Kan ikke noen prøve å forklare meg hvordan man blir så dyktig i TW da? Det er begrenset hvor mye en kan gjøre. Speide, fake, nuke, adle, preadle, snipe, readle, stacke. Det er vel alt. Utenom det er det strategi det går på (hvis en da velger å se helt bort i fra aktivitet). Hvem er smartest, har best taktikker til å lure fienden osv. Spør du meg er egentlig det den eneste "skillen" som skiller en virkelig god TW spiller fra en vanlig spiller. Resten går på aktivitet, og basic skills som alle kan lære seg, om de vil.
Jeg er vel egentlig nysgjerrig på hva folk begrunner sine stemmer på, og jeg tror egentlig de fleste her ikke begrunner det ut fra den taktiske "skillen" dems, hvis du skjønner hva jeg mener
Kunne vært artig med en skikkelig diskujon rundt spillerene som blir stemt på, da hadde denne konkurransen hvertfall gitt mer mening i mine øyne
Edit: Må nesten rette på meg selv her, jeg syns faktisk det å ha evnen til å stadig holde motivasjonen (og dermed aktiviteten) oppe, er en "skill", som er ganske viktig her i TW. Jeg har sett urovekkende mange spillere som ved første tegn av nederlag, gir opp. Så egentlig mener jeg at evnen til å holde aktiviteten på topp uansett hvordan situasjonen er ingame (se bort i fra IRL), er en viktig evne, som også burde tas med i vurdering.