TW-Champion v21 - Diskusjonstråd.

DeletedUser

Guest
Lukter litt svidd av dette, ja :)
Alle disse 4 er vel strengt tatt verdige som en vinner til slutt, så dere har stemt bra så langt, vil jeg si.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Folkens, dere må ikke glemme at Trym også spiller på UC. Jeg skjønner at dere ikke tror han gjør det, da han ikke var veldig aktiv mens vi oppholdt oss i Aristo.

Ellers vil jeg også rose dere andre her for å gi deres meninger for avstemning her i diskusjonsforumet. Da gir stemmene fort mer mening! :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vanskelig semi...

Skriver svar før jeg konker ut fra middagen i dag :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Alle Aristo-folk. Nå må dere huske at UC backstabba dere, stem på meg! <3
 

DeletedUser

Guest
Men jeg har åpent vært imot dere hele veien, har ærlig innrømmet at jeg ikke liker dere! Vote for me!
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Alt for mange ? Tihi. 2 stk som er aktive. Andre som stepper inn når de stakkarene nå være med familien og lignende :D
Noens bidrag på kontoen kan vell diskuteres hehe :)
Men joda 4 veldig verdige semi finalister. Så er veldig spennende. Ingen kan vel si at det er ufortjent at de som er der, er der :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Når dere tenker på DON, er jeg ikke med i den tankegangen! :) Håper jeg! :) jeg kom på DON etter tw champs startet på Kolb, røyk ut! Så stem på den tiden med DON uten meg, jeg vil ikke si det har noe å si egentlig, da jeg ikke har gjort noe stor på kontoen helt enda :)

-A
 

DeletedUser

Guest
Men å ta med ny, sinnsykt aktiv, god spiller på f.eks Ignorance, det er i orden? ;) *wink, wink*
 

DeletedUser

Guest
Ikke si dette høyt da.. Det finnes 1 eller 2 som ikke vet det enda.
 

DeletedUser

Guest
Inne i siste døgn av semifinalene. Fortsatt mulig å stemme frem din favoritt.
 

DeletedUser

Guest
Resultater for semifinalene:

Kamp 1: DON slask vs Reisverket 9 - 9

Kamp 2: Unholy Confessions vs hankVH 11 - 3
 

DeletedUser

Guest
Kamp 1 - DON Slask

Kamp 2 - UC

Jeg lar dette bli tie-breaker. Fordi han er ny på forumet, så skal en glipp få gå gjennom. Samtidig er det en Aristo, så hva er vel bedre enn at en stammefrende avgjør mellom disse to gutta?

DON slask går videre.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Syntest det er litt artig at Artisto sier DON aldri har hatt dualer, når han har 2 i skrivende stund.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Redigo skrev:
Dette er iallefall mine meninger, om det kommer røde rykter denne veien får så være Kom gjerne med diskusjon i diskusjonstråden hvis det er noe du lurer på eller er uenig i

Godt begrunnete meninger får du (bør du ikke få) røde rykter på :)
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
Da er vi ved enden av visa. Mye er skrevet, men vi vil ha mer! Kom med juicy kommentarer på hvorfor DIN favoritt fortjener seieren i kampen.

Som vanlig stemmes det med BOLD og fancy farger er bannlyst.


Denne runden avsluttes 15.08.2015 kl 12.00

FINALEN:
DON slask vs Unholy Confessions


Bronsefinalen
hankVH vs Reisverket


kan vel si at jeg har tatt ut over 20 nukes i forsvar når jeg har angrepet UC
 
Topp