Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Kan Ex-con komme på banen med informasjon om hvilke kontoer han har spilt på.. Jeg kjenner ham egentlig bare som Ex-Con i LAW. Og der har han ikke så mye å vise til. Jeg vet imidlertid at han er en god spiller, men jeg tar dette høytidelig om jeg skulle tape for Ex-con-kontoen. Sorry å si det, men den var jo rævva :p

Pinhead, dog dual med Rennex. Og oppnådde andreplass ODA i sin tid.
Mapui, tror jeg rundet 4 millioner poeng 4 eller 5 ganger i den perioden jeg spilte der.

Tar meg gjerne 48 timer å adle ca 1 million poeng fra en aktiv spiller, som forsvarer seg det han kan. Jeg tok en by fra Grimlock. Er svært aktiv til tider, og hobbyen min består av å adle. Har også gjort meg bemerket på de tre første serverene. Hva har du å vise til i safezonen din med knappe tre millioner mer ODD enn Ex-con kontoen? Har flere ganger sittet kontovakt under dine angrepstokter, i tillegg til å angripe deg med jevne mellomrom.

Men hvem vet, du er en iherdig spiller, og jeg har en tendens til å gå lei. Men dog, når det gjelder deg Shanks, så trur jeg nesten jeg hadde kasta ut dama for å bli ferdig med tullballet
:p


Jeg sa ikke at han var en dårlig spiller eller noe, sa bare at Ex-Con-kontoen ikke var mye å skryte av. Jeg vet at han har spilt på mange flere kontoer i verden 2, og at han fremdeles er aktiv her.

Men akkurat Ex-Con-kontoen var ikke imponerende. Derfor er det litt kjipt at jeg må tape for den :p

Jeg vet ikke hvor mange som har hatt direkte konflikt med Ex-Con/Gunnar Gås. Men jeg har iallefall ikke grunnlag for at si om han er dårlig eller god. Alt jeg kan gjøre er å sjekke ut selve kontoen...

Det var desverre ikke noe å brødfø seg på den kontoen, spør Elite-spillere og Birki-spillere, foruten alksens spillere over hele .no om dem har blitt noen poeng rikere mens jeg satt kontovakt.

jeg har ingen forståelse for at du synes Ex-con var/er en elendig spiller, Shanks.
jeg tror ikke du har noen som helst grunnlag for og si at han var en dårlig spiller. men du kan jo derimot spørre mange andre som han var i nærkontakt med om det samme. jeg tror du vil bli forbauset over svarene.
og det er en av grunnene til at jeg tror du ville ha tapt en slik kamp. du undervurderer din motstander på feilt grunnlag.
du er sikkert en kjempegod kriger og sånn, men her hadde du tapt.

Du e god du og Knallis ;)


Men når det skal sies, så er jeg langt fra en av .no's beste spillere... Det ville med andre ord ha blitt en spennende fight!
 

DeletedUser

Guest
Jeg føler min kritikk på kontoen Ex-Con er rettferdig. Like rettferdig som at du kritiserer min konto og OD'd. Så no hard feelings der. Jeg har aldri frontet at jeg er noe særlig god spiller. Og ikke vil jeg noen gang gjøre det.

Så jeg skal la deg få promotere deg selv her. Sleng gjerne med flere ting du har utrettet her i verden 2 eller andre steder, så skal jeg la min kritikk stilne. Jeg blir stemt ned her, så får jeg heller bare bite i meg at det er en liten konto som Ex-Con som slår meg ut.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Jeg føler min kritikk på kontoen Ex-Con er rettferdig. Like rettferdig som at du kritiserer min konto og OD'd. Så no hard feelings der. Jeg har aldri frontet at jeg er noe særlig god spiller. Og ikke vil jeg noen gang gjøre det.

Så jeg skal la deg få promotere deg selv her. Sleng gjerne med flere ting du har utrettet her i verden 2 eller andre steder, så skal jeg la min kritikk stilne. Jeg blir stemt ned her, så får jeg heller bare bite i meg at det er en liten konto som Ex-Con som slår meg ut.

Siden ingenting er fastslått så blir hele greia en subjektiv mening. Og det er nok Are, personen, som slår deg ut. Ikke Ex-Con kontoen, hvis det er noen trøst :p
 

DeletedUser

Guest
heeey... Ble satt opp mot Mithrandir. Kunne dette være tilfeldig mon tro?

