
Konto: Fluffyneiger
Stamme: BB
Poeng: 146.287


Partysvensken som har lurt seg inn i topp 25 lista, er koselig å se noe annet enn O:H og Troll der, har levd trygt og godt på utkanten av mappet er vel ikke så mye å si her sånn egentlig

Rank: 14
Konto: king hakon
Stamme: Troll
Poeng: 142.663


Deg vet jeg veldig lite om, men du har jo valgt et kongelig brukernavn og tittelert degselv som konge så er vel litt skuffende å ligge på en 14 plass og bli ledet av en eks KGB agent, men det er jo bare min mening. Vet ikke helt om det er noe liv i deg enda, men satser på at du ikke har gitt opp helt enda.

Rank: 15
Konto: Gomsen2
Stamme: BB
Poeng: 135.166


Om en konto har puls og har en vekst graf som går snikende oppover er denne karen klar for å slenge en invite til stammen, virker som en fornuftig type som klarer å holde party svenskene i BB noenlunde under kontroll og tok det riktige valget i hvem de skulle støtte i krigen, ikke snakket noe med deg personlig men du er vel en greit karismatisk type som samarbeider med allierte rundt deg.

Rank: 16
Konto: Linoko
Stamme: O:H
Poeng: 132.762


Gutta bois gikk lei av alle mat bildene ZF legger ut på skype så tror de har skrudd av notifications og gitt opp håp om en relevant skype samtale, in game derimot skjer det saker og ting fra tid til annen. Vet egentlig ikke helt hva mer jeg skal si om deg, men håper du fortsetter med hva du driver med.

Rank: 17
Konto: Shizzle
Stamme: O:H
Poeng: 124.979


En av de nyeste medlemmene i O:H og jeg har gitt dem kallenavnet sweapers, de ligger langt ute på kanten og jakter trollene som prøver å gjemme seg fra den store stygge krigen. Dere plukker byer raskt og har raskt blitt en del av gjengen og det liker jeg. Håper å se dere på fronten så snart som mulig.

Rank: 18
Konto: Durin The Deathless
Stamme: O:H
Poeng: 124.722


Durin var egentlig bare på tur rundt for å drepe smaug da han falt ned i en dal og landet mitt mellom Troll og O:H, han fant noen andre lokale som heller ikke hadde valgt seg en side og dannet en liten allianse, ettersom tiden gikk og ting utviklet seg fant han ut at trollene hater dverger, dette kunne han ikke ha noe av så han allierte seg med trolljegerne istedet. Også et nytt medlem i stammen, har stålkontroll på defensive som alle dverger har og er ikke redd for noe annet enn drager og balrogger.
Håper du snart finner igjen dverg vennene dine.

Rank: 19
Konto: SwiftSolvang
Stamme: Tr0ll
Poeng: 121.237


Deg har jeg ikke hørt noenting om i det hele tatt, men du er det største medlemmet i understammen til trollene så det er vel en bra ting tror jeg (er vel kanskje på tide med en forfremmelse til A-laget?) ligger laaaaangt inne i safe sonen med unntaket av en O:H spiller som har forvillet seg bort helt nord-vest, så det kan være grunnen til at vi ikke har hørt eller sett noe særlig til deg.

Rank: 20
Konto: Bohic
Stamme: O:H
Poeng: 119.835


Den siste av våre nye medlemmer og også del to av sweaper tag teamet, har imponert stort og har skutt seg inn i topp 25 etter å ha blitt med i krigen, håper å se dere på fronten snart etter at dere og Shizzle har fått ryddet opp i troll barna som ligger i veien. Har kommet godt overens med hele O:H etter at de ble med, topp 10 neste?

Rank: 21
Konto: Zimpley
Stamme: Troll
Poeng: 119.221


Enda et troll som er i en litt kinkig posisjon med front mot overmakten i øst, virker som det ikke helt går veien for tiden, er derimot ingen som har sagt noenting om deg som en spiller så vet liksom ikke helt hva jeg skal si, rimlife next?

Rank: 22
Konto: Rastatown
Stamme: Troll
Poeng: 117.629


Hadde et godt cluster i sør som virker som det har blitt plukket litt fra hverandre, virker som du har begynt å adle deg lenger mot safesonen. Om denne trenden fortsetter for alle trollene så vil jeg påstå at dere etterhvert vil gå tom for plass, men regner med at dere har en utmerket god plan for når dette skjer, du har ihvertfall ikke gitt opp enda og det er mer enn hva man kan si om andre.

