TW Champion runde 4

DeletedUser

Guest
Vil veldig gjerne høre hvem eyeofthetiger er dual med?

får jeg vel registere 37 kontoer da, som jeg kan si er mine dualer. Kan jo også bruke gamle forumkontoer, late som jeg er noen andre, det blir sikkert gøy.

Helt utrolig at noen folk ikke klarer å ha denne konkuransen på ett "moralsk" nivå..

du får sende en PM, så får personen svare selv :)
 

DeletedUser

Guest
jeg har ikke peiling på hvem han er selv. han er ikke fra IP leiren
 

DeletedUser

Guest
jo, har hørt rundt i IP chaten nå. det er vist en som hetter Ava som spiller dual på soulhunter :)

tullejente :D
 

DeletedUser

Guest
Noen andre som er enig om at vi skal ta Kamp 3 helt på nytt? lag en egen tråd. ta en undersøkelse

side 1: Fan nr. 1 av Sylphida
side 2: paausan

gjør sånn at vi kan se hvem som stemmer! :) tror det blir det beste nå. føler det er totalt rot her
 

DeletedUser

Guest
Spiller ingen rolle hvor han er ifra, men håper virkelig dere ser poenget her?

Det er en grunn for at man må være 18(eller 16?) år gammel for å stemme i Norge, man må ha litt fakta om hvem man velger. Kontoer som er blitt laget i februar er som nyfødte unger, nemlig uvitende.

De fleste som er dual på en konto på v9 har en konto fra før av, er veldig vanskelig å bli dual uten noen tidligere erfaringer..
 

DeletedUser

Guest
Noen andre som er enig om at vi skal ta Kamp 3 helt på nytt? lag en egen tråd. ta en undersøkelse

side 1: Fan nr. 1 av Sylphida
side 2: paausan

gjør sånn at vi kan se hvem som stemmer! :) tror det blir det beste nå. føler det er totalt rot her

Støtter den :)
 

DeletedUser

Guest
ava har nå spilt TW i en del år og har vært på soulhunter siden soulhunter startet på V9 :) så hun vet nok hva hun gjør. men såklart. jeg ser mange personer som stemmer bare fordi spør om de vil ;)

jeg har spurt noen: "hei :) har dere husket å stemme på forumet?" (på IPchaten) mange svarer nei, og lager en konto og stemmer ;)
samme har og zippy gjordt i et tilfelde :) spurt en person om han/hun vil stemme.
tror ikke noen av oss har sakt direkte "stem på oss!". sånn som jeg forstår zippy sin post og det jeg har lest fra oss :)

men kamp 3 syns jeg skal regnes som uglydig. men ta gjerne en sjapp undersøkelse? bare lag en tråd her. fortell litt om hva som har skjedd og om de er enig om at kamp 3 må taes på nytt :)
 

DeletedUser

Guest
Mhm, er jo nettopp det som er vanskelig.

Å sortere ut hvem som stemmer seriøst og hvem som lager fakekontoer for å "jukse" seg til seier.

Men i den undersøkelsen syntes jeg folk som stemmer skal kommentere IG nicket sitt, så det ikke blir noe tull :) Litt teit at den kamp 3 kom så tidlig, er jo egentlig en finale kamp :p
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Mhm, er jo nettopp det som er vanskelig.

Å sortere ut hvem som stemmer seriøst og hvem som lager fakekontoer for å "jukse" seg til seier.

Men i den undersøkelsen syntes jeg folk som stemmer skal kommentere IG nicket sitt, så det ikke blir noe tull :) Litt teit at den kamp 3 kom så tidlig, er jo egentlig en finale kamp :p

helt enig :) er en finale kamp. de får begge gå videre då :p hehe
Men vi får prøve på det imorgen ;) nå er det bare vi 2 som diskuterer. vi får se hva de andre syns om dette ;)
 

DeletedUser

Guest
Enig i at det ble mye rot.

foreslår at vi lager en ny tråd som vi f.eks kaller

omkamp twchampion (fan nr.1 av sylphida vs Paausan)

enig med LS at spesielt kontoer registrert i 2012 presenterer seg, slik at vi kan ha noe tiltro til stemmen som blir avlagt for å unngå spekulasjoner om at noen lager egne "trollekontoer". (om noen fortsatt velger å ikke presentere seg, synes jeg vi kan se bort i fra stemmen som avlegges.)

Jeg synes at vi skal ønske disse velkommen i forumet, og ikke disse dem for å si noe her. Om det er denne tråden som får dem aktivisert, så har jo tråden vært en seier for oss alle :)

Synes at forfatter av denne tråden "Villaareal" kan ta initiativet til å forfatte den nye tråden da det ser ut som at det er enighet om at dette er greit fra begges side.

men da håper jeg vi ikke spammer den tråden som vi begge parter har gjort med denne..

Lykke til med omkampen (om det blir det) ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja må jo leeee selv her :D ser jo til og med folk bruker flere nick de har fra andre verdener . som feks tk . du har stemt allerede er ikke vits og fucke opp og stemme 2 ganger ?????? løkhue
 

DeletedUser

Guest
....

hvem er du? har jo ikke konto på v9 engang..


Jeg spiller på v9 jo. :)
Stemmer det som snowy sier ;)
Og det kan jo ikke være fail når jeg er den eneste fra den konto som har stemt. Så kanskje det er noen andre som burde dra seg selv i øra her? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, fant jo ut det :p

Men er veldig vanskelig for oss å vite, når ingen har hørt om kontoen din fra før, og du ble registert i går og har 57 poeng på classic :eek:

Hadde du skrevet hvem du var IG ville det blitt lettere :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, fant jo ut det :p

Men er veldig vanskelig for oss å vite, når ingen har hørt om kontoen din fra før, og du ble registert i går og har 57 poeng på classic :eek:

Hadde du skrevet hvem du var IG ville det blitt lettere :)

Sant så sant..
gikk litt fort igår det der.
Så beklager det! :)
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback
Har ingen god erfaring med noen av dem

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback


Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
__________________
 

DeletedUser

Guest
lol

Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 
Topp