Tror du det blir krig mellom RNG og BOL i nær framtid?

Blir det krig mellom BOL og RNG i nær framtid?

  • Ja!

    Stemmer: 95 58,3%
  • Nei!

    Stemmer: 39 23,9%
  • Kanskje..

    Stemmer: 29 17,8%

  • Totalt antall stemmer
    163

DeletedUser

Guest
bgm, du må vente lenge hvis du vil at BOL skal be om unnskyldning

Vi trenger ingen unnskylding, vi er klar til å sette en strek over alt som er skjedd. Vi krever ikke noe som er umulig for noen av partene å bli med på, eneste vi forlanger er at alle i "alliansen" begynner å jobbe for samme mål og behandle hverandre med respekt!!

Det er utrolig at vi skal bruke så mye tid på mekling og krangling når det eneste vi må gjør for å vinne v1 er å sende ut adel:D
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
[spoil]
1291131680_two-thumbs-up.jpg
[/spoil]

Kunne noen legge ut den meldinga? :)

Da følger jeg oppfordringa, og legger ut den "skrekkelige" meldinga jeg skrev...og som gjorde at BOL gikk bananas :rolleyes:
Capitan22 den 16.03. klokken 23:49
Hei!

Da vil jeg gjerne informere om følgende:

Da Op92 og bowling mästare forsvant over til BOL, så nyttet det lite å protestere. Da fikk vi høre av BOL-ledelsen at det var spilleren selv som avgjorde hvem stamme han ville være i, og ingenting vi kunne gjøre med det.

Nå har pipa fått en annen låt, for nå har Op92 gått tilbake til RNG. For nå går jo spilleren fra BOL til RNG, og DET går jo ikke an!

Jeg sier bare .. godta at spilleren ønsket å gå over, uten å lage så mye styr! Det må jo gjelde samme regelen begge veier, og ikke kun når spilleren vil til BOL!

Slutt og syt, konsentrer på fienden istedet!

Mvh
Capitan22
 

DeletedUser

Guest
Ikke ofte Grim er såpass aktiv på V1 forumet :D

Så jeg følger opp hans siste befaling!

Det er jo her det skjer noe underholdene! :jhimle:

Da følger jeg oppfordringa, og legger ut den "skrekkelige" meldinga jeg skrev...og som gjorde at BOL gikk bananas :rolleyes:

Takker og bukker.

Jeg syns da ikke den meldinga var så veldig ille. Det er kanskje ikke veldig hyggelig at en annen stammeledelse sender rundskriv til stammen din, men dette virker som et tilfelle hvor det virket greit å få gitt ut sin side av historien.
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
jajajaja, bgm.... Eg vett ikkje ka eg skal tolke ut av denne laaaaaaange posten din, enten er du jævlig trøtt fpr tido, ellers så er du virkelig ein slip liten tulling.. når du sender post til BOL og seier det er einigheit i styret om å avslutte forholdet og alliansen med BOL, og etterpå påstår at vi degraderte dåkker og dåkk hadde fortent så møkje betre, da må eg egentlig berre spør meg sjølv kor mykje du egentlig har mellom øyra. for da er du enten trøtt, sleip eller berre totalt bortevekk...

Når det skal seiast, så har du ikkje gjort anna enn å skape problemer for BOL i heile di tid som leder, og er egentlig glad du kom ut med denne posten for satser på at folk får opp augo for ka tulling du egentlig er :) For du er god å snakke deg ut av situasjoner så lenge folk ikkje vett historia skikkelig! :) DET skal du ha, men hadde du klart det med å snakke sant i samma slengen hadde det vert topp! :)

Når sant skal seiast, JA vi har tatt hardt i angåande denne saken, i visse tilfeller, men berre fordi vi ikkje gidder å spre rundt oss med klesvasken vår, så har folk fått dåkkers forklaring, hvilket igjen er 90% sprøyt :) Men du fe berre fortsette å spre rundt deg med drit, kunne ikkje brydd meg mindre egentlig, for alle som har ei viss mengde IQ skjønner at dette berre er bull! :) Og OM du berre ser etter ei unskyldning for gå til krig med BOL for å vinne terreng, be my gues, eg skal stå vente på deg eg! :)
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
jajajaja, bgm.... Eg vett ikkje ka eg skal tolke ut av denne laaaaaaange posten din, enten er du jævlig trøtt fpr tido, ellers så er du virkelig ein slip liten tulling.. når du sender post til BOL og seier det er einigheit i styret om å avslutte forholdet og alliansen med BOL, og etterpå påstår at vi degraderte dåkker og dåkk hadde fortent så møkje betre, da må eg egentlig berre spør meg sjølv kor mykje du egentlig har mellom øyra. for da er du enten trøtt, sleip eller berre totalt bortevekk...

Når det skal seiast, så har du ikkje gjort anna enn å skape problemer for BOL i heile di tid som leder, og er egentlig glad du kom ut med denne posten for satser på at folk får opp augo for ka tulling du egentlig er :) For du er god å snakke deg ut av situasjoner så lenge folk ikkje vett historia skikkelig! :) DET skal du ha, men hadde du klart det med å snakke sant i samma slengen hadde det vert topp! :)

Når sant skal seiast, JA vi har tatt hardt i angåande denne saken, i visse tilfeller, men berre fordi vi ikkje gidder å spre rundt oss med klesvasken vår, så har folk fått dåkkers forklaring, hvilket igjen er 90% sprøyt :) Men du fe berre fortsette å spre rundt deg med drit, kunne ikkje brydd meg mindre egentlig, for alle som har ei viss mengde IQ skjønner at dette berre er bull! :) Og OM du berre ser etter ei unskyldning for gå til krig med BOL for å vinne terreng, be my gues, eg skal stå vente på deg eg! :)

he he, trussler og grunnløse påstander. Du overasker ikke Tormod. :D
 

DeletedUser

Guest
jajajaja, bgm.... Eg vett ikkje ka eg skal tolke ut av denne laaaaaaange posten din, enten er du jævlig trøtt fpr tido, ellers så er du virkelig ein slip liten tulling.. når du sender post til BOL og seier det er einigheit i styret om å avslutte forholdet og alliansen med BOL, og etterpå påstår at vi degraderte dåkker og dåkk hadde fortent så møkje betre, da må eg egentlig berre spør meg sjølv kor mykje du egentlig har mellom øyra. for da er du enten trøtt, sleip eller berre totalt bortevekk.

Det er ikke riktig, det står sikkert 100 plasser i loggene at vi ikke ønsker å avslutte noe forhold med bol, men vi velger bol og kjøre over oss og RNG i denne saken så gidder ikke vi å ha mer med dere å gjør!! Det som blir vist dere er en liten del og det som passer at dere skal høre!!

Bol hadde alle muligheter til å trekke seg i denne idiotiske op92 saken og bevart forholdet med HFO. Glitter sier jo selv at det aldri har vært noe tvil om hvor vi står i denne saken, ho veit godt at dere bare kunne snudd eller gått med på kompromisset ang op92 byene som blei adla før han gikk til RNG så hadde alt vært i orden.

Nå er vi alliert med RNG og ikke dere, det har dere selv valgt!!


Og OM du berre ser etter ei unskyldning for gå til krig med BOL for å vinne terreng, be my gues, eg skal stå vente på deg eg!

Dette må være det dummeste eg har hørt, her har vi prøvd å få dere med på et tettere samarbeid ang wic så presterer du å si noe så idiotisk!! Paranoiaen tyter ut øra i den stammen din!! Kjenner du igjen denne ??

Sette fokus der det hører hjemme.


Nå har det væt krangling igjennom heile 2011 mellom BOL og RNG. Vi i HFO har prøvd å mekle og komme med kontruktive innspill, men som lillebror i alliansen så er ikke det alltid lett.... Dessverre har ikke alliansen blitt satt først, WIC har blitt nedprioritert og dette har alle i alliansen tapt på.

Nå er vi i et nytt år, vi i HFO ønsker å sette fokus der det skal være , nemlig på WIC!! Vi har lyst å samle alle gruppelederne i alliansen i en skype gruppe der formålet er å presse WIC fra alle kanter. Hjelpe hverandre over stammegrensene med nuking og støtte, rett og slett utnytte samarbeidet slik at vi kommer ut som den vinnende part. Det er flere soner og steder der aktive RNG spillere kan angripe sammen med BOL, det samme gjelder HFO og BOL.

For at dette skal gå så må gamle konflikter legges vekk, vi må tåle at folk fra alliansen tar byer ved siden av deg i front. Se på det som en styrke, bedre å ha en HFO/RNG/BOL spiller der en wic spiller, sånn må alle tenke.

Viss vi ser litt på nær historie, så vil vi se at alliansen ledet på alle statistikker før konflikten mellom BOL og RNG brøyt ut. Vi knuste IB/HVIB på alle kanter. WIC var så langt nede en stund at det var mulig å skimte en seier langt der fremme, de ble mer og mer inn-aktiv og tapte et stort antall byer. Nå er dette snudd, de leder på stats og er klart mest aktiv. Jo mer vi sliter og krangler offentlig jo bedre moral får WIC, vi spiller alt over i hendene på dem. Overtaket vi har by-messig blir ikke utnyttet, folk går lei TW fordi det er mer konflikter enn moro....

Spillet handler om å ta byer av fienden, skal vi prøve å gjøre det i 2012 ? At vi gjør det sammen som en STERK allianse? Det er opp til oss selv, vi må bare legge all gammel "moro" vekk først !!


HFO har aldri vært alliert med RNG, vi har hatt IAP. Grunnen har vært distansen mellom oss, så det har ikke vært naturlig. Men nå kommer HFO og RNG til å inngå en allianse for å rette fokuset dit det hører hjemme, nemlig mot WIC.

Det er kjempe-gledelig at BOL/HFO/RNG blir med på et samarbeid i krig. Nå er det bare å håpe at dette går så bra slik at tidligere kontroverser glemmes. Det er alle tjent med.

Et forslag er å lage en demilitarisert sone langs heile fronten mellom BOL og RNG hvor ingen av stammene kan adle inntil det oppnås enighet om hvor grensene skal gå. Kanskje det kunne stoppet konflikten og fått alle til å se i riktig retting igjen? Da slår vi flere fluer i en smekk: flere spillere må til front for å ta byer. HFO har prøvd dette med stor suksess.

Grå byer forsvinner og det er snart kun WIC-byer igjen å slåss om. Dette bør selges inn i stammene for alt det er verdt!! HFO har gjort dette, nå er vi snart dobbel så mange som tar byer av WIC regelmessig.

Bare et forslag på slutten av posten:)


La 2012 bli vårt beste år på alle måter, et år hvor vi prioriterer samarbeid over stammegrensene. La dette bli det året hvor spillet igjen engasjerer og morer, la dette bli året vi snakker om når vi ser tilbake på v1:)


Lykke til i 2012:)



Etter denne posten kom ut så har vi jobbet natt og dag for dette, vi har prøvd å få i gang egen grupper på tvers av stammene som samarbeider mot wic, vi har prøvd å lage et skjult forum for dem som kriger mot wic, vi har sittet kv i RNG og i BOL og hjulpet til, vi har sittet på skype i time etter time for å finne måter bol og rng kan jobbe sammen på, alt blir stoppet av dere. RNG er med på alt, bol vil ikke!! Klart at vi blir irritert når dere til slutt bestemmer dere for å gå til krig mot en av våre beste samarbeids partneren, den eneste stammen som vil hjelpe oss i krigen!!

Det er dårlig gjort og kun egoisme!! Dere setter dere selv først og driter i alle andre.

