TW Champion runde 4

DeletedUser

Guest
Ja, jeg legger merke til det også..

Ser også ut som hele tråden går på hvem som er mest "populær" eller kjent. Mange som kommenterer her som ikke har en konto på v9 engang, og burde ikke hatt noe å si i det hele tatt.., men for all del, er vel sånn disse trådene blir uansett.
 

DeletedUser

Guest
og vist dere skal legge til at dualer ikke skal få lov til å stemme sammen. så hvordan kan jeg ikke vite at zippy f.eks. har dual og alle 5 :rolleyes: stemmer på den kontoen? er umulig å gjøre det rettferdig vist denne "regelen" skal bare gjelde for enkelt personer. mens de som har skjult dual slipper fri.

Skjønner poenget ditt, men vi ser jo hvem som stemmer, når brukerne som stemmer er registert i 2012 så er det jo mest sannsynelig noe "trolling".

Handler også litt om å være moralsk, føler ikke så godt å vinne hvis du vet at du har "jukset" eller fått folk til å stemme deg til seier.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Ja, jeg legger merke til det også..

Ser også ut som hele tråden går på hvem som er mest "populær" eller kjent. Mange som kommenterer her som ikke har en konto på v9 engang, og burde ikke hatt noe å si i det hele tatt.., men for all del, er vel sånn disse trådene blir uansett.

Denne støttet jeg helt klart: Den som råper høyst og samtidig gjør oppmerksom på sin egen fortreffelighet, han/hun får flest stemmer.
 

DeletedUser

Guest
men vist de har kontoer på V9, så syns jeg de skulle fått lov til å vært med :) skal ikke komme plutselig mitt i runde 4 og si alle som lagde kontoen sin i 2012 får ikke lov til å være med. så ødelegger det aktiviteten på forumet ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, vist de har kontoer på v9 så. Men også, dette er jo en konkuranse hvor fakta er viktig, og hvis du har vært på v9 i en måned så sitter du med relativt lite info om de forskjellige spillerne. Men selvfølgelig skal de få lov å stemme :eek:
 

DeletedUser

Guest
Foreslår at hvis du skal stemme på noen så MÅ du begrunne hvorfor denne personen vinner.
Hadde også vært greit hvis man kunne kommet med info om spillerene i ett eget felt.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
ser poenget ditt her, men på den andre siden, så stemmer jo alle som jeg kan se på "sine" egene. F.eks ingen i DN har stemt på Paausan, og ingen i IP har stemt på zippy. Da kommer det jo ned hvem som får flest til å stemme. Siden vi i IP har noen duals, så har vi noen fortrinn der, men DN har fler fra ulike kontoer som er aktive her på forumet, og det blir jo vel så innhabilt. Men skal ikke syte over dette. Personlig synes jeg det er morsomt at forumet boostes med aktivitet fra fler enn de vanlige også :)

Det er vel meningen å få frem hva de ulike mener om kontoene, og skal ikke være personavhengig. Om vi skulle kjørt habilitetsspørsmål her, så kunne vel hele tråden bare vært slettet..

For engangs skyld så ser jeg poenget til en IP-spiller og.
Man stemmer på dem i stammen, hvorfor? Svaret er åpenbart, du gidder ikke skape dårlig stemning i en stamme fordi du stemte på fienden.

Nå kan jo jeg prate kun for min egen del, men jeg er ikke imponert over hva IP har gjort og dermed har valget hvert enkelt.

For det IP er gode på fra min side er:
1. Farming

Ja, det var det, for ingen av dere har overbevisst meg noe særlig, det kan jo godt ha noe med at fighten mot dere for alvor aldri har startet, dere har kanskje pirket litt på oss, men dere har aldri fått masse incs fra oss, pga. at vi har tatt ut J.F.F, før nå i det siste, siden Lyding. Dette kan jo fint sees på den lave ODD'en deres.

Dette er jo bare litt snakk om stammene, når det kommer til spillerne på v9 så synes jeg det er et labbert nivå over alt, ingen av de store spillerne som er med, kanskje pga. de utfordrende innstillingene, men det gjør jo også at de som er her er mer ukjent, og da stemmer man jo gjerne på dem man vet hvem er, som da vil si dem i stammen eller dem man spiller med.