Rank: 23
Konto: Grunnmuren
Stamme: Troll
Poeng: 116.825


Sneket seg inn på topp 25 etter litt cheeky innadling(copyright of Troll), hørte noe rykter om at Stifler skulle inn på en annen konto og jeg vil tippe det er her han har havnet ettersom du fikk endel av byene virker det som, har litt erfaring med å spille mot deg, vi har drept altfor mange speidere av hverandre og du virker som en enten tålmodig spiller eller en veldig usikker spiller med tanke på hvor lenge du satt med adels tog i 0011 byen din.

Rank: 24
Konto: Themis
Stamme: O:H
Poeng: 105.373


Gutten har levd i safe sonen litt lenge og har hjulpet over hele kartet med litt av alt, han kan mye om det meste og alt om resten. Syntes tydeligvis at det gikk for treigt for resten av oss å adle troll så nå tar han sakene i egne hender, tror kontoen vil skyte i luften snart om han bestemmer seg for at nå har v25 holdt på for lenge.

Rank: 25
Konto: Donau
Stamme: O:H
Poeng: 103.409


Min kjære nabo, mye har skjedd opp igjennom denne verdenen og vi har hjulpet hverandre hele veien virker som Troll har møtt på en vegg de ikke bare kan kjøre igjennom og det er en uvant posisjon for dem virker det som og du skal ha credit for å være en av de som har vært med på å få det til. God kontroll defensivt og har i nyere tid fått et nytt syn på hvordan spille offensivt også (lurer på hvem som kan ha rotet seg inn på kontoen din sammen med deg). Håper på flere eventyr sammen her alene i det store troll landet også kjent som vestfronten.



Honourable mentions for folk som er rett utenfor topp 25, so close but yet so far.

Tarantella: Dronningen av safe spillere, bidrar aktivt over hele mappet, speider, nuker og støtter byer. Nettet hennes strekker seg langt og hun får med seg alt som skjer. Har nettopp skaffet seg en cheeky front by, så det er nå det skjer.

Black Magic: Enda en safe spiller, deg har jeg derimot hørt mindre om, og jeg sliter litt med å huske navn på skype. Stå på gutta nesten der.

Maxwell Minger: fikk beskjed om å ta med de her, de skal visstnok ha begynt å adle igjen, hvor bra det kommer til å gå fremstår fortsatt å se, satser på at det er nå det skjer og at alt går veien.

Deathez: Megselv, lord of the pleblife, ikke stort mye mer å si egentlig, er sjokkert over at jeg fortsatt har byer igjen etter så lang tid i front.

Takk for meg, håper standarden har blitt dratt langt nok ned

*edits for småfeil og formattering
 
Sist redigert av en moderator:

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Bra levert! Jeg synes du dro standarden opp jeg, Fridtjof! Herlig blanding mellom seriøsitet og humor.
Moro å se hvordan andre spillere vurderer kontoene på V25. Man trenger ikke være redd for å poste lister, selv om noen skriver lange.
En linje pr. spiller kan være mer enn nok. Det viktigste er tross alt å få frem synspunktet sitt.

Håper noen fra Troll også vil skrive en liste snart :)
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Meget flott liste!

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Deathez igjen.
 

grodi

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Halla.

Går høyt ut med en top 25 liste som debut på forumet. Tenkte dere kanskje ville like å se top 25 listen fra ett annent synspunkt enn O:H og TROLL. For de som ikke vet det har eg vert i BB som nå ikke lenger eksisterer.

Rank 1:
Konto: Ur Boy Tony
Stamme: O:H
Poeng: 526.527



Våre engelskmenn kjører på. Med dødelige og prikkfrie aksjoner kjører disse gutta videre uten å se seg tilbake. Ustoppelige? Ikke langt ifra iallefall. Mangt ett angrep har stanget mot denne kontoens front og de virker uslåelige. Meget gode ledere av O:H, som har seget roligt ifra TROLL. Når denne verdenen er ferdig kan vi regne med at denne kontoen er blant top 2. Eneste som kan vere litt negativt med denne kontoen er at Luke aldri svarer på meldingene mine...