Seinest i går kom eg med forslag der vi i HFO og RNG sender alle nuks våre mot wic fronten mot bol for å hjelpe dere å slå hull, vi mente vi kunne legge en fellespost ut på forum der vi la alt dødt og sammen sa wic for alle poenga. Dette blei avvist fordi vi i HFO ikke har noe med hva dere gjør med RNG ?? Det viser at bol styret ikke har forstått en døytt. Det dere gjør nå får like store konsekvenser for oss som for BOL, derfor har vi i alle høgeste grad noe med dette å gjør.


BOl har enda muligheten til å fikse alt selv, alt er i deres hender! BOl styre har muligheten til å vise at dem vil samarbeide og at dem ønsker å ha en allianse




P.s Denne blei lenger og neste skal slå denne igjen. Alt for forum:)
 
Sist redigert av en moderator:

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Saken er BGM, eg høyrer du seier dette! Men du er ikkje like opptimistisk ovenfor BOL! Einaste grunnen til at du skriver på skype at dåkk ikkje ønsker å avslutte er så du kan poste det her og få alle andre til å sjå ut som fjols, men saken er, vi har enda fleire poster der du seier det motsatte! :) Berre fordi vi ikkje gidder å lufte skitentøys korga og drite deg ut her, så betyr det ikkje at me ikkje har poster som beviser det stikk motsatte! :) Men er ikkje opp til meg å legge dem ut, eg var ikkje med i samtalen, ergo det får være opp til dem som var med korvidt dem vil legge det ut :)

Eg hørte ein gang ein uttalelse om at ein god diplomat (eller advokat) er ein person som kan be deg dra til helvette på ein slik måte at du gler deg te turen :) Du er ein god diplomat, men som diplomater flest er du full av drit! :) Sku ønske du kunne slutta å ha 18 fjes, og vise forskjellige fjes til forskjellige folk og grupper! :) For du er ein god speller, og du er ein god diplomat, men snakke sant, det kan du enda ikkje! ^^

Det er håplaust for meg å sitte her og argumentere mot deg, for folk respekterer deg og trur det du seier (eg skjønner korfor, for dem ser som sagt berre eit par av fjesan dine), og eg gidder forsåvidt ikkje å sitte å forsvare BOL i sju lange og sju breie, for det er du faktisk ikkje verdt å bruke tido mi på å diskutere detta med deg, men vi vett ihvertfall ei heilt anna historie enn ka du viser til her :) Og det er vel igrunnen allt som betyr nåkka i mine auge, for du kan selge og selge desse løgnene dine, men eg blir neppe å tru på dem anyways ! :)

Dåkk får forsåvidt kose dåkk som allierte stammer, dåkk og RNG, for sjølv om dåkk ligg på forskjellige sider av kartet er dåkk pokker te like, kjeme berre med tull heile bunten :) Dåkk sku ikkje prøve å merge da? :D Kunne blitt ein legendarisk stamme det! :)
 

DeletedUser

Guest
"Det er håplaust for meg å sitte her og argumentere mot deg, for folk respekterer deg og trur det du seier"


Ikke nødvendigvis. Her har han ytret sine meninger og lagt fram sitt perspektiv på saken, noe han og alle andre må få lov til. For en gangs skyld kom han med et saklig og forfriskende innlegg.

Vi har begynt å så tvil i det BOL kommer med da det alltid er der problemene starter. Så fokuser heller på det... david...
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
hahaha, vett ikkje kor mykje tid eg gidder bruke på å argumentere mot deg i dag heller :p Men jodda, han kjem med sitt perspektiv, og det er klart lov! :) Seier berre at det har ikkje nåkka grunnlag i reelle saker! :) Men sjølvsagt, han har lov å ha si meining om saken! :)

Forøvrig kor mange problem som starter med BOL kan diskuterast :) Starten ligger som regel i konflikter mellom RNG og BOL, og kan ærlig sei at det like ofte er RNG som er tøffe i trynet :) Forskjellen er berre at den einaste måten dem får støtte på er å gå offentlig med det, vi gidder egentlig ikkje bry oss videre stort om saken, da det ikkje er vårt problem at RNG har eit par skruer som burde strammast littegrann! :)
 

DeletedUser

Guest
Uff. Kranglefant.

Mitt syn da? Det er ganske enkelt og greit, egentlig. BOL kan ikke greie seg alene, vi trenger RNG og H.F.O, og om de går imot oss er det over og ut. Å risikere alt det vi har for en prinsippsak bare fordi vi er for sta til å bakke ned det aller minste blir for dumt.

Det er på tide å begynne å bruke de små grå ^^

Kan legge til at dersom det bryter ut krig mellom BOL og de to andre stammene over dette, er v1 over for min del... for det gidder jeg virkelig ikke å være med på :)
 

DeletedUser

Guest
Dåkk får forsåvidt kose dåkk som allierte stammer, dåkk og RNG, for sjølv om dåkk ligg på forskjellige sider av kartet er dåkk pokker te like, kjeme berre med tull heile bunten Dåkk sku ikkje prøve å merge da? Kunne blitt ein legendarisk stamme det!

Det er utrolig rart å se deg som hudflettet alle i bol når de ville gå til krig mot RNG for kort tid siden, sist det var drama. Da kom du med et engasjert utrop om hvor utrolig viktig RNG var for alle dere i NORD, du var dritt lei alle som snakket negativt om c22 og du var lei alle som sa at RNG var så dårlig! Eg blei så imponert over at du sa det du sa at eg sendte deg en pm og takket for et godt innlegg:eek: Det var tøft gjort av deg å stå mot alle som sa det motsatte , du hadde baller og du fikk respekt. Så rart at du i dag sier det motsatte ??

Du sa det samme som vi har sagt heile tiden, RNG er like viktig som noen andre i denne alliansen.


Snakker om mange fjes:D



Når det kommer til logget så må du bare komme med alt du vil, vi har stått fjellstøtt i denne saken heile tiden!! Vi har sagt at bol tar feil fra dag 1, vi har sagt at vi forstår at dere er sure men at dere ødelegger for alle vist dere forsetter denne uforsonende linjen og at det beste er et kompromiss. Hvem som har fysisk har nedgradert til iap har ingenting å si, poenget er at dere kunne stoppet dette lenge før vi kom så langt som nå. Dere har vært veldig klar over at HFO har vært missfornøyd med måten dere har håndtert våre forsøk på og få til et tett samarbeid , sist når dere stengte ned fellesforumet mellom HFO/RNG/BOL så var det også nære på at vi ikke gadd mer. Hvor lenge skal vi egentlig være tålmodig med et styre som bare ødelegger for alle andre?? Vi var tålmodig i heile 2011, og da mener eg heile 2011. Når dere da veit at vi er møkk lei og helst bare vil krige og slippe mer drama så kommer dere med dette op92 greiene deres . Dette gjør dere akkurat når vi leder på stats for første gang på 6-7 mnd. Det er rein sabotasje!! Dette burde få bol styre til å innse at nå trekker vi det vel langt, kanskje vi mister venner vist vi forsettet nå ? Kanskje vi skal ta alle gratis byene RNG tilbyr og la det være med det. De spørsmålet burde de iallefall stilt seg !!

Når alt dette er sagt så har dere forsatt mulighet til å "redde" heile alliansen , dere er så heldige å ha med folk å gjør som fint greier å sette strek over ting og gå videre!! Så alt er opp til bol.
 