Når nivået er så lavt som det er på v9 her og så vil jeg jo ærlig kunne si at når forskjellen på stammefrend og fiende er så lav så er det lett å tippe over på den i stammen, av enkle årsaker.

Det kan jo godt forklares ang. nivået at vi har flere som aldri har spilt tw før, men som likevel ligger på topp 20, det bør jo egentlig ikke være mulig, men all creeds til dem, det skal de ha, men for TW's del så sier det det meste, og også om nivået her på v9. 3 av våres kontoer på topp 20 har aldri spilt tw før, bare for å gi et inntrykk, flere av de i stammen er jo heller ikke særlig kjente og burde kanskje vært lenger nede på listen, slik er det også med IP føler jeg.

De som preger v9, det er middelspillerne, som nå pga. settingsa fikk sin store sjangse til å kjempe i toppen, det har noen grepet til seg, og det er også dem som befinner seg på v9.

For å kunne gi en god forklaring på hvorfor jeg i samtlige (?) kamper har stemt på mine medlemmer er at det er for liten forskjell til at det er verdt å være ærlig å stemme på fienden, uten at vi har fått de helt store fightene følger jeg enda før nå (meg-paausan).

Men til forklaringen:
Carnifex - Rose har ikke ferdigheter, eller hun har ikke visst ferdigheter på v9 enda av hva jeg har sett, hun har adlet litt av DONslask og resten er vel grått. Hu farmer godt, men hun har så mangel i angrepsegenskaper og er en spiller som har et godt rykte på seg for å masse om støtte og slutte i motgang. Dette gjør at jeg ikke tror hun ville klart seg bra 1v1 mot mange, hun er for avhengig av stammen sin tror jeg.

Paausan - Den største motstanderen utenfor DN i mine øyne, i hvertfall av dem vi kjemper mot. Her snakker vi en ekstrem god farming med høy aktivitet, 3 personer gjør ikke at dere er gode å møte heller, har tatt ut flere i DN til nå (landeplage og J4N H3L63 MATH1S3N(klarer aldri det navnet der ass :p)). Det store spørsmålet for meg og som har vært grunnen for at jeg stemte på meg selv er jo at dere adler mye grått og hvordan vil det gå når dere møter de bedre spillerne på denne serveren. Dere har jo adlet litt av meg, men hva er imponerende med det? Med mine 6 byer i K54 burde de ikke være for vanskelig å ta, uansett hvor godt stacket dem er da det ikke rekkes å sende støtte før 15 nukes kan ha landet. Dermed er dette en konto det vil være svært interessant å følge videre for å se hva som virkerlig bygger i dere, samt har jeg ikke fått sett ordentlig deres forsvarsegenskaper enda på v9 og det er noe som trekker ned, ikke fordi jeg sier dere er dårlige på det, for det vet jeg ikke, og det som trekker. Hvor mye dere vil ofre av livet deres, da jeg ikke vet det og dere ikke har brynnet dere ordentlig på noen vanskelige + all gråbyadling så valgte jeg meg.

Mr. xxx - Gråbyadler, ELENDIG i angrep og forsvar. Dårlig aktivitet og hodeløs spiller, unnskyld, men hvordan kan noen stemme på han/henne/dem. Vet ikke engang hvem som spiller her altså, men noen som liker å bruke ressursene på å bygge opp byene skjønner jeg. Hva som ligger i personen(e) her er for meg lite avgjørende slik det spilles.

Fingreslitte - Adlet ekstremt fort her på v9 og er den neststørste trusselen etter paausan i mine øyne. Aldri spilt mot/med deg før, bare hørt godt om deg og dine ferdigheter. Dog tror jeg du er bedre på en annen server med mer'e pr0e innstillinger. Dessuten har du ikke hatt noe å brynne deg på heller, men jeg kunne fort ha stemt på deg over en i DN, fordi forskjellen kunne vært markant avhengig av hvem du hadde møtt, samme med Paausan, resten egentlig ikke, derfor har alle stemmene mine gått til DN folk, fordi du og Paausan har møtt IP-folk, stemte på dered a! ;)

