TW-Champion runde 2

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore


Lykke til med Runde 2 da :)







Forje rundes

Uten at jeg vet regler for når dette skal avsluttes o.l antar jeg at det kan være greit å summere opp...

Resultatet er for øyeblikket slik:
Torquemada 20 vs aightm8 0

OriginalOne 16 vs Wiely 3

Mr and Mrs Smith 16 vs Mance Rayder 3

Legenden 20 vs Bjorni499 2

Bohic 12 vs RaM77 6

SambaUlf 2 vs bongosteen 19

FylleSamen 14 vs Melisandre 2

Lemmy 2 vs Hakkespetten 20

Tvutt 20 vs Happy-Hippo 1

hvalen 2 vs Lambnut 16

NonStopelig 17 vs Shred 3

Gamla 5 vs The Governator 9

Xian chao 0 vs Tarahumaraen 13

luapix 15 vs Smekk 2

Symphonize 0 vs ezio-auditore 23

White death 6 vs Real Steel 9


The Governator stemte på både FylleSamen og Melis, disse ble gjort blanke i og med at alle andre som har vært usikre har stemt blankt.

Største seier: Symphonize 0 vs ezio-auditore 23
Minste seier: White death 6 vs Real Steel 9
Spillere med 0 stemmer: Aightm8 (mot Torquemada), Xian chao (mot Tarahumaraen) og Symphonize (mot ezio-auditorie).
Færrest stemmer: Gamle vs The Governator (14 stemmer).
Antall stemmer: 298
Antall spillere som har stemt: 23
Gjennomsnittlig antall stemmer pr. spiller: 13 av 16 mulige kamper å stemme på. I gjennomsnit stemte altså hver spiller blankt på 3 kamper.

Takker Henrik/Rator :)
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1.Torquemada vs OriginalOne
Tom hadde tatt Original 99/100 ganger 1 v 1

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
blankt..

3. Legenden vs Hakkespetten
Legenden hadde slått Hakkespetten etter en lang kamp.

4. Real Steel vs luapix
de som mener Real Steel er bedre enn Benjamin mener jeg ikke har peiling på tribalwars

5.The Governator vs bongosteen
Tror vi på bongo hadde dradd denne i land :)
6.Tarahumaraen vs Bohic
Tror Bohic hadde tatt denne etter en ganske svak oppvisning av Tara etter siste angrepsbølge.

7.NonStopelig vs Lambnut
Lambnut har fortsatt å imponere...

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Fylle hadde vunnet etter en tøff kamp..
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne - Ingen på v14 tar Tom.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic - Blanco

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs Luapix

5.The Governator vs Bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1.Torquemada vs OriginalOne

Tom ER den beste spilleren på V14. No doubt. Spiller solo, rank 1 poeng og rank 1 ODa, samt at han er med i den beste stammen. Tom er en unik person, en person jeg er glad for at vi har i stammen. Som spiller så er han veldig god, effektiv og glad i arbeid (farming, deffing og nuking). Han er også en fantastisk person som ikke er redd for å ytre sine meninger, og føre en skikkelig diskusjon om det skulle oppstå. Ble mye Tom her, men det er fordi jeg søker de positive sidene av spillerene, og jeg ikke kjenner OO så utrolig godt. OO kan det med å vokse raskt, men er han en god kriger? Han har gjort noen hugg av Tvutt, men akkurat denne kampen her tror jeg ville vært raskt over med Tom som seiersherre.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Det er et meget vanskelig valg dette her. Begge personene på Mr and Mrs Smith er gode spillere, men jeg tror Tvutt hadde tatt denne på grunn av de tekniske ferdighetene, og den utrolige utholdenheten under stort press. Tvutt har nok imponert ganske mange med at de står i mot -T-H- stormen på (nesten!!) egne bein. Jeg tror at også i en duell med Mr and Mrs Smith så ville personene der dratt seieren i land. Jeg liker ikke og peke ut enkeltpersoner av dualene, men blandt dualene så er det spesielt Magnus(Contra) som peker seg ut.

3. Legenden vs Hakkespetten
Jeg stemmer på min egen konto for jeg tror selv at jeg er bedre enn Legenden, noe mer er det vel ikke og legge til her.