Hadde det virkelig kunne gått an å arrangere slike 1 mot 1 kamper, så hadde spillet blitt riktig så interessant...
 

DeletedUser

Guest
Er vel neppe propagandaen min som vurderes her. Bare mine ingame skills. Jeg er glad jeg er såpass dårlig ingame. Ser jo hva min konkurrent har fått til. Så hvis dårlige skills gir meg en bruker på 7 mill +, en stamme med gode statistikker, mange gode venner og en eneste by tapt, så fortsett å stem på Ex-Con ;)

Ser ikke du Trym har fått mange stemmer. Vil det si at det eneste du har bidratt med i denne verdenen er å lage statistikktråden mellom Elite og AriCa..? Det er jo en populær tråd, så det er slett ikke dårlig innsats for å ha vært aktiv minst ett helt år.
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke du Trym har fått mange stemmer. Vil det si at det eneste du har bidratt med i denne verdenen er å lage statistikktråden mellom Elite og AriCa..? Det er jo en populær tråd, så det er slett ikke dårlig innsats for å ha vært aktiv minst ett helt år.

Tja, syntes da ikke jeg har gjort spessielt mye for v2? :) Eneste jeg har gjort er å plage noen fortapte sjeler, pluss opprettholde den gode stemningen i Elite?

Selvom statestikkene mine mot AriCa er vel på rundt 40-0, rundt med forskjellige kontoer :) Men, har aldri spilt aktivt på v2, slik som jeg gjorde i v1. Men, bare vent du Shanks, statestikkene mine mot AriCa og Alliansen skal nok gå til nye høyder snart, med det jeg har i siktet ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er vel neppe propagandaen min som vurderes her. Bare mine ingame skills. Jeg er glad jeg er såpass dårlig ingame. Ser jo hva min konkurrent har fått til. Så hvis dårlige skills gir meg en bruker på 7 mill +, en stamme med gode statistikker, mange gode venner og en eneste by tapt, så fortsett å stem på Ex-Con ;)

Tja, propegandaen har jo ikke gjort deg populær, noe som er viktig i et spill, at folk liker deg :) Som du selv har sakt, har du ligget i safe-area hele tia, så ingen som egentlig vet hvor god du er. Alle kan klare å skaffe seg en bruker på 7 mill, hvis en gidder. Værtfall når en ligger safe ;) Selvfølgelig skal du ha cred for å gidde men at du skal ta på deg skryten for AriCa aleine blir vel litt feil hva? :rolleyes: Så vidt jeg veit så er det flere som har bidratt? Grunnen til at du bare har tapt en by, er vel pga. du ligger safe?

De fleste fortsetter nok å stemme på Ex-Con, ingen fare det :)
 

DeletedUser

Guest
nevn en del da vis du vil at folk skal stemme på deg:p

PS alle kan ikke få en konto opp til 7 mill, man trenger en god del skillz for å klare det:D
 

DeletedUser

Guest
Sykelig lite folk som stemmer på Players Champion?! :mad:

Er det virkelig så få som bruker forumet, eller er folk flest for late til å bruke 2 min på å stemme? :(
 

DeletedUser

Guest
skulle til å stemme, men så mista jeg hele greia, og har ikke giddet gjøre det en gang til o_O

ellers syntes jeg min kamp er litt for close for å være behagelig, men det å bli nevnt er vel egentlig en seier i seg selv :0
 

DeletedUser

Guest
Tja, propegandaen har jo ikke gjort deg populær, noe som er viktig i et spill, at folk liker deg :) Som du selv har sakt, har du ligget i safe-area hele tia, så ingen som egentlig vet hvor god du er. Alle kan klare å skaffe seg en bruker på 7 mill, hvis en gidder. Værtfall når en ligger safe ;) Selvfølgelig skal du ha cred for å gidde men at du skal ta på deg skryten for AriCa aleine blir vel litt feil hva? :rolleyes: Så vidt jeg veit så er det flere som har bidratt? Grunnen til at du bare har tapt en by, er vel pga. du ligger safe?

De fleste fortsetter nok å stemme på Ex-Con, ingen fare det :)

Gidder ikke lage atter en diskusjon som går på meg her, men jeg må selvfølgelig svare deg her. Men kommer ikke til å følge opp svaret du måtte gi.

Noen må da like meg - jeg har da fremdeles venner i AriCa og rundt om i alliansen. Dessuten har jeg aldri vært likt av mine fiender. Det er vel slik det skal være. Noe annet ville gjort dette kjedelig.

Ja, helt enig med deg, alle kan klare 7 mill om man gidder. Men det er ikke så mange som har orket det da.. Dessuten er det mange storspillere som faktisk aldri har spilt på kontoer over 3-4 mill. Det er en helt annen situasjon å være i. Og så må jeg jo si at jeg ikke alltid har ligget så safe. Kan du tenke deg til at dette er et resultat av noe?

Jeg tar på ingen måte kreditt for det AriCa har gjort/fått til. Min statistikk mot Elite er noe middelmådig. Men jeg er en del av AriCa, akkurat som alle de andre kattene i stammen. Så dette er like fullt deres fortjeneste. Vår alles. Men at jeg bare har tapt en by kan vel ikke jeg klandres for iallefall. Vi har da vært i krig siden AriCas opprinnelse den 26. feb for snart ett år siden. Men jeg er enig med deg, AriCa har presset fronten så raskt mot vest at jeg rett og slett ikke har klart å holde følge. Men så er jeg jo ingen storspiller heller da, og ikke kommer jeg noen gang til å mene noe annet om meg selv.

At de fleste stemmer på Ex-Con får jeg akseptere. Det er et åpenbart tap, da jeg, som jeg utallige ganger før har sagt, mener Ex-Con-kontoen ikke var mye å skryte av. Derfor er det vel Ex-Con føler trang for å iallefall skrive i forumet om sine bragder, altså siden Ex-Con-kontoen rett og slett aldri nådde noe særlig høyde. At han tok over, sammen med en annen, en stor konto (Pinhead) får han gjerne skryte av. Men hans prestasjoner her i spillet er for det meste myntet på hva han faktisk skriver om seg selv i god brann2006-stil. Jeg spør bare meg selv om man i mangel på resultater ingame, faktisk føler en trang for å synliggjøre dem her..? I følge de beste .netspillerne, så er det ofte de spillerne som skryter mest av seg selv, som har minst å vise til ingame... Jeg vet lite om deg Trym, men det skader ikke å være litt mer kritisk til det som faktisk postes her, og ikke sluke alt fra din side som god fisk.

Og hvis du er så naiv at du tror at f.eks jeg ikke har kontosittet andre, så tror jeg du må ta deg en runde med deg selv, for anseelse i dette forumet mener jeg at du mister her ved å være så godtroen. Jeg føler ikke et behov for å fremme mine egne prestasjoner på samme måte som andre. At jeg har vært veeeldig kritisk til Elite er rett og slett myntet på mine egne ambisjoner. Da jeg begynte å ta del i dette forumet i mai, så var Elite langt foran alle de andre stammene i denne verdenen. Du kan si mye om min propaganda, men i det minste ble spillere observante på at skulle man ha noe å gjøre i denne verdenen, så måtte man ta ned Elite. Det er faktisk et stort kompliment til Elite. Idag kan man se at verden 2 er mer utjevnet.
 

DeletedUser

Guest
Jeg må si meg litt uenig her, Shanks. Jeg synes ikke det skal automatisk være at man ikke liker sine fiender ingame. Personlig ville det vært kjedelig for meg om jeg ikke kunne ha pratet med RUAB om forskjellige ting som ikke har noe med TW å gjøre, selvom vi samtidig kriget ingame.
RUAB er en fin fyr å prate med, og jeg foretrekker slike fiender enn folk som enten ikke sier noe, eller kommer med håpløse, frekke kommentarer.
Handsome er også en fyr jeg liker å ta en prat med. Vi har ikke sloss mye på brettet enda, men det kommer vel om ikke altfor lenge ;)
Kan jo også legge til at selvom det er noen punkter du og jeg er uenige på, så vil du gå under "liker"-kategorien min.

Når det kommer til Ex-con-kontoen, så er det ikke noe tvil på at den ikke nådde en skikkelig høyde. Men det tror jeg kommer mer av laber motivasjon kanskje, enn kvaliteter. Og selvom jeg ikke har noe peiling på dine ingame-skills, så tror jeg Ex-con ville vunnet den duellen.
 
Topp