Tw champion diskusjon

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Malfurion (org.) vs. MakingOutWithGod...

Litt komisk - da Marita spilte på begge :p
 

DeletedUser

Guest
Sant nok, tenkte ikke på henne da jeg stemte. Beklager myh!

Ang Lappa92, så skriver jeg her, som jeg gjorde da jeg stemte; jeg mener kontoen, da jeg er noe usikker på når skiftet av eier skjedde, og at jeg mener begge de 2 første eierne er meget kapable til å gjøre bra ting.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 15:

Pulloxtroy Vs. Davidar
Trodde pullox var "kjempegod!!" men svikta meg litt. Ingen kommentar.

Sviktet jeg deg? Er vel meg (evt. med Spekter) som er ment i Tw-champion. Jeg har ikke vært på Pullox på en god stund, storkoser meg på Guttaboys atm jeg :) Så det Noble har gjort mot Pullox i det siste har jeg dessverre ingenting å si på - og burde forsovet ikke telle på Pullox (da jeg ikke har vært der på en stund)...
 

DeletedUser

Guest
Ja joakim, dette er helt random.
Hadde tall foran, og Thomas som sa hvem som skulle mot hvem :p
 

DeletedUser

Guest
Sende rundskriv til alle medlemmer i fiendestamme og spørre om info? Sorry, men det er nok til at du mister respekten min. Du er en veldig god spiller, men når du må ty til sånt så taper du deg.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Haha, der har vi de der dustete normene om hva som er OK å gjøre og hva som ikke er igjen. Jeg har vel til tider hatt det litt for gøy, ja.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Sende rundskriv til alle medlemmer i fiendestamme og spørre om info? Sorry, men det er nok til at du mister respekten min. Du er en veldig god spiller, men når du må ty til sånt så taper du deg.

Nå er ikke dette en respekt konkurranse. Du skal si hva du tror ville blitt utfallet om de to nevnte spillerne ville spilt 1vs1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, men når han må ty til slike midler, så setter det spørsmålstegn ved hans evne som spiller, og det gjorde da utslag på min avgjørelse :p
Småskittent spill eller ei, tror nok både ebbern(som var originalen) og Donnes som sitter på I-will nå, kunne tatt ut Joakim 1v1
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Og når det i tillegg er Ebbern/Donnes han er mot, så er det vel ikke mye som skiller uansett. Førstnevnte er en veldig undervurdert spiller.
 

DeletedUser

Guest
Ebbern selger snø!

Neida, Ebbern viste da gode kvaliteter på v2 han.
 

DeletedUser

Guest
Kamp 5:

Malfurion (org) Vs. MakingOutWithGod
To kontoer som skifter eier 24/7, gidder ikke avgi stemme.

vil gjerne vite hvem andre enn de 3 orginale fra malf og Roger som har vært der inne.. Malf har hatt 3 eiere fra mowgli forsvant, og ble byttet ut med Roger akkurat, så her faila du vel litt kraftig :eek:
 
Topp