Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvorfor ble jeg satt opp mot rocket? 1v1 er greit nok det, men virker som om det var noen som synes det hele var litt morsomt, med tanke på at jeg og han har "bråka" før.

(Du sier random ola, har mine tvil)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nokon med litt meir sadistisk humor enn meg kunne vel godt ha gjort dette med vilje. SKjønnar at det virkar mistenkeleg, men det var faktisk heilt random ;)
Kan poste kildekoden til programmet eg skreiv når eg kjem heim om det hjelper :D
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
random.org ftw eller? :)

og når det er sagt så er det ganske mange store navn som har spilt v3, så blir spennende å se hvem som vinner. THOUGH, jeg har min favoritt. :)
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nokon med litt meir sadistisk humor enn meg kunne vel godt ha gjort dette med vilje. SKjønnar at det virkar mistenkeleg, men det var faktisk heilt random ;)
Kan poste kildekoden til programmet eg skreiv når eg kjem heim om det hjelper :D

Det er det jeg mener, kunne fort vært en "artig" spøk fra en eller annen.

Kildekoden er unødvendig dog, bare stussa noe jævlig på det.
 

DeletedUser

Guest
*prøver å late som han ikke lo når han så oppsettet*
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Har vel adrig sagt at ikke uni spillere får lov å stemme, ville bare oppfordre andre til også å stemme så det blir litt mere balansert avstemming.
Syns det er kjempe fint at det er dere som er litt aktive nå, men alltid fint om flest mulig er aktive på forummet.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Gøyalt med liv på forumet! Bra initiativ, dette her :)

Når det er sagt, såååå
*gir infraction til alle som ikke stemmer på ham*
 

DeletedUser

Guest
Har vel adrig sagt at ikke uni spillere får lov å stemme, ville bare oppfordre andre til også å stemme så det blir litt mere balansert avstemming.
Syns det er kjempe fint at det er dere som er litt aktive nå, men alltid fint om flest mulig er aktive på forummet.

Vel selv om flere avla stemme betyr det ikke at flere UNI spillere ville blitt nedstemt, ettersom det virker ut ifra det du sier som om det er UNI som får mest stemmer nettopp fordi mesteparten av stemmerne er UNI-spillere.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Mmm Dommola svarte godt for meg synes jeg og regner med at vi alle som Bambam også sa at vet man lite om dene ene spilleren tar man å stemmer på en man kjenner(ofte en av sine egene)
 

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er bestemt at alle rundene framover vil vare i 8 dager. :) De to nåværende rundene avsluttes lørdag kl 15-16. :)
 
Sist redigert:

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vil bare opplyse som dommola sier, bare lister på trådene der man skal stemme. Kommentarer og diskusjoner skal BARE bli postet på denne tråden!!!
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Kamp 25: dommola (Kvænangen) Vs Gjengis Khan

Kamp 29: Kvænangen (forskningsprosjekt 001) Vs fjøsnissn - 2 av samme spiller:confused:

Altså, stemmer du på dommola her, så vil det si at du stemmer på den orginale Kvænangen (meg). Stemmer du på Kvænangen, så stemmer du på forskningsprosjekt 001.
- Håper dette gav svar på hva du lurte på.
 

DeletedUser

Guest
aaah... Sånn å forstå. Forvirrende med alle disse brukerovergangene.
 

DeletedUser

Guest
er det ikke lettere å bare kalle kvænangen kvænangen og forsk for forsk? med mindre kvænangen prøver å låne kredz av konto navnet :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
er det ikke lettere å bare kalle kvænangen kvænangen og forsk for forsk? med mindre kvænangen prøver å låne kredz av konto navnet :p

Det er da ikke jeg som har laget denne greia. Så ville folk stemt på en annen måte hvis jeg møtte Gjengis Khan med Kvænangskontoen og ikke dommola kontoen ?
 

DeletedUser

Guest
uff, svært da så nærtagende du skulle være da :S jeg må virkelig starte å bruke de [sarcasm][/sarcasm] greiene :0
 

DeletedUser

Guest
nesj, da kunne jeg jo ikke sittet å ledd vær gang dere skyter skarpt mot alt som ligner kritikk :0
 
Topp