Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Jeg ga meg til slutt, etter masse henvendelser fra Yakuza om å skifte forumnick. :)
 

DeletedUser

Guest
at du ikke har hørt om kemp er godt gjort hellion!


Hvorfor skulle jeg ha hørt om Kemp?

Spilt i litt over et år og i mine første perioder av spillet, visste jeg veldig lite om spillet for ikke å snakke om de nåværende spillerne/stammene der. Har da aldri vært noe spesielt intressert i hvem som har spilt og var skikkelige gode i sin tid for den slags skyld, om du eller noen andre mener jeg bør ha hørt om Kemp kan dere ialefall si meg hvem han er først. Fordi jeg ser virkelig ikke hvorfor jeg skulle ha visst om spilleren, for om jeg burde hadde jeg visst det.

Hvorfor skal jeg ha interesse av å vite noe om en spiller jeg aldri har hatt noe med å gjøre? Fordi han var stor i sin tid? Jeg ville vel aldri hørt om Hitler heller om ingen hadde fortalt meg hvem han var.
 

DeletedUser

Guest
Note: Skal reise bort litt, så Runde 4 blir avsluttet 10. Juli.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skulle jeg ha hørt om Kemp?

Spilt i litt over et år og i mine første perioder av spillet, visste jeg veldig lite om spillet for ikke å snakke om de nåværende spillerne/stammene der. Har da aldri vært noe spesielt intressert i hvem som har spilt og var skikkelige gode i sin tid for den slags skyld, om du eller noen andre mener jeg bør ha hørt om Kemp kan dere ialefall si meg hvem han er først. Fordi jeg ser virkelig ikke hvorfor jeg skulle ha visst om spilleren, for om jeg burde hadde jeg visst det.

Hvorfor skal jeg ha interesse av å vite noe om en spiller jeg aldri har hatt noe med å gjøre? Fordi han var stor i sin tid? Jeg ville vel aldri hørt om Hitler heller om ingen hadde fortalt meg hvem han var.

Det er heilt greit å ikkje ha hørt om folk. Kemp (eller rocketman som han heitte på v3) slutta i slutten av oktober 2009. Han var rå. End of story :)

Ellers så syns eg det var humor over posten din i forrige runde, kudos for den. Det må vere lov å stemme sjølv om ein ikkje kjenner alle veldig godt. Så løp og stem :p

Og om ein lurar på kven nokon er, om dei har andre kjente accounts etc, så er det berre å spørre her, alltids nokon som kan belyse kven som er kven og kva dei har gjort. Kjenner jo ikkje til alt og alle på v3 eg heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Vel takk for tilbakemelding, syns bare det er helt på jordet at folk skal gå ut og forlange at man skal vite om en eller annen, har aldri vært nyskjerrig på det selv, men sikkert greit å vite.

Så lenge du følger med i timen så er det folk som forteller deg om kemp hele tiden ;)

Kan gledelig opplyse om at ingen har nevnt Kemp i mitt nærvær. At jeg ikke har hørt om han før bør vel nesten være logisk...
 
Sist redigert av en moderator:

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Vel takk for tilbakemelding, syns bare det er helt på jordet at folk skal gå ut og forlange at man skal vite om en eller annen, har aldri vært nyskjerrig på det selv, men sikkert greit å vite.



Kan gledelig opplyse om at ingen har nevnt Kemp i mitt nærvær. At jeg ikke har hørt om han før bør vel nesten være logisk...

Kemp var ODA kongen på v1, og sansyneligvis på v3 etter jeg quittet, og han ikke hadde noen og ligge å pushe med!

Han hadde vel over 20m ODA over 2 plassen på v1.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Gunnar Gås - Hvor spilte Gunnar, bortsett fra innhoppet på dommola?

Jeg spilte en stund på Gunnar Gås kontoen som ble opprettet på v3 i sammenheng med TDH sin premade... Dual med Jerle da, som var eieren av kontoen opprinnelig.

Etter det så spilte jeg på Colonel, som var hertug for DOF...
 

DeletedUser

Guest
Skjer med at Geronimo ryker?? Han er jo v3s kanskje beste spiller.. Har utretta mye mer enn Are på v3..?
 

DeletedUser

Guest
Joda han har prestert på v2, men dette er v3, og da skal folk stemme etter hva de har prestert på v3.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Og hva mener du jeg ikke har prestert i v3 da?

Geronimo er sikkert veldig veldig flink, men har jo hugga seg hele veien... Krig mot Bos lissom...

Jeg erklærte krig mot Dogza som den første i min tid... Hvis meg en annen som turte det når dem var på topp!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg mener nå han har utretta mere enn deg her i v3, derfor stemte jeg på han.

Det er helt greit det ;)

Personlig så mener jeg det er forskjell på å vokse en konto stor og på å være med å forme en server da...

Hva han står for ingame må jeg innrømme og være totalt uvitende om, vet bare litt om selve yakuza sin historie, og den stoppet etter min mening litt brått med at krigen mot BOS ble vunnet...
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Jo er enig i at du hadde guts og kjenner jo til endel av kontoene og så litt hva som skjedde rundt deg, den tiden du var her.
Men nå er det kvartfinale. Du har vært borti mange fighter og kjempet godt.
Men det har din motstander også, dere er gode spillere begge to.
Vil ikk esi han har hugga seg hele veien som du sier og i tillegg har han fortsatt kontoen og ligger fortsatt godt ann i oda.
 
Topp