Resten vet jeg lite om og da vipper det i DN's spillers favør, samt vet jeg noe om noen av dere og da stemmer jeg bare på motparten og uten å vite noe om den evt. :eek:

Så enig med deg thorst3, konkurransen er subjektiv og propaganda/patriotisk, men det går an å være en smule ærlig å ikke lage nye kontoer for å gå videre, det blir bare for teit, liten tid så kan man lage ny topp 20 liste f. eks snow ;)
 

DeletedUser

Guest
at snowy lagde den kontoen er jeg enig i var veldig unødvendig. men veldig obvios da.. han lagde den for å få blest, og det fikk han den luringen. eneste som gikk i baret her var jo egentlig meg...hehe

så selvfølgelig skal ikke den stemmen telles med ;) han innrømmet jo dette også ganske raskt da! klart at hver person kun skal stemme 1 gang pr runde, alt annet blir jo selvfølgelig helt feil :)

dette handler vel nesten om hvor mange som holder med de ulike kontoene, mer enn objektive skillz ig ;)

derfor er det likeså greit at alle som vil, kan stemme etter min mening.

btw. bra innlegg zippy, selv om jeg er uenig i fler av analysene dine :)

ha en fortsatt strålende lørdag kveld!!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Merkerlig hvor mange kontoer som blir laget i februar.. :rolleyes:

Som akkurat har startet med tw og :eek:

Fort dem lærer hvor offentlig forum er, og v9 da, som dem ikke engang spiller, også klarer dem å uttale seg om spillerne her og :eek:
 

DeletedUser

Guest
okay, nå holder det! dette blir for dumt..

3 stykker som har svart her har vært omtrent lik denne:
de har postet her samme dag som de ble laget.

Siste aktivitet: I dag 00:08
Ble medlem: 05.02.12
Dine henviste: 0
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
De fleste som poster her har vel aldri vært innom v9 forum eller v9 ig. så blir vel for det meste bare tåpelig det her..
 

DeletedUser

Guest
cartman_tears.gif
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver

....

hvem er du? har jo ikke konto på v9 engang..
 

DeletedUser

Guest
de fleste som stemmer her som er nye på forumet er vel inne på v9, men sikkert som duals på noen kontoer. morsomt om de blir mer engasjerte her på forumet også da, ikke bare ig :)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ja, helt klart.

Om jeg hadde noe respekt for IP folk ble vel den mistet akkurat nå, makkan til n00bhet må man vel til månen for å finne, melder meg ut av det her jeg.
 

DeletedUser

Guest
de fleste som stemmer her som er nye på forumet er vel inne på v9, men sikkert som duals på noen kontoer. morsomt om de blir mer engasjerte her på forumet også da, ikke bare ig :)

Hvis du ser litt lenger enn nesa di så ser du jo at den kontoen er laget bare for å stemme her.

Hele konkuransen er ødelagt, melder meg ut. Gratulerer.
 

DeletedUser

Guest
Hvis du ser litt lenger enn nesa di så ser du jo at den kontoen er laget bare for å stemme her.

Hele konkuransen er ødelagt, melder meg ut. Gratulerer.

nettop derfor de er duals, da kan man ikke ha egen konto på v9.... men de må da få lov til å delta på forumet her...? Kontoen er sikkert opprettet for å stemme her, men det betyr ikke at de ikke er på v9 eller har kunnskaper om v9. at jeg ser mye i kryss og ikke lengre enn til nesa mi trenger du jo ikke mobbe meg for da...hehe

Siste som stemte styrer faktisk en konto her på v9 omtrent alene... da originalen sliter med nettverket sitt hjemme for tiden.

på tide at den spilleren kom seg på forumet :)

ikke begynn med furtingen igjen nå da, det kler dere ikke!!! mye bedre når dere er litt eplekjekke og ovenpå :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vil veldig gjerne høre hvem eyeofthetiger er dual med?

får jeg vel registere 37 kontoer da, som jeg kan si er mine dualer. Kan jo også bruke gamle forumkontoer, late som jeg er noen andre, det blir sikkert gøy.

Helt utrolig at noen folk ikke klarer å ha denne konkuransen på ett "moralsk" nivå..
 
Topp