TW-champion diskusjonstråd

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater i omkampene;

spamhappy vs adi.ko 5-0
Stor Løve vs cleverpanda 0-5

2.runde kommer ila. 15min.

Liverpool - Manchester United 2-0
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Går an å gjøre avstemningen serriøs i det minste :) Det du driver med Fatal går bare over til å bli barnslig :)
 

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Enkelte folk er bare furtne. Bare la nå han nå gjøre det. Da vil nok flere og flere ikke ta han seriøst.
 

Starboy

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
87
er overrasket over at jeg gikk videre fra første runde.. jeg har ikke gjort stort her på v24 :p
 

Shining wolf

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Et dikt til Fatal:

Rosene er rosa
Fatal er Rosa
Rosa til Fatal
Fatal til Rosa
Rødt Til Fatal
Snart så blir hun tatt
Rødt til rødt
Fatal er snart borte fra kartet
Det blir helt fatalt
 

DeletedUser

Guest
Går an å gjøre avstemningen serriøs i det minste :) Det du driver med Fatal går bare over til å bli barnslig :)

Kun fordi noen ikke ønsker å stemme i samsvar med deres ønsker gjør en ikke til nødvendigvis barnslig og furten. Det er kun det jeg hadde i hensikt å sette på agendaen, og tror de fleste nok har skjønt poenget. Det forklarer den lave forumaktiviteten også.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Kun fordi noen ikke ønsker å stemme i samsvar med deres ønsker gjør en ikke til nødvendigvis barnslig og furten. Det er kun det jeg hadde i hensikt å sette på agendaen, og tror de fleste nok har skjønt poenget. Det forklarer den lave forumaktiviteten også.

mtp. at du markerte alle motstanderene fra vår stamme og skrev "no pp" så virker det jo ganske salty da? :) Alle har nok brukt pp på denne verdenen som er på toppen ;)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det er det jeg mener, det går ann å stemme serriøst, det gjør det mer rettferdig og gøyere for alle sammen :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja, så om vi tar det seriøst, hvorfor setter dere Tommy fremfor meg? :hmm:

Nå vil jeg ikke si at noen av kontoene har imponert nevneverdig her. Jeg stemmer på Tommy basert på holdninger og stammefokus. Mari er bare en løs skrue som går inn i stammer, og er misfornøyd med alt.

Men en morsom ting jeg må legge til.

Hvor tilfeldig er det ikke at en Mari spilte 1 uke på v13 kontoen din MZ. Hun var svensk om jeg ikke husker feil, og dette er i kjølevannet av at en ukjent "Mari" som har besteget rankingen ved innadling, gråbyhoring og små skirmisher. Det er få/ingen som bestiger ranks så fort, og har såpass mye kunnskap om diverse ting.

En ting Robert nevnte var vel hvordan å bruke EP veldig effektivt ingame, og bruke funksjonene til å finne avvik der folk reclaimer. Så når skal du innrømme at Mari er fake, og er funnet opp av deg?

Liten avsporing men pytt pytt
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater runde 2:

Chaosisalex vs schibevaag 13-1
Vallhall vs spamhappy 12-1
Tetris vs agentsicer47 2-11
Byggmester Putin vs herregud70 2-9
Themis vs Starboy 11-3
Skandyzz vs mr.joakim93 12-1
Jon Snow. vs Ekans. 11-2
King of Defence vs legend786 11-2
toggie vs haakonk 12-1
Kvello vs Toniden 0-15
slampy93 vs Graffyz 10-3
Preference vs cleverpanda 14-1
Linoko vs Peligroso 2-11
-Coller vs schmids 12-2
esso vs Vman 7-5
Tommy Hilfiger vs Pax Era 0-12

einmannsohartrent, Vallhall og sindre190 sine stemmer er fjernet fra opptellingen.

Neste runde kommer straks.
 
Topp