Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

.kongen av verden 3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er mulig jeg har på dårlige briller her, men kan ikke se meg selv på denne listen?

Og Vifle kontoen lå da både på topp 20 poeng og OD når den var aktiv før internadlingen så vidt jeg husker riktig... :(

Det er fordi du allerede er med i konkurransen som HexNuts her. ;)

Den kontoen har fda vært i "dvale" omtrent i en evighet. Så sier meg ikke umidddelbart enig her men...

Du er jo ingen pensjonert spiller da. Derfor er du ikke på pensjonertlista. ;) Folk stemmer nok i forhold til deg som spiller, da. :) Ikke etter aktivitet på den nye kontoen din.
 

DeletedUser

Guest
Ehm, vi skal ikkej nøye oss med ei veke mellom kvar runde istaden for to da? Med to veker mellom kvar vil ikkej denne konkuransen vere ferdig før om 14 veker :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det blir igrunn fint med litt god tid til å stemme nå som sommerferien kommer.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Raskere jo bedre.

1 uke holder jo i grunn til at folk får stemt.

Ikke sånne latsabbtakter Anita :)
 

DeletedUser

Guest
er kanskje greit å ha dem gående litt lenge i starten, når det tar litt tid å få avgitt stemme, og å så heller korte ned på det etterhvert som listen blir kortere?
 

DeletedUser

Guest
Mange av dere pensjonerte har vel allerede mistet interessen??:p

psj, vi pensjonerte er de eneste som stemmer! :p

og vi kan da mikse litt på reglene våre sjæl? skulle likt å se noen komme å si vi ikke fikk lov o.o
 

DeletedUser

Guest
i v2 møter jeg glitter i første runde og her møter jeg darkmoon. kunne ikke funnet en mellomting a :p haha ;)
 

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er jo en for avgått spillere også, men er fint om flere spillere fra andre stammer som spiller nå(utenom uni stemmer også).
Om blackout går videre forran Hexnuts så ser man iaf tegningen:) Men det er vel mest populæritetskonk.

Nå har det seg faktisk sånn at UNI er en av de mest aktive stammene på V3, det vil selvfølgelig gjenspeile seg i en slik avstemming som dette. Flere av de spilleren som er i UNI har også blitt veldig gode TW-spillere, noe som andre medlemmer av UNI vet mens random personer utenfor (les: du) ikke har så veldig stor greie på dette. Blackout er faktisk et nydelig eksempel på dette, han er faktisk blitt en ganske så god spiller. Når jeg i tillegg vet at det er mange i UNI som ikke har peiling på hvem Vifle er og hva han står for, så er det for meg naturlig at de stemmer på en de vet er god..

Jeg skjønner at det er litt kjipt å bli slått ut i første runde, men det er vel også naturlig når du bli satt opp i mot lederen av den ledende stammen på verdenen.. Jeg betviler ikke av den grunn dine ferdigheter, jeg har bare større tro på mine, de vet jeg faktisk noe om. Vi alle stemmer jo etter hva vi tror, ikke hvem vi liker best..
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tenkte ikke så mye på vår match, tenkte mere på den jeg refererte til. Som du sier så blir man bedre spiller når man får litt fight her i v3, forskjellen er vel at Vifle var GOD før V3, men vi er jo enige så da er det jo greit.
Hva jeg vet om UNI spillere forøvrig, blir vel litt vanskelig for deg å si. Jeg føler jeg kjenner noen av dem og har spilt(er) sammen/mot noen av dem.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå har det seg faktisk sånn at UNI er en av de mest aktive stammene på V3, det vil selvfølgelig gjenspeile seg i en slik avstemming som dette. Flere av de spilleren som er i UNI har også blitt veldig gode TW-spillere, noe som andre medlemmer av UNI vet mens random personer utenfor (les: du) ikke har så veldig stor greie på dette. Blackout er faktisk et nydelig eksempel på dette, han er faktisk blitt en ganske så god spiller. Når jeg i tillegg vet at det er mange i UNI som ikke har peiling på hvem Vifle er og hva han står for, så er det for meg naturlig at de stemmer på en de vet er god..

nå skal det vel også nevnes at til å være så aktive så har de aldri vært på forumet, de eneste fra UNI som jeg vet er forum aktive er deg og kvænangen no? dere har jo også en historie når det gjelder å sende circ mails for å booste dere selv i avstemmninger :p
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
[...] dere har jo også en historie når det gjelder å sende circ mails for å booste dere selv i avstemmninger :p

Det ville bare vært latterlig. Hvis du nå påstår at vi forteller våre medlemmer hva de skal stemme, latterlig :p
Folk får da lov å stemme på gode venner hvis de mener de ville vunnet.
 
Sist redigert:

Bambam

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Er nok langt flere enn oss 2 som poster på forumet asså, muligens ikke like ofte, men dog..

Jeg bare likte ikke RDI sin måte å si at nå hadde vi i UNI stemt nok.. Vi må da vitterlig ha lov til å delta her vi også, selv om våre stemmer ikke er like med deres. Så da prøvde jeg å forklare litt hvorfor Blackout faktisk kunne vinne over Vifle i en slik avstemming. Selv om jeg, og dere, vet hvor god Vifle er, så betyr ikke det at alle her har satt seg like godt inn slike detaljer rundt dette spillet. Og med det i bakhodet er det lett for meg å skjønne hvorfor de velger å stemme på en de vet er god, i motsettning til Mr Vifle som de ikke har peiling på hvem er.

Slik jeg ser det, så er jo alle listene like riktige. Det hele går jo på hvem en selv tror vinner.

Rundskriv var det aldri, jeg mekka post på forumet=) Denne gangen er det bare det at de syntes dette var morro-.- jaffall fram til de fikk beskjed om at de hadde stemt feil..
 

DeletedUser

Guest
Så så ikkje så hårsåre her da folkens :)
Rdi og eyoh seier jo ikkje at de forteller kva medlemmene skal stemme, men at det oppfordrar dei til å stemme. ALLE, om du er i uni eller ikkje, vil alltid vere meir eller mindre partiske i slike avstemmingar. Poenget er vel berre at mange frå uni har stemt, og da går stemminga gjerne litt ekstra i favør av uni-spelarar, naturleg nok. Personleg syns eg det er bra at folk sender circs. etc for å få folk til å stemme. Alt for litt aktivitet på forum :)
Slike konkuransar som dette er berre tidsfordriv, og vil aldri gi eit riktig bildet av kven som er best eller verst, uansett. Det skal jo berre vere moro. For alt vi veit har ikkje den beste spelaren på v3 starta der enda :p
 
Topp