Rank 2:
Konto: Unlimited
Stamme: O:H
Poeng: 524.812



Hørt mye om denne kontoen, og navnet beskriver hva vi har å gjøre med her. Østfrontens andre gigant sammen med Ur Boy Tony. Virker som om denne kontoen er den eneste som kan gi U.B.T kontoen en fight om rank 1 plasseringen. Konstant en trussel og ser ut til å ikke ha noen andre gir enn toppgiret. Fortsetter de sånn så er det top 2 når denne verdenen er ferdig.

Rank 3:
Konto: Newsted
Stamme: TROLL
Poeng: 502.625



Ligger hakk i hel på Ur Boy Tony og Unlimited. Uendelig med nukes plager O:H sitt forsvar dag inn og dag ut. Virker aldri slitne og gir gass hele veien. Meget imponert over denne kontoen. Men tror ikke det er denne kontoen som vi finner på rank 1 når verdenen er ferdig.

Rank 4:
Konto: Heskey
Stamme: TROLL
Poeng: 407.114



Her har det gått litt skeis i det siste. Taper poeng og terreng til O:H og kommer nok til å falle ytterligere på rankingen. Meget solid konto, men blir det enorme O:H presset for stort til slutt? Time will show. Alt i alt en meget god konto som har satt sitt preg på v25.

Rank 5:
Konto: Martinsen
Stamme: O:H
Poeng: 400.274



Opp i fra dypet. Fosser frem på østfronten og har seilt oppover rankingen. Denne kontoen har en fin front og et godt cluster. En av de kontoene som har fanget min oppmerksomhet i løpet av v25. Stå på så går det veien for denne kontoen!

Rank 6:
Konto: Felmyst
Stamme: O:H
Poeng: 386.050



Her sitter det noen dyktige spillere som har bygget ett glimrende cluster og har gode forutsetninger for å ta over sentrum av mappet. Hyggelige folk som sitter her med gode kunnskaper. Tipper vi kommer til å finne felmyst kontoen helt i toppen når vi er ferdig her.

Rank 7:
Konto: Lord Bobil
Stamme: TROLL
Poeng: 352.518



Forumtrollet har tidligere hatt det problemet med å ikke ha noen front mot O:H. Det problemet løser seg snart av seg selv. Har også hørt at abobil sliter litt med motivasjonen. Hvis han skal stå imot det enorme O:H presset snart må du ha nok av motivasjon. Lykke til!

Rank 8:
Konto: Reisverket
Stamme: TROLL
Poeng: 318.880



Hørt mye om denne kontoen. Reisverket som styrer TROLL skuta skal tydeligvis vere en glimrende leder, men blir det for tøft denne gangen? Mye av denne kontoens fremtid avhenger litt av om dere klarer å stoppe O:H fremmarsjen på østfronten. Tror dere snart vil få det travelt på vestfronten også så dette kommer til å bli tøft.

Rank 9:
Konto: Shizzle
Stamme: O:H
Poeng: 285.609



Vi har pratet mye om østfrontens giganter, men her kommer den kontoen som ser ut til å kjøre over alt de ser på vestfonten. Sterk konto og tipper de kommer til å klatre ytterligere på rankingen. Disse folka kan sakene sine og eg føler at de har ett ekstra gir inne. Var en av kontoene som kom fra WP og det viser seg at O:H har rekruttert smart og godt.

Rank 10:
Konto: Grodi
Stamme: DKL
Poeng: 274.284



Tidligere medlemm av BB. Sterkt cluster i sør og har vert veldig på og tatt de byene de har kunnet her i sør. Neste steg vil vere og komme seg til fronten. Denne kontoen har flere gir å gå på så vi får se om de fortsetter å klatre som de har gjort den siste uken.

Rank 11:
Konto: Fluffyneiger
Stamme: O:H
Poeng: 272.505



Tidligere medlemm av ledelsen i BB. Svenskene fortsetter å vokse. Vil nok gjøre tiltak for å få seg en front snart. Strek konto med gode kunnskaper. Disse gutta vet eg kan nå langt. Er litt innestengt i sør, men har en sterk base.

Rank 12:
Konto: Bohic
Stamme: O:H
Poeng: 259.942



Er sammen med Shizzle den store trusselen for TROLL på vestfonten. Enda en av spillerne O:H rekrutterte fra WP. Har sett at kontoen har gjort det bra på mange verdener og det gjør de også her. Den kontoen med flest seierer på no.? Bare det sier en hel del.