4. Real Steel vs luapix
To deffansive kontoer. To utholdenhetsgode personer. Jeg ser ikke for meg denne har noen ende. Stemmer blankt :).

5.The Governator vs bongosteen
Prestert bedre på V14 enn hva Governator har gjort, selv om jeg ikke liker holdningene til den ene på Bongo kontoen. Skal ikke ødelegge konkurransen med random poeng, så gir poenget til Bongo på grunn av de orginale eieren(e ). Mye utholdenhet mtp farming og nuking som er inne i bildet her, tror de ville knekt ned Governator, bit for bit.

6.Tarahumaraen vs Bohic
Bohic har imponert meg mye mer enn hva Tarahumaraen har gjort på V14. Dette er en svenske med fart i, som fortjener ganske mye creds for sin utholdenhet, taktiske ferdigheter og pågangsmot.

7.NonStopelig vs Lambnut
Oppfattet Nonstopelig som en veldig viktig ressurs for stammen, både på det tekniske delen, men også på mange andre områder. Han er, som nevnt, en meget god teknisk spiller. I en 1v1 mot Lambnut så er jeg ganske sikker på at Lamb hadde fått ganske hard pryl av en mye bedre spiller. Nonstop får poenget.

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Som jeg har nevnt tidligere - RoEm, imponerendes. Du har også vist brukbart med ferdigheter, spesielt under aksjonen mot Tarahumaraen der du tok byer midt i (!!) clusteret uten at de fikk tatt de tilbake. Pdd så tror jeg at Fyllesamen ville gitt Ezio en liten rundjuling i en 1v1.
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
kan bare ikke la være å kommentere dette... hadde jeg vært solo hadde du stemt på en annen pga at du ikke liker meg? det skal gå på prestasjoner. ikke tidligere hendelser deriblant v1 der du så lite til meg... eller at du hater folk :p Da ødelegger du poenget med champions...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
1. Torquemada vs OriginalOne

2. Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5. The Governator vs bongosteen

6. Tarahumaraen vs Bohic

7. NonStopelig vs Lambnut

8. FylleSamen vs ezio-auditore

Veldig mange nære kamper.
 
Sist redigert:

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
kan bare ikke la være å kommentere dette... hadde jeg vært solo hadde du stemt på en annen pga at du ikke liker meg? det skal gå på prestasjoner. ikke tidligere hendelser deriblant v1 der du så lite til meg... eller at du hater folk :p Da ødelegger du poenget med champions...

Stian det der får du ta på den diskusjons tråden, ikke flere diskusjoner her hvor det stemmes.
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
1.Torquemada vs OriginalOne
Tom er best. Slik er det bare.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Liker de der. De holder seg godt.

3. Legenden vs Hakkespetten
Kenneth hadde banka han lett.

4. Real Steel vs luapix
God deffer, det skal han ha.

5.The Governator vs bongosteen
Liker ingen av dem, men noen er bedre enn andre.

6.Tarahumaraen vs Bohic
Denne svensken leverer varene, pass dere!

7.NonStopelig vs Lambnut
Stian er til og spise opp, men han er god også. Banker de fleste han kommer mot.

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Fylle har gjort det bra, skummel type. Har sansen for han.
 

Lambnut

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs Luapix

5.The Governator vs Bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
1.Torquemada vs OriginalOne
Tom imponerer, og som Kenneth (?) skrev kan ingen her på V14 ta han 1 vs 1.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Stiller denne åpen. To kontoer som har gjort det sterkt og opp til forventningene. Jeg ville ha gått for Tvutt-kontoen, men uten Robert er jeg mer usikker. Magnus er dyktig, men det går jeg ut ifra at de på Smith er også, selv om jeg verken har sett eller hørt noe til dem da jeg spilte.

3. Legenden vs Hakkespetten
To spillere som har gjort det veldig bra på denne verdenen. Poenget går til Kenneth fordi han startet over en måned etter oss andre. Ut ifra min tid både i TH og MyTH er dette to veldig hyggelige og fornuftige personer (selv om Legenden tidligere har kommet med noen merkelige innlegg på forum ;-) ).

