Listen er mekket med utgngspunkt i status 06.05.16, kl 20:00:00
Eventuelle endringer på rangeringen vil ikke bli hensyntatt.
Rank 1: Heskey (Troll), Poeng: 178 297, Antall byer: 24, Poeng pr. by: 7429
På denne kontoen sitter Kjetil, Erlend og kanskje Moa. De to sistnevnte kom inn etter en merge mellom Heskey og Erlando.
Jeg vet at Moa i hvert fall spilte startupen på Erlando, men harikke sett noe til han på forumet på lange tider (som er uvanlig), så er litt usikker.
Det Kan forøvrig være for at han har fått en ny forumban (som ikker er uvanlig)
Erlend er et relativt uskrevet blad for meg. Jeg så han første gang på V23, og der gjorde han en fin figur så lenge jeg spilte der. Jeg vil anta at Kjetil er "sjefen" på kontoen. En meget dyktig og uredd TW spiller som kan lage et helvete for fiendene i sin nærhet (Men kutt ut stammehoppingen..host, kremt) . Om Moa sitter på kontoen, styrkes den, men er som sagt usikker på om han er der. Kontoen Innehar rank 1 ATM mye pga mergingen med Erlando. Tiden vil vise om de er aktive nok til å holde en front mot SL/Chavs. Lykke til videre, boys!
Rank 2: Unlimited (Chavs), Poeng: 162 238, Antall byer: 20, Poeng pr. by: 8112
Egen konto. Det er kjedelig å snakke om seg selv, så da vil jeg heller benytte anledningen til å snakke om mine medspillere <3 Med meg har jeg Marius (mer om han senere), og i det siste har også Royal kommet inn med sitt kloke og strategiske hode. Marius er en relativt ferks TW spiller, men han har tilegnet seg meget god kunnskap, og har hatt stor suksess med sin konto Peligrosso og på HP18 med kontoen Babotelli. Han har et ekstremt fett aktivitetsnivå og jeg digger denne karen, Skulle nesten trodd vi slektet på hverandre (rofl, vi gjør faktisk det :O) Han kaller seg selv Marius.exe, og det synes jeg er et passende kallenavn. Når jeg setter Marius i gang med en oppgave, vet jeg at den blir utført til punkt og prikke, og det er så sjukt digg <3
Royal kjenner jeg ikke så godt enda, men han har rykte på seg for å være en eminent startupspiller. Av det jeg har sett så langt, er jeg helt sikker på at han er mye mer enn en startupspiller. En moden strateg som det er artig å diskutere planer og taktikk med. Jeg er meget godt fornøyd med å ha han med på laget, og han er en av få som spør i skypechatten om han kan logge inn litt, Magisk, elsker det!
Unlimited holder ATM en viktig front mot Troll. Det blir spennende å se hvordan kontoen kan utvikle seg videre. Om aktiviteten opprettholdes er jeg sikker på at den vil være med på å farge V25 på en forhåpentligvis god måte.
Rank 3: Newsted (Troll), 145.642 poeng, antall byer: 18,Poeng pr. by: 8091
William som sitter her. Han startet på V4 og bygget opp en voksen konto på hans første verden. Dog mye gråbyadling, men jeg spilte ikke V4 så vet ikke om det lå fornuftige valg bak. Ble til slutt adlet ned av GNI. Han hadde også et innhopp på V7 på en annen konto. Utover det finner jeg ingen gode spor før V25, og her har han jo fått en fin start. Han har dannet seg et robust cluster i safen til Troll, og har i tillegg etablert en minifront ned mot SL etter adling av to Bergenspsetenbyer. Jeg har blitt hvisket i æret at dette er en meget aktiv spiller som virkelig tar ansvar i stammen. Kudos! Tror vi får se mer fra denne karen. Lykke til videre!
Rank 4: ur boy tony (Chavs), 121 045 poeng, antall byer: 17, Poeng pr. by: 7120
Luke og Theo. Sjefene i chavs. En styggod konto med to TW freaks. De har rett fokus, rett aktivitet og rett pondus. De er aggressive, uredde, festlige og gode ledere. Sann mine ord, folkens; dette er en av de ypperste kontoene på V25, og jeg spår de vil lage hakkemat av alle som prøver å stoppe dem på sin fremmarsj. De har fra første stund gjort gode og sterke adlinger. Tok over ekans sine byer når han ville har en mer chill plassering. Jeg elsker å ha disse gutta på front. Rank 1 er nok endelig stoppested for denne kontoen, og når de når den, kommer det til å være fortjent!
