Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Til Hansemann

Jo, men i slike konkurranser så stemmer man jo på Ganondorf. At Tobben ikke sitter ved røret lengre er det veldig få som egentlig vet. Uansett så har jeg fått høre at han er tilbake, så noen byer måtte ha da ha mistet til AriCa?

Mvh.
En argumenterende Shanks

Edit: Og jeg må få legge til at alle byer som alle spillere har mistet er jo grunnet; middag, skole, jobb, søvn etc. Byer mistet, er byer mistet. Man kan ikke være online kontant, men hva hjelper det med skills hvis man bare har det i kjeften eller bruker dem når det passer en selv? Noen er stille når man mister byer, men veeldig frempå når man tar noen eller avverger andre fra å ta.
 
Sist redigert av en moderator:

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Jau men han sluttet jo. Da er det liksom ikke middag lenger som er greia. Man hører mye rart ja :p

Er forøvrig helt enig. Er såpass mange rutinerte spillere her så, så vi mister sjeldent byer om vi er på. Så et spørsmål om skillz og blabla koker somregel ned til aktivitetsnivå.

Tror jeg heller hadde argumentert over at dere ikke har kjørt noen særlig med offansiver mot Ganon mens Tobben satt ved roret. Jeg f.eks må helt ærlig talt inrømme at jeg ikke aner om Tobben er en konge forsvarer eller komplett udugelig. Har rett og slett aldri sett han deffe (må huskes at jeg er ganske fersk på V2 sånn egentlig.)


Mvh.
En argumenterende Shanks
Du? :O Get out`a here!!! :D

Mvh
En spyende Hanse
 

DeletedUser

Guest
Ja, da er vi jo halvveis enig her da. Derfor må man veie opp skillsa mot det man faktisk har prestert her i verden 2. Med fare forgjentakelse så hjelper skills sjelden når man ikke bruker dem. Vi alle har vel lest oss opp i mente på guider og slikt. Og om noen av oss ikke har vært under direkte angrep, så har man kanskje fått seg erfaring som KV for en eller annen utslitt sjel.

Aktivitet er nok den viktigste "egenskapen" en spiller faktisk har i dette spillet. Så denne konkurransen bynner på mange måter ut i populæritet eller det ansiktet man har her i verdenen. Man blir litt så god som man gjør seg selv, og da mener jeg at de som oftest pusher på her i forumet over hvor gode de er ingame, faktisk blir trodd på. For når så mange spillere ramses opp, så er det bare et fåtall som faktisk har grunnlag til å vurdere dem på en forsvarlig måte.

Men jeg skal ikke ødelegge et godt initiativ og tema. Moro er det iallefall.

Mvh.
En noe gjentakende, men også nå opptørkende Shanks som er litt oppgitt over at Hansemann faktisk spyr av det jeg skriver
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jeg vil bare spør om en ting:
Hvordan er det mulig å ha 7mill. poeng og bare 10mill OD-A? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jeg vil bare spør om en ting:
Hvordan er det mulig å ha 7mill. poeng og bare 10mill OD-A? :confused:

Jeg har ikke 10 mill i OD-a. Jeg har over 60 mill. En sum som er akseptabel. OD'd-en min er noe lav. Men der er forklaringen enkel. Jeg har aldri møtt motstand. Jeg spilte en viktig rolle i det som skjedde i K56, det kontinentet ble ryddet uten problemer, så nå sitter jeg med 5 mill poeng i et veeeldig rolig kontinent.

For å si det på en annen måte så har jeg fått 10 mill OD-d på å miste en eneste by, da jeg har tatt tilbake de 5 andre.

Tjener jeg like mange OD'd-poeng på de andre byene jeg mister vil jeg til slutt sitte med 7.490.000.000 OD'd-poeng.

Kracked har 11 mill OD'd og har mistet 22 byer. Og du kritiserer meg? Og gråbyer og internadling har du også på din statistikk.

Lord Ollis skrev:
Gråbyer og innadling.

Jepp, har en del gråbyer og internadling på samvittigheten. Men det skjemmes jeg på ingen måte over. Det er viktig å etablere clustre, og når spillere skal slutte, så er det nødvendig for stammen å fremdeles holde byene.

Du, Lord Ollis, har mistet 46 byer, og har bare 22 mill i OD'd. Du har tatt gråbyer, du har internadlet og du har plukket småspillere. Se på deg selv før du kritiserer.

Stammen du leder, RoEm, har en OD-total på cirka 400 mill OD. Jeg har en OD-tot på 70 mill. Sier ikke at min OD er bra, bare at stammen din sin OD ikke er spesielt bra til å være en "veteranstamme" her i verden 2.
 

DeletedUser

Guest
Har på følelsen av at dette ikke omhandler deg i det hele tatt Shanks.

Vår rumenske venninne har en noe rar OD-A i forhold til poeng. :p

Så jeg tenker meg det var henne han refererte til;)
 

DeletedUser

Guest
Du, Lord Ollis, har mistet 46 byer, og har bare 22 mill i OD'd. Du har tatt gråbyer, du har internadlet og du har plukket småspillere. Se på deg selv før du kritiserer.

Jeg kritiserte ikke noen. Jeg bare svarte på Kracked sitt spørsmål.

Om jeg ser på min egen konto så ser jeg at jeg har mye mer OD'A enn tilfellet Kracked nevnte, og også bare halvparten av poengene.

Angående hva jeg har adlet så står jeg for det, og jeg angrer ikke på en eneste by jeg har tatt. Hadde jeg ikke tatt disse byene ville ikke clusteret mitt vært like tett som det er, og jeg ville vært et mye enklere mål.

Mulig jeg har mistet 46 byer, men jeg tror ikke jeg tar feil når jeg sier at jeg har tatt tilbake de fleste av dem. Lav ODD tyder vel på at folk nøler med å angripe, og kanskje at mye folk har tatt har fått gå igjennom for å taes tilbake senere.


Stammen du leder, RoEm, har en OD-total på cirka 400 mill OD. Jeg har en OD-tot på 70 mill. Sier ikke at min OD er bra, bare at stammen din sin OD ikke er spesielt bra til å være en "veteranstamme" her i verden 2.

Ingen kommentar. :eek:

6 tegn.
 

DeletedUser

Guest
Oi, jeg har jo forsvart meg uten å bli "angrepet" her. Hehe, sorry folkens, jeg har misforstått her.

En unnskyldning rettes til Lord Ollis og Kracked.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Shanks den Innbilske ;op

Neida. MEN! Jeg krever å få være med på neste runde, chrk1! :D
 

DeletedUser

Guest
Jeg har ikke 10 mill i OD-a. Jeg har over 60 mill. En sum som er akseptabel. OD'd-en min er noe lav. Men der er forklaringen enkel. Jeg har aldri møtt motstand. Jeg spilte en viktig rolle i det som skjedde i K56, det kontinentet ble ryddet uten problemer, så nå sitter jeg med 5 mill poeng i et veeeldig rolig kontinent.

For å si det på en annen måte så har jeg fått 10 mill OD-d på å miste en eneste by, da jeg har tatt tilbake de 5 andre.

Tjener jeg like mange OD'd-poeng på de andre byene jeg mister vil jeg til slutt sitte med 7.490.000.000 OD'd-poeng.

Kracked har 11 mill OD'd og har mistet 22 byer. Og du kritiserer meg? Og gråbyer og internadling har du også på din statistikk.

Kritiserte aldri deg shanks! Ikke ta alt som kritikk :) Jeg har respekt for din OD, den er som du sier respektabel. Min OD'D er ikke noe å skryte av nei, ikke OD'A heller egentlig men har dobbelt så mye der som lillian som har dobbelt så mye poeng som meg :confused:
Jeg kritiserte Lillian Venin ;)
Jeg har 22 mista byer ja, men noen av de er samme byene som ble adlet frem og tilbake av meg og bl.a sondre.94 før noen av oss rakk å få inn dugelig med støtte.
Noen av byene har også gått til andre BIRKI medlemmer.
Så hvis du skriver rundt 10-12 mista byer så er jeg mer enig :)
 

DeletedUser

Guest
Ser at du beklaget senere Shanks så det går greit, men måtte bare forsvare meg litt med engang jeg så det du skrev :)
 

DeletedUser

Guest
da vil jeg stille et spørmåls som kan få denne tråden tilbake of topic:p

syns dere at spillere som spilte på v2 for mange måneder/år siden skal få være med på sånne konkuranser?

jeg syns at bare de som er aktive og spiller på v2 skal få være med i sånne konkuranser, er jo veldig vanskelig for oss som begynte å spille på v2 for under 1 år siden og har ikke vært borti mange av de i konkurransen:D

og man kan jo ikke samanligne V2 for 1 år siden og nå:p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
yeah piss off folk som slutta for 1 år siden, la de som slutta for et halvt år siden vinne istedenfor!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, da er det bare å begynne å nuke og adle ;)

Noe må jeg jo ha gjort riktig ;p

Vekst rangering Poeng rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Vekst pr. dag
1 1 Black Andi V-m-S 8,520,354 879 20,038
2 3 Pointwhore AriCa 7,535,551 780 19,521
3 2 Ruffiro AriCa 8,295,141 860 17,605
4 4 eazh Elite 7,402,712 739 16,120
5 16 Icekebab -Rome- 6,067,044 626 15,117
6 6 Shanks82 AriCa 7,132,113 750 14,096
7 13 Solmåne Elite 6,230,722 638 13,905
8 24 dimitri OliCo 5,071,759 529 13,632
9 5 Tomahawken -Rome- 7,133,049 724 13,533
10 9 Torquemada Elite 6,525,935 658 13,471
11 19 Screto AriCa 5,614,944 593 13,449
12 68 Thebigbang Elite 3,123,240 321 13,329
13 22 sir pio Elite 5,368,537 536 13,114
14 7 Liliana Venin Elite 7,001,912 626 13,037
15 30 Ebbern -Rome- 4,814,475 498 12,937
 

DeletedUser

Guest
På den lista kommer jeg aldri til å stå :S
Det var ikke jeg som starta kracked, en eller annen n00b starta den og slutte når han hadde 100.000 blank. Så sto var en annen n00b KV LEEEEEEEEENGE uten å gjøre noen ting. Så kom jeg da og prøver å fikse opp her :D
 
Topp