4. Real Steel vs luapix
Denne blir nok også åpen. Jeg sluttet før presset på Luapix startet, så har sett relativt lite til begge. Men ut ifra hva jeg har hørt, både om Real Steel og Luapix, kunne dette ha endt begge veier.

5.The Governator vs bongosteen
Liten, eller ingen tvil her. The Governator har ikke vært i nærheten av å imponere meg i den tiden jeg spilte. Bongo ledet overlegent i lang lang tid, og selv om kontoen har begynt å sakke akterut i det siste, skal de vel ta dette greit. Hvor har det blitt av Benja? Virker som om han har sluttet, uten at jeg har lest noe konkret om det på forum. Fristende å gi poenget til The Governator fordi det var Bongo som slo meg på målstreken på et par titalls ranermedaljer...

6. Tarahumaraen vs Bohic
På krigsfronten så jeg lite til Bohic mens jeg selv spilte, men dette er fordi han var langt unna front. Tarahumaraen imponerte meg mens jeg var i -T-H-, og var årsaken til at jeg valgte å adle med vest mot Dagfinn Lyngbø & co, fremfor øst hvor jeg egentlig ville og var på vei i starten (kapteinjoe ++).

7. NonStopelig vs Lambnut
Har lest mye bra om Lambnut i det siste, men mens jeg spilte var det ikke en jeg la nevneverdig merke til, og aldri på noen positiv (heller ikke negativ) måte. Ganske likt med NonStopelig i grunn, men en kjempehyggelig spiller som ga meg støtte da jeg trengte det. Dette blir den jevneste kampen for min del.

8. FylleSamen vs ezio-auditore
Har dessverre sett lite til ezio, men har selv samarbeidet litt med FylleSamen mot Baron. En veldig hyggelig og innsatsvillig spiller som ikke er redd for å ofre tropper så lenge de allierte tjener på det. Jeg sier ikke at Ezio nødvendigvis er noe dårligere, men grunnet plasseringer og diverse fikk jeg som sagt aldri sett noe til deg ingame.

Jeg kan godt ta meg av telling når det skal gjøres. Noen spesielle regler (etter en bestemt tid, etter et visst antall), eller er det kun når det føles greit?
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore

Ganske klare seire hele veien føler jeg, bortsett fra siste kamp. Den er såpass vanskelig at jeg må stemme blankt.
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1.Torquemada vs OriginalOne
Her vinner Tom, bare fordi han er best

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Mr. and Mrs Smith gjør utrolig mye, utrolig tungvindt. Derfor går stemmen min til dem, for at dem orker å holde på, og bruke såpass mye tid til det.

3. Legenden vs Hakkespetten
Vanskelig her, men føler at Hakkespetten er mer ser bedre løsninger på problemer. Kan være pga. mer erfaring eller rett og slett en bedre spiller.

4. Real Steel vs luapix
Får min stemme pga. utholdenhet.

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic

7.NonStopelig vs Lambnut

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1.Torquemada vs OriginalOne

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt

3. Legenden vs Hakkespetten

4. Real Steel vs luapix

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic
- Denne går til söta bror!

7.NonStopelig vs Lambnut
- Nonstop framfor lam!

8.FylleSamen vs ezio-auditore
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne - Tom er den beste spilleren på v14. Enough said.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt - Blank på egen kamp. Imidlertidig tror jeg denne ville vært veldig jevn, og jeg er usikker på hvem som hadde stukket av med seieren. Muligens tilfeldigheter som hadde avgjort.

3. Legenden vs Hakkespetten - Kenneth er en fantastisk spiller, men jeg tror Legenden ville gitt han kamp hvertfall.

4. Real Steel vs luapix - Jevnt. Jeg TROR Real Steel både med nåværende spiller og tidligere spillere hadde tatt luapix, men det hadde nok vært en jevn kamp.

5.The Governator vs bongosteen - bongo hadde nok tatt denne.

6.Tarahumaraen vs Bohic - Før aksjonen ville jeg sagt Tara. Nå er jeg mer usikker. Stemmen min går til Bohic, men denne er kanskje den jeg er mest usikker på.