Rank 13:
Konto: Themis
Stamme: O:H
Poeng: 247.154



Hørt en del om denne kontoen som nettopp tok seieren på v24. Nå vil det nok bli satset for fullt på v25 og kontoen har allerede gjort ett hopp oppover rankingen. Rekner med at denne kontoen vil fortsette å vokse videre.

Rank 14:
Konto: Donau
Stamme: O:H
Poeng: 232.231



Denne kontoen kan sammenlignes med en mur. Mang en TROLL aksjon har blitt spolert på grunn av disse karene, som virker å vere svært vanskelig å bryte ned. Har tatt en god del TROLL byer og jobber grundigt med det de driver med.

Rank 15:
Konto: Tarantella
Stamme: O:H
Poeng: 217.547



Rim-spiller som begynner å komme seg til fronten. Spennende konto som eg har store forventninger til fremover.

Rank 16:
Konto: Mrmalle
Stamme: O:H
Poeng: 215.142



Tidligere medlem av ledelsen i BB. Har ett safe og godt cluster i sør. Plutselig en dag hadde du tatt en by midt inni TROLL'enes hule. Imponerende. Tipper vi får se mer av denne kontoen fremover.

Rank 17:
Konto: Ponton
Stamme: TROLL
Poeng: 207.384



En konto som har vert en «pain in the ass» for O:H slik er har forstått. Klarer seg bra, men eg tipper at denne kontoen vil falle på rankingen fremover. Det er vist ikke bare eg som har trodd at denne kontoen ikke vil holde lenger før, så kanskje har vi en overraskelse her?

Rank 18:
Konto: Balle Klorin1
Stamme: TROLL
Poeng: 203.401



Med en gang eg startet på v25 tenkte eg: «Oi. Er det Balle Klorin fra v1?» Det var det, og du er kanskje den spilleren som har imponert meg mest her. Ved hjelp fra TROLL har du stått imot utallige nukes. Du har vist survivors skills som har lamslått flere enn meg. Hvis eg måtte valgt ett ord som beskrev denne kontoen hadde det vert seeeeeeiiig.

Rank 19:
Konto: Swift Solvang
Stamme: TROLL
Poeng: 199.182



En av rim spillerene fra TROLL. Aner ingenting om denne kontoen. Får håpe du har planer om å komme deg ut av safe zone og hjelpe TROLL i front.

Rank 20:
Konto: Marius83
Stamme: -D-B-
Poeng: 177.122



Tidligere medlem av ledelsen i BB. Hvor marius står videre vil bli viktig for hans fremtid. Meget dyktig spiller som ikke bør undervurderes. Ligger trygt og kompakt i sør. Spennede å se hvilke valg du tar i nermeste fremtid.

Rank 21:
Konto: Al Bundy
Stamme: O:H
Poeng: 175.719



Ligger safe i O:H clusteret. Aner egt ingenting om denne kontoen. Hadde vert spennede å se deg med litt mer front. Lykke til videre!

Rank 22:
Konto: Grunnmuren
Stamme: TROLL
Poeng: 174.285



En av TROLL kontoene som har ligget safe en god stund. Nå har du front til O:H og det kommer til å bli spennede om denne kontoen kan klare å mure opp østfronten. Eg tror det blir tøft, så lykke til!

Rank 23:
Konto: Maxwell Minger
Stamme: O:H
Poeng: 174.115



På profilen står det at du er en 14 år gammel jente. Det tviler eg på for det ser ut til at denne kontoen har begynt å våkne. Adler på rimmen i øst og tar jevnt og trutt TROLL byer. Virker som at dere har kontroll på det dere driver med.

Rank 24:
Konto: Deathez
Stamme: O:H
Poeng: 174.071



Har sammen med Donau gjort glimmrende motstand mot TROLL. Veldig en gnien type som sjeldent mister byer. Har også adlet endel fra TROLL. God konto som virker å ha stødig og utholden eier(e).

Rank 25
Konto: Linoko
Stamme: O:H
Poeng: 165.911



En konto eg hadde mer forventninger til. Litt skuffet over at du ikke har fortsatt i det sporet du gjorde for litt siden. Falt ett stykke på rankingen. Håper du reiser deg snart og fortsetter å jakte TROLL.

________________________________________________

12.07.2016
 
Topp