Rank 5: Vixen (Chavs), 114 217 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 8786
Vixen har gjort det godt på V25. kontoen sittes av Kristian og Bjørn. Begge har mer enn nok erfaring til å styre kontoen på en god måte. Var veldig sterke i startup, men har stagnert noe den siste tiden. De er imidlertid alltid velvillige med både nukes og deff så de er en viktig bidragsyter til chavs fremgang. Bjørn er litt hemmet av at han leser flittig til eksamen, og jeg har stor tro på at denne kontoen kommer til å sette snuta vestover og farge røde Trollbyer blå.
Rank 6: Reisverket (Troll), 111 228 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7945
Hertugen i Troll. Besittes av Stephan og Myh. Sistnevnte har jeg ikke noen personlig kjennskap til, men har hørt at hun er en erfaren og dyktig spiller. Dette tror jeg på, da jeg vet at Stephan velger sine duals med omhu, Kontoen har et safe og tilbaketrukket cluster, men har også dannet seg et lite cluster lenger sørøst, og vil nok forsøke å sikte seg inn på en front mot Chavs. Foreløpig ganske kjipe adlinger, men jeg vil tro at dette kommer av lite tilgjengelige adelsmål og dere har nok slitt lit med moral, da dere rekket alle spillere i nærheten som hadde fete byer.
Stephan er en kontroversiell spiller, og han har en fortid som forkjemper for spionasje, kontraspionasje, sabotasje, hostile takeovers og andre gråsone taktikker. Han har imidlertid lagt dette bak seg og fremstår nå som en spiller som liker å holde seg på den smale sti. TW samfunnet er nok litt delt når det gjelder oppfattelsen av denne spilleren.
enten "hater" du han, eller så digger du han. Jeg hører til sistnevnte. Jeg har hatt det utrolig mye gøy på TW fronten sammen med Stephan, og jeg savner tiden vår på V15
Han er taktisk god, flink til å shape fronter, og har mer enn nok skills til å lage trøbbel for de fleste han møter på sin vei. Dette er en spiller som jeg gjerne ville hatt på min side, men slik ble det ikke denne gangen. Aktivitet være en viktig brikke for hva du vil få til fremover. Lykke til med erobringene, måtte den beste vinne!
Rank 7: Habbomann1 (SL), 101 516 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7251
Magnus holder fortet i vest. Dette er en aktiv spiller med masse erfaring. En av de råeste farmerne på .no IMHO. Han kan imidlertid mye mer enn å bare farme, da han behersker alle aspekter ved spillet.
Masse tropper på denne kontoen, og jeg forventer å se Magnus klatre godt på rankingen fremover. Bitt godt fra seg mot Troll.
Rank 8: Ned Stark (Troll), 100 112 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 7760
FinalBarrage kontoen byttet navn. Sikkert ikke så dumt, da det har vært masse kontroverser med det navnet. Jeg har hørt rykter om at FB ble tatt inn i varmen til troll når den originale eieren av FB trakk seg ut. Så da er det Legend786 igjen på kontoen. Kjenner dessverre lite til spilleren. JEg tror denne kontoen vil få det svært tøft der nede i SL land, og jeg blir sykt imponert om du klarer å holde stillingen din når SL gjengen samler seg. Lykke til.
Rank 9: Stifler (Troll), 96 267 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 6876
Nok et navnebytte her. Jeg har ingen erfaring med spilleren, men har blitt fortalt at han heter Trym, er 19 år og har en god del erfaring som TW spiller. Han hadde en fin startup, og det blir spennende å følge utviklingen videre. Ligger safe foreløpig, og må strekke seg ut litt for å få action. Trangt om plassen der.
Rank 10: Villarreal (SL) 90 823 poeng, antall byer: 14, Poeng pr. by: 7569
Kremspiller. Gard er en dritgod TW spiller som sjelden lar seg stoppe. Har jevnt og trutt adlet fra Troll, og det kommer ikke til å stoppe med dette. Jeg føler sikker på at kontoen vil klatre på rankingen fremover. Det eneste som avgjør hvor den ender er hvor mye tid Gard har mulighet til å legge ned. Så vidt meg bekjent kjører han solo som alltid er imponerende. Veldig glad for at denne kontoen er på min side.
Rank 11: Markus den feite (Chavs) 80 387 poeng, antall byer: 11, Poeng pr. by: 7308
Ble kjent med Sveinung på denne serveren, og dette er en kar som har imponert meg stort så langt. Totalt uredd for å bruke tropper, full gass hele tiden. En viktig frontkjemper for Chavs, og en fryd å samarbeide med. Jeg har klokketro på at dette er en konto som vil fortsette å markere seg fremover. Spennende posisjon på kartet, spennende spiller.
