Tribalwars Player's Champions - Diskusjon

DeletedUser

Guest
Og hva mener du jeg ikke har prestert i v3 da?

Geronimo er sikkert veldig veldig flink, men har jo hugga seg hele veien... Krig mot Bos lissom...

Jeg erklærte krig mot Dogza som den første i min tid... Hvis meg en annen som turte det når dem var på topp!

Geronimo eide BoS. Det var en front i nord av K44 hvor han var alene mot 5 spillere på en gang. Tokk dem alle sammen. Hvordan kan du si hugg når denne spilleren har filleristet OD-A listen?
 
Sist redigert av en moderator:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jo er enig i at du hadde guts og kjenner jo til endel av kontoene og så litt hva som skjedde rundt deg, den tiden du var her.
Men nå er det kvartfinale. Du har vært borti mange fighter og kjempet godt.
Men det har din motstander også, dere er gode spillere begge to.
Vil ikk esi han har hugga seg hele veien som du sier og i tillegg har han fortsatt kontoen og ligger fortsatt godt ann i oda.

Sant nok, og en godt begrunnet stemme vil jeg si. Men er det så vanskelig å opprettholde en høy ODA rank på v3 den dag idag?

Geronimo eide BoS. Det var en front i nord av K44 hvor han var alene mot 5 spillere på en gang. Tokk dem alle sammen. Hvordan kan du si hugg når denne spilleren har filleristet OD-A listen?

Se hva du sier da mann, 5 BoS spillere... Bestemora di hadde tatt dem og fått høy oda pga blandingsbyene dems... Er stor forskjell på å stå front mot BoS og f,eks Larsal, Dommola og Sword of Die... Kjempeflinke dere kinesere når dere møter på søppeldynga ja... Ser jo i v2 åssen det gikk med engang dere fikk motstand... *Stamme oppløses*

Pfft spar meg!

Vifle er vel den eneste der som virkelig kan denge folk...
 

DeletedUser

Guest
aiaiai... Svært så offensiv vi ble da. Såret jeg deg eller?

Spar meg for å bruke V2 som noe som helst eksempel. Veldig lenge siden og du vet nok svært lite detaljer rundt det. Har bevist mer enn nok på V2 og V3, ellers takk...
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
aiaiai... Svært så offensiv vi ble da. Såret jeg deg eller?

Spar meg for å bruke V2 som noe som helst eksempel. Veldig lenge siden og du vet nok svært lite detaljer rundt det. Har bevist mer enn nok på V2 og V3, ellers takk...

Vet svært lite detaljer rundt det? Glemt at jeg var midt oppi det eller? Du presterte å nå ti mill ODA først på v2, takket være en svær haug av offensive byer og lite tid til annet enn å nuke folk... Rabla sammen noen taktikker du kalte for "Night of the ninja!" = Nattadling osv... v3 så vi vel ikke så mye til deg, emn gjetter du var stolt når du klarte å adle masse bos byer som alle gikk løs på på den tiden... well done.

Når du derimot møtte på Elite så falt du fort sammen, det er poenget mitt i ett nøtteskall... Du kan være veldig veldig aktiv og flink så lenge du møter på spillere av litt lavere kvalitet, derimot så tror jeg verken du eller Geronimo hadde holdt lenge mot spillere av en høyere kvalitet.
 

DeletedUser

Guest
Ikke glem Arnold Schwarzenegger på V4.

Jupp, jeg er faktisk meget fornøyd med hva jeg og stammen min presterte på V2 og V3, uannsett hvor mye du vrir og vender på det. Alle personlig mål ble oppfylt og jeg føler at jeg har prestert mer enn aksebtabelt nok. Så hva du synes om det, er lite relevant for meg i dag.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ikke glem Arnold Schwarzenegger på V4.

Jupp, jeg er faktisk meget fornøyd med hva jeg og stammen min presterte på V2 og V3, uannsett hvor mye du vrir og vender på det. Alle personlig mål ble oppfylt og jeg føler at jeg har prestert mer enn aksebtabelt nok. Så hva du synes om det, er lite relevant for meg i dag.

Ye hva skjedde med arnold? du adla samma bos-folka joina dem, sletta kontoen pga inaktivitet, startet opp igjen på zanmato ble adlet av capes, sverget hevn for så å joine dem istedet...

Wow for en merittliste!!!

Godt du er fornøyd med deg selv i det minste ;)
 

DeletedUser

Guest
Og du tror Zanmato kontoen var seriøs? Stakk faktisk innom V4 for å hilse på folk. Se hvordan Varg ledelsen drev en stamme, senere ville jeg se hvordan Black Rose driver en stamme. Jeg er hvertfall ydmyk nok til å gå på små pilegrimsferder for å lære noe nytt, og ditter ikke der og er så selvgod. Fornøyd med min merittliste. Vær så snill å fortell om din. Fortell om den lille piss kontoen Ex-Con du har fått en sånn legacy bak?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Den kontoen vant jo her...

Beklager at jeg ikke tok med i beregninga at du spilte useriøst... det forklarer jo alt! Sverge hevn mot capes gjelder ikke når du egentlig bare tulla... ser den... Kunne da sagt du ga vekk byen din da....
 

DeletedUser

Guest
Ga ikke vekk byen min, det skal jeg innrømme. ble adlet mens jeg var på bursdagsfest :)

Du vant den konkuransen, og for det har jeg gratulert deg for, selv om jeg ikke var enig med utfallet. Men sier ikke noe imot demokratiet.

Ville bare si min mening om utfallet i den konkuransen og det med Geronimo. Motivet var aldri å starte en fight. Utrolig at det skal være at det blir sånn, bare en prøver å si sin mening. Men avslutter det nå, siden jeg tror ingen av oss vil tjene på det. Så vi går til hvert vårt og fortsetter der vi slapp. Deal?
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Ga ikke vekk byen min, det skal jeg innrømme. ble adlet mens jeg var på bursdagsfest :)

Du vant den konkuransen, og for det har jeg gratulert deg for, selv om jeg ikke var enig med utfallet. Men sier ikke noe imot demokratiet.

Ville bare si min mening om utfallet i den konkuransen og det med Geronimo. Motivet var aldri å starte en fight. Utrolig at det skal være at det blir sånn, bare en prøver å si sin mening. Men avslutter det nå, siden jeg tror ingen av oss vil tjene på det. Så vi går til hvert vårt og fortsetter der vi slapp. Deal?

Helt greit det ;) Synes det er artig med litt forum bitching rundt disse konkurransene jeg da... Kos deg med ditt ;)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Ey jeg koser meg med top entertaining lesestoff på arbeid her så slutter dere så fort?

Makan!

ontopic: Adle bos er ikke nok til å få credz av noensomhelst er jeg redd.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Sant nok, og en godt begrunnet stemme vil jeg si. Men er det så vanskelig å opprettholde en høy ODA rank på v3 den dag idag?
ODAen til Geronomo er vel fra Januar 2010 og ingen av dere"pensjonerte" var over den om jeg husker rett.


Se hva du sier da mann, 5 BoS spillere... Bestemora di hadde tatt dem og fått høy oda pga blandingsbyene dems... Er stor forskjell på å stå front mot BoS og f,eks Larsal, Dommola og Sword of Die... Kjempeflinke dere kinesere når dere møter på søppeldynga ja... Ser jo i v2 åssen det gikk med engang dere fikk motstand... *Stamme oppløses*
Pfft spar meg!

Vifle er vel den eneste der som virkelig kan denge folk...

Hehe jeg satt jo litt i mellom her å så dette også(vifle og mithrandir var jo gode ja)(nå er vel egentlig Arica veldig mye av de samme folka)wolverin var dyktig en stund(en spiller/dual) og de hadde flere i v2.

I V3 mener jeg Dogz er den stammen som har hatt mest dyktige folk.
Tror Dogz vs Yakuza hadde vært world finals, men nå er det enkelt spillere og alle disse spillere er gode og alle kan vinne eller tape mot hverandre uannsett.
 

DeletedUser

Guest
Eh, mulig jeg blingser her men det står da at runden skal avsluttes 18.juli og ikke 17.juli...

Ber om at tråden åpnes igjen sånn at vi som ikke har fått stemt enda kan gjøre dette, mtp at vi skulle hatt en dag til på oss...
 

DeletedUser

Guest
Eh, mulig jeg blingser her men det står da at runden skal avsluttes 18.juli og ikke 17.juli...

Ber om at tråden åpnes igjen sånn at vi som ikke har fått stemt enda kan gjøre dette, mtp at vi skulle hatt en dag til på oss...

qft...
 

DeletedUser

Guest
Teit oppsett, imo burde både dommola og vifle komme til finale (but thats me :rolleyes:)

1. Det var random, men det visste du sikkert. :)

2. Etter min mening er vel dommola vs Geronimo den rette finalen av de 4 som er igjen, dermed perfekt oppsett i forhold til den finalen. :) My opinion. :)
 

DeletedUser

Guest
Den andre tråden skrev:
Kamp 1: rocketman/Kemp 40% (14) vs Vifle 40% (14) | Blank 20% (7)
- Jeg bestemmer vinner.. Denne går til... *Trommevirvel* Vifle!! Har best kjennskap til ham og har virkelig sett skillz her. Fantastisk spiller og en utmerket Yakuza. Elsket spesielt da han tok 34 byer av Rasha på rundt 6 dager. Respekt! Grattis! Må bare legge til at rocketman/Kemp også hadde vært en verdig semifinalist.

Ikke for å ødelegge noens våte drøm :p Men de byene av Rasha var det jeg som tok. Hadde det vært Vifle så ville ikke Rasha ha hatt noen byer igjen ;)
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å ødelegge noens våte drøm :p Men de byene av Rasha var det jeg som tok. Hadde det vært Vifle så ville ikke Rasha ha hatt noen byer igjen ;)

Haha men han hadde nok blitt valgt videre av meg uansett. ;)
 
Topp