TW-champion diskusjonstråd

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Jeg har ikke noen grunn til å finne argumenter, når du mener at det helt ukjent navn som aldri noen gang har fått til en dritt, ville slått en spiller som er i toppen på hver eneste verden (med eller uten PP). Største problemet til Herman er vel bare at han aldri gidder mer når han kommer til late game.

Dette er et strategispill, og det er jo ganske tydelig at den beste strategien på denne verdenen er å adle gråbyer, hvorfor skal man da ikke gjøre dette? For meg høres det forferdelig rart ut å klage på den som tydeligvis har valgt det lureste strategisk.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hæ? Fatal har jo adlet masse av Origin han! Synes han har et bra bidrag i krigen.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Tipper det var vanskeligere å få til internadlinger for Origin enn det var for oss å adle Origin-byer. Så skal vell få litt creds for den.
 

DeletedUser

Guest
Du er totalt på trynet fatal, og beviser det gang etter gang.

Edit: Jeg har nå forstått hva som er problemet ditt.
3d3455cdbc2221ce82fe875d94bd1c8e.png

Bare sånn for å klarere opp enkelte ting. Jeg snakker ikke på fatal sine vegne. Jeg tok over fatalchaos 26 februar ettersom det ikke var noen aktive der (noe KV her og der men generelt sett inaktiv). Så må nesten bare gratulere -Coller med å adle byene til en inaktiv spiller. Når det er sagt har ikke fatalchaos mistet en eneste by etter det.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Hender at folk bruker det som en unnskyldning fordi kontoen fikk et smell dagen før under en aksjon, dermed kan det være at han skylder på det, selvom han tok over kontoen den dagen.

Påstår ikke at det var Unique sitt tilfelle.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Mens jeg teller opp stemmer her, så må jeg bare quote dette her og legge inn en kommentar på det.

King of Defence vs MR.HiKARi - MR. HiKARI hadde tatt han er lett i 1v1 uten premiumfunksjoner.

Dette er v24, det er premiumfunksjoner her. Derfor faller hele argumentet ditt i dass. Dette er tw-champ for v24. Ikke for en engelsk server uten premiumfunskjoner.
 

DeletedUser

Guest
Hender at folk bruker det som en unnskyldning fordi kontoen fikk et smell dagen før under en aksjon, dermed kan det være at han skylder på det, selvom han tok over kontoen den dagen.

Påstår ikke at det var Unique sitt tilfelle.

Var ikke ment som noen form for unnskyldning. Men det virker som dere tror det er barnemat å ta byer fra meg, så jeg ga en forklaring på hvorfor det en liten periode var akkurat det.

Det er en forskjell på å skylde på alt og alle, og det å gi en forklaring når dere dere rett og slett går til angrep mot fatalchaos. MariusN, du henviser jo til hvor lett det er å adle et par byer fra en konto hvor ingen spiller, så jeg tenkte det var greit å gi litt informasjon om at det egentlig ikke er noen større prestasjon enn å adle gråbyer/internadle (aka noe -coller tilsynelatende er ekspert på etter hva jeg har sett så langt på v24)

Takk for meg,
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Mens jeg teller opp stemmer her, så må jeg bare quote dette her og legge inn en kommentar på det.



Dette er v24, det er premiumfunksjoner her. Derfor faller hele argumentet ditt i dass. Dette er tw-champ for v24. Ikke for en engelsk server uten premiumfunskjoner.

Regal sine stemmer var jo bare troll da, han stemte mot favoritene konsekvent.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Resultater runde 1:

Gigery97 vs esso 1-9
Skullkid vs agentsicer47 0-12
Toniden vs Mesantos 13-0
King of Defence vs MR.HiKARi 12-1
schibevaag vs Requiem 10-2
Graffyz vs Hakidzcy 11-2
Erlando vs Preference 3-9
Final Barrage 2.0 vs haakonk 1-6
Jato Link vs slampy93 4-8
Kaptein Dåselugg vs Tetris 4-8
shybert vs Linoko 2-8
Carl-Frederick vs herregud70 1-10
Chaosisalex vs fatalchaos 11-1
Lindquist vs schmids 2-4
Vallhall vs FinalBarrage 10-3
Peligroso vs Diggoefkr123 10-2
mr.joakim93 vs stirf8 5-1
Karma vs Tommy Hilfiger 0-6
thelonlyretard vs Pax Era 1-10
Brusmus17 vs Themis 1-12
Ekans. vs Knusern65 8-6
spamhappy vs adi.ko 2-2
Kvello vs sneilen 10-1
paalodin vs Starboy 4-8
toggie vs johnDoe1 10-2
Skandyzz vs mamor 12-1
Stor Løve vs cleverpanda 5-5
Jon Snow. vs Teacher 12-1
-Coller vs mpaxx 12-2
legend786 vs Mr.Martin 6-5
ingvaldjensen vs Vman 4-6
Byggmester Putin vs halvard45 3-0
 

Regal

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Skullkid vs agentsicer47 0-12
Toniden vs Mesantos 13-0
Karma vs Tommy Hilfiger 0-6
Byggmester Putin vs halvard45 3-0


Noooooooo, jeg feilet :'(
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Skullkid vs agentsicer47 0-12
Toniden vs Mesantos 13-0
Karma vs Tommy Hilfiger 0-6
Byggmester Putin vs halvard45 3-0


Noooooooo, jeg feilet :'(

Det viktigste er ikke at du feilet, men at du var ekstremt morsom mens du gjorde det! Fikk meg mildt sagt en god latter når jeg leste stemmene dine :) Ha-HA-HAAAAA.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Er vell første gang han fikk angrep på seg etter han tok over, og vi så jo hvor god kvalitet det var :D
 
Topp