Jeg gleder meg stort til å følge utviklingen din! Kommer til å klatre.
Rank 12: ZombieFred (SL) 79 684 poeng, antall byer: 13, Poeng pr. by: 6130
Hertugen i SL. Her sitter Fredrik, og han har fått med seg Jostein på kontoen. Dette er to fantastisk gode spillere som normalt harver over kontoer uten å se seg tilbake. Holder på å danne seg et meget sterkt og robust cluster, og dette er en konto jeg er sikker på vil klatre på rankingen i nær fremtid.
Jeg deler noe med begge disse spillerne. Når det gjelder Fredrik har vi begge en forkjærlighet for Norges beste kebab som kan fåes kjøpt på Sidneys eller snappys i Drammen. På tide vi setter oss ned sammen en dag, og trykker inn en digg babb
Når det gjelder Jostein er vi begge meget glade i godt øl. Jeg gleder meg til å se fremdriften til denne kontoen fremover, the sky is the limit.
Rank 13: Vaffelmann (Troll) 78 990 poeng, antall byer: 11, Poeng pr. by: 7181
Her sitter Rune. En kjernekar som er utrolig hyggelig å skravle med. Spilte en flott startup, men har de siste dagene gått på en smell mot Chavs fronten. Du forsøkte å internadle noen Balrog byer når vi smadret han, men de byene hadde du ikke tropper til å forsvare. Det var heller ikke noe stammedeff der som jeg synes var litt merkelig.
Når vi adlet bar også kontoen preg av innaktivitet, så jeg regner med at du ikke har så mye tid til over, og da er det vanskelig med en såpas stor front. Jeg tror denne kontoen kommer til å falle mer på rankingen. Mulig vi ser en internadling eller merge for å få opp aktiviteten?
Rank 14: Felmyst (SL) 78 316 poeng, antall byer: 10, Poeng pr. by: 7832
En av de aller aller beste på .no Kenneth kan være skremmende effektiv og sette opp et tempo som får de fleste til å bli demotivert. Tar strategisk kloke valg, har alle skills som er nødvendig for å å lykkes med de målene han setter seg. Dette er en spiller som virkelig har det i kjeften på off forum, men som i tillegg kan backe det 100% på slagmarken. Kontoen kommer helt sikkert til å klatre på rankingen. Klokkeren utfordrer til rank 1 om han har tid og motivasjon.
Rank 15: Rastatown (Troll) 70 115 poeng, antall byer:12, poeng pr. by: 5843
Sett denne spilleren på HP blandt annet. Kjenner ikke vedkommende godt nok til å uttale meg særlig. Ligger tilbaketrukket i Troll clusteret, og vil sannsynligvis få front mot Chavs etterhvert. Det skal bli spennende å se hvordan det går. Har i tillegg adlet nede ved SL. Veldig usikker på hva som var motivasjonen bak det. Merge med Jarc? Uansett en dårlig strategisk beslutning, og blir fjernet fra det området as we speak av Linoko og Al bundy.
Rank 16: YSLDMB (TR0LL) 69 463 poeng, antall byer: 11, poeng pr.by 6315
Jeg vet dessverre ingenting om denne spilleren. Aktiv på V22, men ble raskt adlet ned av KoD.
Snappet til seg en BP by når Troll tok han på sengen. Usikker på fremtiden til denne kontoen. Kanskje den vil overaske meg. Stå på, ønsker deg lykke til videre.
Rank 17: Maxwell Minger (Chavs) 58 835 poeng, antall byer 8, poeng pr. by 7354
Simen og Petter. Kjenner godt til Simen. JEg har spilt både mot og med han. En spiller som absolutt kan sine saker meget godt, og har en rekke gode TW prestasjoner bak seg. Petter kjenner jeg ikke så godt, og han er ikke så mye i chatten. Stort sett ute og jakter på chicks, i stedet for å spille TW
, og det er vel ikke et valg man kan kladre han for i nevneverdig grad. Kontoen har en viktig funksjon ATM i forhold til å støtte stammen med nukehjelp og deff. Håper allikevel Simen og Petter for ånden over seg, og gasser på litt. En konto som definitivt har potensiale
til å ta store byks på rankingen.
