Tw champion diskusjon

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Jeg spilte på kontoen fra start til slutt jeg. Marita var dual 60% av tiden, og Kermit 30% mens 10% var alene.
Så skiftet jo ikke så mye på MOWG...?
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
MOWG gjorde vel ikke så mye untatt og internadle og bli adlet ned heller. Kan ikke se at det ligger noe skills i det :).

Etter hva jeg har hørt så har det vært mye frem og tilbake med malf, men care. Sier jo at det er 3 stk på kontoen, ikke rart at den har vokst godt... men ikke 1st med så mange folk?? Jaja.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Vel nå, er ikke mange Internadlinger her...? Er jo 13 byer fra når jeg og Kermit merget accountene grunnet at vi trengte aktiviteten til hverandre, men ellers er det fint lite (3 byer fra fr3ddy).
Men vi har vel vær vår mening :)

Når det kommer til malfurion så er ikke det at tre spillere er på accounten en god nok grunn for dens nivå, det kreves litt og holde seg der Malfurion var...!
 

DeletedUser

Guest
da vil jeg kritisere personen som startet kontoen med hvor han plasserte den ;)
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
æææ får meg til å tenke på en som var i 7h og måtte hoppe over til fienden P.G.A plassering og for å overleve.

Ser jo at nye malfen(roger) tok en ISBJØRN


:D:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg MÅTTE ikke. Men da jeg fikk alternativet, tenkte jeg på saken noen dager, før jeg aksepterte. Så lever jeg i beste velgående der oppe i nord ;)
 

DeletedUser

Guest
MOWG gjorde vel ikke så mye untatt og internadle og bli adlet ned heller. Kan ikke se at det ligger noe skills i det :).

Etter hva jeg har hørt så har det vært mye frem og tilbake med malf, men care. Sier jo at det er 3 stk på kontoen, ikke rart at den har vokst godt... men ikke 1st med så mange folk?? Jaja.

Du så vel at det stod (org) der? det betyr liksom orginalen om du ikke skjønte det orginalen vil si meg og Pål... man kan jo ikke forstå alt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hvordan blir det videre nå da?
kamp 1 vs kamp 32
kamp 2 vs kamp 31
kamp 3 vs kamp 30
.....

osv?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er vel bare å trekke random. gjorde det på v5, fikk ingen klager der.

Satt bare alle navna opp i et wordpad dokument, scorra opp og ned i blinde og trykka på sida der. Det navnet som ble markert som blått ble trukket.

Rimelig morro å gjøre i grunn. :D
 

DeletedUser

Guest
Kamp 6
IsBjoeRn vsGuttaboys

ganske lett

Begrunnelse på hvorfor det skulle blitt så lett, er du snill?
Det faktum at det er rimelig jevnt i avstemningen er jo en fin indikator på at du tar feil, men jeg hører gjerne en begrunnelse ;)
 

DeletedUser

Guest
Begrunnelse? Isbjørn, den avstemmingen går på popularitet og ikke på ferdigheter. Kommentarene fra enkelte er jo til å le seg skakk av.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Begrunnelse? Isbjørn, den avstemmingen går på popularitet og ikke på ferdigheter. Kommentarene fra enkelte er jo til å le seg skakk av.

Vel, jeg liker Isbjoern bedre enn Guttaboys, men stemte Guttaboys da jeg tro Guttaboys vil vinne en relativt gjevn kamp. Så nei, den går ikke på popularitet. Håper ingen er så dum at de går etter popularitet når de velger, da det ikke er hva denne kåringen handler om.
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Det er maaange som stemmer fordi de ikke liker en spiller. Eller fordi de liker en svært godt.
 

DeletedUser

Guest
Begrunnelse på hvorfor det skulle blitt så lett, er du snill?
Det faktum at det er rimelig jevnt i avstemningen er jo en fin indikator på at du tar feil, men jeg hører gjerne en begrunnelse ;)

Ingen god grunn til det. er vell siden jeg selv spiller på guttaboys og ikke vet hvem som er på isbjørnen. that is.

men etter å ha sett etter litt så vil jeg si at vi er et stykke forran deg/dere?, på oda odd odt, poeng, og vi har nok adlet en del "større" spillere enn hva du/dere har gjort.
og rett og slett gjort en god del bedre figur ingame på v7.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp