TW Champion runde 4

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
JanRune aka Error15 er bare surr fordi du gikk fra J.F.F

På en måte. Er vel kanskje du som var uærlig i den situasjonen. Du erklærte tross alt krig rett etter at dere hentet de beste spillerne fra oss.

Men nå lar vi dette ligge :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
den siste der er ingen av oss tre på kontoen! så teite er vi ikke!!
Den er registrert i deres navn, noe som er umulig uten å vite PW på kontoen deres.

På en måte. Er vel kanskje du som var uærlig i den situasjonen. Du erklærte tross alt krig rett etter at dere hentet de beste spillerne fra oss.

Men nå lar vi dette ligge :)

Jeg gjorde det? Jeg hadde ingenting med DN's diplomati å gjøre, og krigen ble vel erklært på grunn av JFFs allianse/samarbeid med IP, noe som i og for seg er en god grunn til å erklære krig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
stemmer at det er vi tre på kotnoen, men noen wannabe vil jeg ikke mene vi er. aner ikke hvem som er på fellesforumet her med vårt nick :confused: kanskje noen som laget et fannick. :eek: tenk at ikke alle forguder deg :eek:
Om denne linken (TWchampion) sørger for nye brukere på forumet er jo det veldig hyggelig det da :) du har oppfordret folk til å stemme, og det har vi også ;)

spiller vel liten rolle det :) spennende duell spesielt i kamp 3 ;) grunnen til at jeg mener vi hadde slått deg Zippy, er at vi er 3 nerder mot en supernerd...hehe. og da tror jeg at tre nerder ville ha trukket det lengste strådet til slutt. ;)

ha en fortsatt strålende dag :)

Desverre så kan man ikke lage en forumkonto med det navnet så fremt man ikke har det nicket IG og, det er da kun en av dere 3 som kan være der ;)

Ppfftt, når jeg ser på statistikken så står det 1 logget på på v9 så dere ville ikke tatt det lengste strådet :p
 

articuno

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
da må paausan ha kødda om det stemmer som du sier der (var jeg ikke klar over) ... skal høre med ham, og om det er ham skal jeg sørge for at han blir mobba litt ja, hehe!! enig i at det ikke er morsomt å vinne sånn. Men som sagt, så vet jeg ikke noe om det. hvertfall ikke meg eller snowfire. :eek:

mvh Torsth3
 

DeletedUser

Guest
den siste der er ingen av oss tre på kontoen! så teite er vi ikke!!

eg e :p haha, viste det ikke kom til å bli godtatt uansett! :D ville bare trolle zippy. og det funket

images
 

DeletedUser

Guest
morroklumpen :D hehe! da fikk vi alle oss en god latter om ikke annet! og jeg dreit meg ut :eek: ja, ja. Får tåle den!!! hahaha:D

- trodde trollungene kom fra Trondheim, ikke fra Bergen LOL
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
hva annet skal man gjøre på når man kjeder seg og man vil lage litt små drama på forum ^^ man troller! :D
 

ionemanarmyi

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1: McBitch - Xenex

Kamp 2: Valley - Villarreal

Kamp 3: Fan nr. 1 av Sylphida - Paausan

Kamp 4: Fubar81 - Mr. xxx

Kamp 5: Lurvee - Flashback

Kamp 6: Carnifex - LittleNewbie

Kamp 7: Grisepesten - RUAB

Kamp 8: Major Zod - Lord Sayver
 

DeletedUser

Guest
Stemmer for at det ikke er lov til å stemme på seg selv i denne konkuransen.. blir mer rettferdig.. nå virker det som alt bare er rot... useriøst :(
 

DeletedUser

Guest
Stemmer for at det ikke er lov til å stemme på seg selv i denne konkuransen.. blir mer rettferdig.. nå virker det som alt bare er rot... useriøst :(

Enig.. Også burdte jeg få lov til å skrive litt info om meg selv når neste runde fyrer løs sånt at folka kan vurdere meg litt bedre :p
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Stemmer for at det ikke er lov til å stemme på seg selv i denne konkuransen.. blir mer rettferdig.. nå virker det som alt bare er rot... useriøst :(

Enig her, IP folka er jo så innaktive at de fleste har minst 2 dualer så dem blomstrer i ekstra stemmer på det :p

Dårlig vits btw. snow.
 

DeletedUser

Guest
ja la oss forandre regler underveis, herp derp

Når ikke folk klarer å være seriøse så må man vel det?

Du syntes da at en konto med 3stk skal få 2 ekstra stemmer? Blir ikke rettferdig i det hele tatt, hele konkuransen blir korrupt.
 

DeletedUser

Guest
ser poenget ditt her, men på den andre siden, så stemmer jo alle som jeg kan se på "sine" egene. F.eks ingen i DN har stemt på Paausan, og ingen i IP har stemt på zippy. Da kommer det jo ned hvem som får flest til å stemme. Siden vi i IP har noen duals, så har vi noen fortrinn der, men DN har fler fra ulike kontoer som er aktive her på forumet, og det blir jo vel så innhabilt. Men skal ikke syte over dette. Personlig synes jeg det er morsomt at forumet boostes med aktivitet fra fler enn de vanlige også :)

Det er vel meningen å få frem hva de ulike mener om kontoene, og skal ikke være personavhengig. Om vi skulle kjørt habilitetsspørsmål her, så kunne vel hele tråden bare vært slettet..
 

DeletedUser

Guest
og vist dere skal legge til at dualer ikke skal få lov til å stemme sammen. så hvordan kan jeg ikke vite at zippy f.eks. har dual og alle 5 :rolleyes: stemmer på den kontoen? er umulig å gjøre det rettferdig vist denne "regelen" skal bare gjelde for enkelt personer. mens de som har skjult dual slipper fri.
 
Topp