Rank 18 : schmids (TR0LL) 58 623 poeng, antall byer: 9 poeng pr. by 6514
Nok en spiller jeg ikke kjenner til... Liger i det sørlige clusteret til Troll. Enter med front mot SL og Chavs. Det kan bli hardt å stå imot. Plyndrer i sølv og raner i bronse. Det holder ikke til å holde din nåværende ranking særlig lenge. Tror du ryker ut av topp 25 om du ikke får opp tempoet.
Lykke til fremover, prove me wrong (Y)
Rank 19: Lord Bobil (Troll) 57 812 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 4818
Mannen som elsker bobilen, og som elsker å spamme forumet nesten like mye. Det har vært mye drama rundt deg som spiller Tore. Denne gangen har du igjen valgt å teame opp med RV. Dere hadde suksess opå V21, så hvorfor endre en winning combination? Personlig har du tatt noen rare valg på V25 synes jeg. Å adle 4 gråbyer
tidlig i spillet med den trygge plsaseringen du hadde har nok hemmet veksten din ganske betydelig. Hadde allikevel forventet å se deg litt høyere på rankingen. Er det bobilsalgsesongen som hemmer deg?
Lykke til videre.
Rank 20: Linoko (SL) 50 742 poeng, antall byer: 9, poeng pr. by 5638
En konto som har kjempet godt for SL. Har vært en plage for Troll hele veien, og adlet jevnt og trutt. Jeg har stor tro på at Linoko kommer til å fortsette det gode arbeidet sitt.
Kjenner dessverre lite til spilleren, og gleder meg til å bli bedre kjent med han gjennom V25.
Rank 21: Silmarillion (TROLL) 50 716, antall byer: 9, poeng pr. by: 5635
Et relativt ubeskrevet blad for meg. Ble avvist av Chavs, men tatt inn i Troll. Han svarte med å snappe en by av Bergenspesten. Plyndret og ranet det han skal. Ligger ganske safe, men gode muligheter for ekspansjon. Hmm, kanskje vi ser et rykk fra denne kanten? Kan slå begge veier. Om du ekspanderer vestover eller sørover kommer
du til å møte formidabel motstand. Blir spennende å følge.
Rank 22: Themis (SL) 50 714, antall spillere: 8 , poeng pr.by: 6339
Pål.... Boooooist. Absolutt toppklasse. Mange mener du er .nos beste spiller, og det er vanskelig å være uenig i det selv om det er et knippe spillere som kan konkurrere med deg. Du tok Tok kontroll og vant V23,
snudde V24 på hodet når alle trodde den var avgjort, og fører i skrivende øyeblikk en krig som blåser din vei. Det er ikke så mye som imponerer meg veldig på TW lenger, men du har virkelig gjort det på V24. I forhold til V25 hindrer V24 deg, da det er der du legger inn innsatsen din. Jeg tror allikevel du vil være med å prege V25.
Du er en spiller som snakker rett fra levra, og det er forfriskende. Om Pål bestemmer seg for å satse på V25, kommer kontoen til å ta kvantesprang på rankingen.
Rank 23: Balle Klorin1 (TROLL), 50 028 poeng, 14 byer, poeng pr by: 3573
En storhetskonto fra V1 er tilbake på V25, og det synes jeg er veldig hyggelig. Spilte en solid startup, men fikk såpass juling av SL etter hvert at du bestemte deg for å relokalisere deg til Chavs sin nordlige front i stedet. (Takk for tilliten
) Sitter igjen med et delt cluster med enorm avstand. Regner med at du vil satse på å bygge deg opp i nord hvor du er bedre connected med stammen. Veldig mange hadde gått helt ned etter runddansen med SL. Du viser helt klart at du ble herdet gjennom din tilværelse på V1, og at du har utholdenhetsgenet som trengs for å lykkes i TW i sjakk. Lykke til videre!
Rank 24: Donau (SL) 47 107 poeng, antall byer: 8, poeng pr by: 5888
Donau er et kjent navn i TW sammenheng. En meget dyktig spiller som har et kjempe potensiale. Ligger i sørvest, og adler seg opp mot Troll. Gleder meg til å se mer til deg fremover. En konto som har potensiale til å klatre godt oppover rankingen.
Rank 25: Ponton (TROLL) 43 926 poeng, antall byer: 7, poeng pr by: 6275
Kjenner ikke til spilleren. Ligger godt utover mot vestkanten. Tror du kommer til å få det meget tøft fremover da du har noen formidable motstandere i nærheten av deg. Snappet til seg en Erik Raude by, og det skal du ha kudos for!
Lykke til videre!
Notables:
- Martinsen
- Svada og de
- Kate Upton
- Jimsfirefightergum
- Mr. Martin