7.NonStopelig vs Lambnut - Stian ville tatt denne, selv om lambnut har vært forbløffende flink til å være såppass ny i spillet.

8.FylleSamen vs ezio-auditore - Klarer ikke skille disse.
 

DeletedUser

Guest
1.Torquemada vs OriginalOne
En utrolig jevn kamp som er så og si umulig å spå. Begge spillerene er av øverste kvalitet og det kan gå begge veier. Blankt

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Her vil jeg si Tvutt drar iland denne ganske enkelt da han har imponert meg både offansivt og ikke minst deffansivt. Smith derimot koser seg under vingene til MyTH. Ja han har tatt byer fra TG, men er jo ikke så vanskelig da denne spilleren har hatt omtrent en 240 graders front. Om den dagen kommer at TH faller, så tror jeg Smith blir barnemat for MyTH.

3. Legenden vs Hakkespetten
Dette er også en utrolig jevn kamp som kan vipe begge veier. Blankt

4. Real Steel vs luapix
Jeg har hørt mye om Real steel gutta. Jeg tror ikke disse karene går inn noe serlig for v14 for de har skuffet mange. jeg dømmer fra v14 prestasjoner og ikke tidligere. begge disse kontoene har vært under hardt press men luapix har klart seg klart best etter min mening. så dette er en klar stemme til luapix.

5.The Governator vs bongosteen

6.Tarahumaraen vs Bohic
Tror Bohic skulle tatt disse gutta til slutt.

7.NonStopelig vs Lambnut
Veldig jevn

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Tror fyllesamen skulle tatt dette
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
1.Torquemada vs OriginalOne
Vet ikke så mye om OO, for han har ikke vært den mest aktive på forum/pm/skype. Han viser en del gode takter, men det gjør også Torq. Har sett mye bra fra Tom så langt, så han får min stemme.

2.Mr and Mrs Smith vs Tvutt
Etter at Robert forlot Tvutt har skuta gått mye nedover. Begge disse har vist at de kan en del så jeg tror denne kampen kan bli veldig jevn, men jeg tror The Smiths kunne tatt denne med små marginer.

3. Legenden vs Hakkespetten
Gir Legenden stemmen min, rett og slett på grunnlag av prestasjoner på v14. Har har vist at han duger offansivt og har tatt en god del byer fra MyTH. Hakkespetten startet noe senere og har kommet seg greit opp på topp 20, men jeg er ikke særlig imponert over hva han har gjort så langt (Vet at han har suttet noe kv, men blir gjetting fra min side om jeg skal regne med det). Blir en jevn kamp, for all del!

4. Real Steel vs luapix
Siden flere andre her har brukt sin stemme til seg selv, så gjør jeg også det. Mener at jeg har vist større prestasjoner på v14 så langt ennn det RS har gjort. Jeg har vært under press over mye lengre tid, og har en mye større ODD og drepte AM enn han. Jeg ligger også marginalt over han på rangeringlisten. Av det jeg har sett av rapporter og hørt om RS er jeg ikke særlig imponert, så på det grunnlaget gir jeg meg selv stemme her.

5.The Governator vs bongosteen
The Gov har vist at han kan å forsvare seg. Mye ODD og en god del drepte adelsmenn, men tror at Bongosteen kunne tatt denne seieren rimelig greit. Gutta på bongo har vist en ekstrem aktivitet til tider, og har ikke vært på latsiden i noen perioder. Har vært en del spiller-bytter på begge kontoene, men slik det er idag så tror jeg dette går i Bongo sitt favør.

6.Tarahumaraen vs Bohic
Ingen av disse har imponert meg noe særlig. Tara har vist seg grei i forsvar i perioder, men har også mistet en del. Bohic har gjort det rimelig greit offansivt, men har ikke fått vist seg fram noe særlig deffansivt enda. Stemmer blankt.

7.NonStopelig vs Lambnut
Begge disse har vist gode takter, men tror nonstop kunne vunnet denne på erfaring.

8.FylleSamen vs ezio-auditore
Begge disse kontoene har imponert meg, og av det jeg har sett så langt tror jeg dette kunne blitt veldig jevnt. Stemmer blankt igjen...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp