Tropper (Kombinert|Troppeoversikt)

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det er ikke alltid at troppene dukker opp, når du trykker på kombinert, feks, og ser hvor mange tropper som ble bygget siden sist. Irriterende! :mad:. Jeg må trykke på byen jeg vil se om det er tropper i, og se hvor mye som kom siden sist. Irriterende! :mad:


Hva kan det skyldes ?:confused::eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
Regner med at det skyldes at troppene er ute på angrep, eller støtter en by.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Nei det er som han sier... Kombinert oversikten oppdaterer seg ikke alltid... Hvorfor dette skjer aner jeg ikke, men man må gå inn på hver enkelt by for å få fikset det ihvertfall...
 

DeletedUser

Guest
Nei det er som han sier... Kombinert oversikten oppdaterer seg ikke alltid... Hvorfor dette skjer aner jeg ikke, men man må gå inn på hver enkelt by for å få fikset det ihvertfall...

Har det samme jeg og, men er litt usikker på om jeg må gå på hver by for å få fikset det. (Det funker å gå i byen, men tror det skjer automatisk etter en viss stund?)
 

DeletedUser

Guest
Jeg har hatt samme problemet på troppeoversikten. Virker som om det et delay der, at det ikke oppdaterer seg fortløpende.
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Ha nåkka lignans, bare at når æ hold musa åver en landsby på karte så får æ ikk se alle troppan såm e dær, så æ må gå inn på byoversiktn for å se ka som virkeli e der.

Noen bugs ?
 

DeletedUser

Guest
Ha nåkka lignans, bare at når æ hold musa åver en landsby på karte så får æ ikk se alle troppan såm e dær, så æ må gå inn på byoversiktn for å se ka som virkeli e der.

Noen bugs ?

Har du endret på popup-innstillingene ved siden av kartet?
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hadde vært fint om dette problemet ble fikset, for den er noe inni furuskauen irriterende.. :cool:
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Har du endret på popup-innstillingene ved siden av kartet?

» Popup-alternativer
x Vis moral
x Vis ressurser
x Vis befolkning
x Vis handelsmenn
x Vis tropper
x Vis gangtid

Æ bruke alle alternativ så da burd d jo kom opp ett korrekt antall på Popup'n.. Men da æ ha gått inn på sælve byn å ser korr mye troppa som e dær, så funke Popup'n på den ene byen only. :(
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Random guess:
Serveren er treig med å oppdatere informasjonen for byene - troppetallet forandrer seg jo hele tiden, så hvis serveren oppdaterer popup-boksen på kartet for eksempel hver time (sikkert sjeldnere i realiteten) så vil jo informasjonen rett før oppdateringen bli ganske så utdatert. Om serveren av en eller annen grunn hopper over denne oppdateringen et par ganger på rad vil informasjonen bli heeelt feil. Tipper det er en bug som gjør at dette skjer.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Det kan ta flere dager før det oppdateres for meg! Utrolig irriterende når jeg skal f.eks. snipe, blar over byer i området, og får ALT for lite (si at det er en by jeg rebygger) troppeantall, men at det egentlig er nok tropper i byen jeg får opp at det er forlite i :(
 

DeletedUser

Guest
Når du setter på f.eks 350 LK i treningskøen vil ikke kombinertoversikten oppdatere antallet LK i byen før alle 350 er ferdigtrent. Vet ikke om dette er en bug, eller ment sånn, men kan bli rimelig uoversiktlig når veldig mange offbyer er på gjenopptrening og ingen viser korrekt antall tropper. Samme gjelder såklart def.

Vet ikke om det samme gjelder troppeoversikten, men vil tro det. Dere kan jo prøve, sett på 1 øksemann/speider (noe som tar kort tid) og se om den dukker opp på kombinertoversikten når den skal være ferdig, men ikke gå inn i byen for å få oppdatert siden da :p Så prøv med 2 og se om det dukker opp en når den første skulle vært ferdig, hvis ikke vet dere i allefall hvorfor. Så jo oftere man kjører scripts (altså jo mindre tropper man setter i kø om gangen) jo raskere vil oversikten oppdatere seg ;)
 
Topp