Sist redigert av en moderator:

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Vel, eg er berre ein uforbederlig kranglefant og ein hissigpropp, ikkje nåkka å gjere med det! Konsekvenser tenker me på i måro! :)

Men kor vidt saken angår BGM, så er det vi har reagert sterkast på at op92, ikkje berre har stukke frå stammen tidligare, samt diverse anna tull, men nå stikker til RNG, der RNG krangla fram regel at alle srtammebytter sko skje etter at begge ledelsane var informerte. Altså, da å ta inn ein spiller som var i BOL uten å forklare, uten å informere, uten å gjere ein drit, det er forsåvidt litt over middels provoserande! Den klædden i styret til RNG som gjorde det, var den som starta denne konflikta, ikkje BOL! Vi reagerer, ja, men vi er drita lei av at RNG lager regler som me må følge, men ikkje dem! Det er hovedsaklig grunnen til at ihvertfall eg flippa! Når det er sagt, så gjor det ikkje nett saken betre at Op92 begynte å true BOL medlemmer når vi spurte ka som foregikk! Det var vel egentlig berre å helle bensin på bålet i forhold til meg! Eg synest ikkje vi gjer nåkka urimelig her! Vi har strekt strikken, ja, men eg gidder ihvertfall ikkje bli overkøyrt til dei grader som det er snakk om her! Igjen, det eg reagerte mest på var den klædden i RNG-styret som tok inn han fyren her, uten å informere først! Tar eg ikkje feil, kan godt vere eg gjer det for har ikkje sett kem som gjor det, men gjetter på det var Xandor - som forøvrig har hissa til krig litt for lenge, og provosert spillere i BOL litt for lenge. Eg vil uansett be resten av styret i RNG ta dette opp med kem det no enn var, og be han tenke gjennom to ganger neste gang!
 

DeletedUser

Guest
Personlig ville jeg rettet aggresjonen mot op selv, siden det er han som har oppført seg så tullete... Men hvorfor sitter vi her og fordeler skyld når vi burde finne ut av en løsning?
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel, eg er berre ein uforbederlig kranglefant og ein hissigpropp, ikkje nåkka å gjere med det! Konsekvenser tenker me på i måro! :)

Men kor vidt saken angår BGM, så er det vi har reagert sterkast på at op92, ikkje berre har stukke frå stammen tidligare, samt diverse anna tull, men nå stikker til RNG, der RNG krangla fram regel at alle srtammebytter sko skje etter at begge ledelsane var informerte. Altså, da å ta inn ein spiller som var i BOL uten å forklare, uten å informere, uten å gjere ein drit, det er forsåvidt litt over middels provoserande! Den klædden i styret til RNG som gjorde det, var den som starta denne konflikta, ikkje BOL! Vi reagerer, ja, men vi er drita lei av at RNG lager regler som me må følge, men ikkje dem! Det er hovedsaklig grunnen til at ihvertfall eg flippa! Når det er sagt, så gjor det ikkje nett saken betre at Op92 begynte å true BOL medlemmer når vi spurte ka som foregikk! Det var vel egentlig berre å helle bensin på bålet i forhold til meg! Eg synest ikkje vi gjer nåkka urimelig her! Vi har strekt strikken, ja, men eg gidder ihvertfall ikkje bli overkøyrt til dei grader som det er snakk om her! Igjen, det eg reagerte mest på var den klædden i RNG-styret som tok inn han fyren her, uten å informere først! Tar eg ikkje feil, kan godt vere eg gjer det for har ikkje sett kem som gjor det, men gjetter på det var Xandor - som forøvrig har hissa til krig litt for lenge, og provosert spillere i BOL litt for lenge. Eg vil uansett be resten av styret i RNG ta dette opp med kem det no enn var, og be han tenke gjennom to ganger neste gang!

Alle regler sa deres ledelse var brutt.. Ingen kommunikasjon trengtes da! Skjønner ikke hvor mange ganger noen må ta opp at regler ble fjernet..
 

DeletedUser

Guest
Da var det min tur til å kommentere litt her og om dere lurer, Kenn og MD, så ja. Nå er det på tide å hente mer popcorn. Vi har mer eller mindre aldri kommentert noe som har med uenighetene mellom RNG og BOL. Grunnen til det er fordi uttalelser om slikt kommer det sjelden godt ut av. Dere kan se det litt som å sette i gang en motbrann, men glemme å slukke den.
Det siste året har vi i H.F.O sett med stor bekymring på den evigvarende konflikten mellom RNG og BOL. Den evigvarende kranglingen angående gråbyer, skittkasting frem og tilbake.

Den siste tiden har jeg undret om hvem som egentlig er ledelsen i BOL.Vi snakker med Glitter og Scar (SNAKKET er vel en bedre tidsform av ordet) og her blir det sagt svært mye både den ene og den andre veien. Til oss blir det sagt at BOL er forbannet da stammene seg imellom har en avtale om å avtale stammebytter mellom begge stammers ledelse. Etterpå klarer scar å lire av seg følgende på off-forum:

Begynn å få opp øya, er du snill. Vi bryter ingen avtaler i det hele tatt da vi har gjort det klart at alle avtalene opphørte da alliansen ble nedgradert til en IAP. Kom med fakta er du snill. Så nei vi har ikke brutt noen avtaler i det hele tatt. Vi adler gråbyer på lik linje som alle andre. Kan ikke se noen steder at disse er reservert RNG på noen måte jeg, kan dere?

Jeg er også meget forundret at BOL-"ledelsen" gir sine egne medlemmer skylda for offensiven. op92-saken begynte med at vi fikk en melding over ledersamtale på skype at BOL kom til å begynne å nuke op92 og det var gitt klarsignal til dette. På en annen side ble det også nevnt at ledelsen var handlingslammet angående denne saken og medlemmene ikke var til å styre da de ønsket å ta hevn. BOL fikk forslaget om byene i BOL territorie da det var meget naturlig. Dette ble i første omgang godkjent og man trodde situasjonen var over. Dengang ei og siden var det umulig å inngå noen som helst kompromiss. I denne settingen ble ordet "dramaqueens" skrevet av meg flere ganger. Enten det er medlemmene selv som er såpass egoistiske og kortsiktige i sin plan fremover, eller om det er ledelsen selv som kun er ute etter å irritere RNG så er dette navnet meget passende.

Det ble diskutert om medlemmene i BOL's holdning (langt ifra alle vel merke) var passende. Mistankene om enkelte var i BOL kun for å lage kvalm mot rng kom igjen opp. For meg virker det som det er her mye svikter. Det virker rett og slett som om det er "dramaqueens" som styrer hele BOL og deres mål virker som det skal lages mest mulig kvalm. Hvem som helst kan da se at handlingene som er blitt gjort den siste uken er helt hinsides fornuft. Om de er der kun for å ødelegge for alliansen, så har de ingenting i alliansen å gjøre. Jeg sier ikke at de skal bli venner for alt det er verd for så å kalle dette spillet tribalhugs. Spillet heter da enda Tribal wars noe som indikerer samarbeid i motsetning til EGO wars..... For at samarbeid skal fungere, så må de illojale bort, men illojalitet for alliansen er blitt oversett altfor lenge. Initiativ i en stamme MÅ man ha, men ikke på bekostning av samarbeidet.

Vi i H.F.O har jobbet svært mye for å få samarbeidet til å fungere og det som dere har sett lagt ut på forumet er ingenting. Det har vært ekstrem jobbing med KV og en tolmodighet i forhold til megling mellom partene kan sammelignes med å vente i et lyskryss på nordlyset. Vi ble helt oppgitt av en enormt liten vilje til samarbeid da vi prøvde å sette fokus der det hørte hjemme. RNG jobber for fullt for å få kontroll igjen nå og gjør en kjempejobb. De er virkelig på vei opp igjen, så kommer BOL for å ødelegge all jobben som er lagt ned.

Takk skal dere ha!!!!

Jeg bemerker at noen medlemmer går mot resten og protesterer. De ser at ikke alt er som det blir lagt frem av "dramaqueens" og her håper jeg virkelig BOL kan snu, men det kan av og til virke som det er umulig. Mine mistanker er rett og slett at BOL-ledelsen er lei og leter etter måter å kunne slutte V1 med hevet hode. Det de glemmer er at flere spillere klarer å tenke selv. op92-saken viser dette meget godt. Uansett hvilke kompromiss som blir lagt frem, så blir det avvist selv om de eksakte kompromissene akkurat ble etterspurt. Her er det kun ypping til krig fra ledelsens side etter vår mening. All jobben som er gjort fra H.F.O's side for å samle alliansen virker komplett bortkastet. RNG kom seg mye opp igjen og viser enda mer tegn til bedring. BOL derimot virker altfor opptatt med å krangle med sin tidligere allierte.

Det er ingen tvil at BOL er en nøkkelstamme og atter en gang venter vi på hvilke valg dem tar. De har enda alle mulighetene åpne. Det de trenger nå er en klar ledelse i forhold til sine allierte og ikke minst sine egne medlemmer. Egenskapen til å se lengre enn kun sin egen vinning er også meget viktig.
Som avslutning vil jeg ta frem to sitater fra en og samme spiller:

"Det vanskeligste med en løgn er å huske den slik at man ikke motsier seg selv ved en senere anledning."
Denne kombinert med: "sånn som i denne saken kan man si at både bol og rng setter en enkelt spiller foran alliansen fordi vi står på vårt i begge leirer".

Er det ikke akkurat dette denne krangelen handler om?

Beklager lang og rotete post, men håper dere fikk med dere essensen i posten...
 

DeletedUser

Guest
Alle regler sa deres ledelse var brutt.. Ingen kommunikasjon trengtes da! Skjønner ikke hvor mange ganger noen må ta opp at regler ble fjernet..

Jeg lurte på når denne ville komme opp ja :eek:

Saken er at argumentasjonen til Tormod er litt out of sync med hvordan jeg ser det, da op i utgangspunktet brøt regler i BOL som han som medlem (om enn for kun en kort tid) pliktet å følge. Dermed ble op, nå i RNG, stemplet som flyktning og innadling iverksatt. Det har lite med avtaler mellom stammene å gjøre, og om overgangen hadde blitt ordnet på en annen måte er det godt mulig det ikke ville blitt noe sårt rabalder av det uansett. Men det kommer jo an på nøyaktig hvor skeptiske BOL hadde vært til RNG på det daværende tidspunktet ;)

Såklart, det er jo mulig det bare er meg som forsøker å finne en logisk side ved saken... De fleste handler nok på impuls og skaffer seg argumentasjon deretter :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Personlig ville jeg rettet aggresjonen mot op selv, siden det er han som har oppført seg så tullete... Men hvorfor sitter vi her og fordeler skyld når vi burde finne ut av en løsning?

Fordi dette er det eneste stedet bgm og Capitan22 klarer å få støtte ifra. De klarer tydeligvis så lite selv ingame at de må gå ut i plenum :) Jaja, not impressed.

Nok en gang er det BOL som må snu, Windsy. Det har sikkert aldri slått deg at det nå kanskje er på tide at RNG ser seg litt i speilet?
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Winter skrev:
Kan legge til at dersom det bryter ut krig mellom BOL og de to andre stammene over dette, er v1 over for min del... for det gidder jeg virkelig ikke å være med på

Oh, really now.. Du takler ikke press? Dette er noe vi i WIC har hatt på oss over ganske lang tid nå, og vi gjør fremdeles progressjon på frontene (untatt mot HFO.. De gjør en utrolig god jobb i sør, creds). Litt funny og se at du er en såpass wussy, hadde jeg nesten ikke trodd..

Takker Windsy for et flott innlegg, det gir litt mer lys over situasjonen.. Jeg og MD mumser popcorn som aldri før, men det smaker liksom ikke helt det samme når det er andre som danser opp til PNP fest, og ikke oss.. Nåvel, vi får vel fortsette med spisinga.. *mums mums*
 
Topp