TW Champion v4 Diskusjoner

DeletedUser

Guest
Joda, jeg skulle vel det.

Men så er jeg jo på ferie, så jeg sitter faktisk ikek så veldig mye med pc'n.
(Sitter å spiller 24: the game på ps2)

Men skal få gjort det i løpet av dagen.
 

DeletedUser

Guest
Om jeg har en uavgjort kamp..

Hvordan vil dere gjøre det? :O
 

DeletedUser

Guest
Vil bare si det:

Pointwhore kan sine saker. Med hanes spillestill med 2 kontoer i 2 verdener så vet folk at han er en ekspert.. så når V2 går vekk, så skal dere se en ny og super forbedret Pointwhore når han setter 100% på V4 :rolleyes:

Sier dette fordi jeg syns han er en av de som virkelig har vist seg fram på tribalwars.no.com :)
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
haha, snakk om og legge press på egne spillere etc :D

Men dere får da vente til juletider når V2 er slutt da, så får vi se den forbedrede verisjonen.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Med forbehold om at han fortsatt er på v4 da, man vet aldri hvordan ting snur ;)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
er jo ikke bestemt når v2 skal slutte da :) men nærmer seg vel slutten siden de ikke tar inn fler spillere i v2.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
er jo ikke bestemt når v2 skal slutte da :) men nærmer seg vel slutten siden de ikke tar inn fler spillere i v2.

trodde der var bestem jeg da, eller har dem gått tilbakes på det?

Delvis på grunnlag av dette har vi bestemt at prisen på gullmynter vil bli halvert, og Verden 2 blir stengt for nye spillere 15. September 2010.

For at nye spillere ikke skal få en fordel av å starte nå, vil det 15. Desember 2010 kåres en vinner, og en vinnerstamme! Samtidig som vinnere kåres, vil Verden 2 bli avsluttet.

http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=10432


Edit: ser nå at dem har gått tilbakers på dette og heller skulle avvente hva som skjedde i V2... ;)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
haha, snakk om og legge press på egne spillere etc :D

var ikke akkurat meningen det, å legge press på egene spillere.. Jeg kan hanes fortid og den er awesome.. :eek:
Derfor tror jeg at Pointwhore i 100% kan bli utrolig farlig.. samme med U.S, jeg tror de 2 er et egentlig vansklig valg.. men pga hva Point har klart her og der.. så tror jeg han kommer sterkest til :)
 

DeletedUser

Guest
Ser det er flere som begrunner stemmingen sin med at "så lenge han er aktiv vinner han". Jeg lurer; hva er det egentlig dere bedømmer ut i fra da? Hvor raske tog de kan snipe? Med all verdens tid til TW kan så og si alle lære seg å snipe lovlige tog. Jeg mener, aktivitet er alt, så blir helt feil å bedømme en kamp hvis en går ut i fra at spilleren er aktiv 24/7 helt til den andre spilleren er borte.

Burde heller bedømme ut i fra hvor stor ståpåvilje de har, motivasjon til å krige osv? Om man skal gå ut i fra at alle tw champion rundene spilles med aktivitet 24/7, hvordan forventer dere i det heletatt at noen skal vinne? Jeg tenker nå på krig i stor skala, ikke kontoer med et par byer hver.
 

DeletedUser

Guest
Fordi vår eneste svakhet sammen er eventuell mangel på aktivitet ;)
 

DeletedUser

Guest
Om det er deres svakhet eller ikke vet jeg ingenting om, men hvis du sier det, så okei. Burde ikke det da spille en faktor når man stemmer? Siden aktivitet er en såppas avgjørende faktor i dette spillet burde den ikke ses bort i fra når en skal prøve å dømme frem de beste spillerene på en verden.
 

DeletedUser

Guest
Jeg er litt usikker på om de to (eller i dette tilfellet; tre) spillerne skal kjempe mot hverandre på helt like premisser også når det kommer til aktivitet. Altså om man skal se for seg at begge (alle tre) har like mye tid tilgjengelig.
I så fall vil ikke aktivitet være en faktor lenger, men effektivitet vil heller komme som en viktig del av duellen. Om man ser for seg at begge spillerne bare får en time å spille, vil jo den meste effektive vinne, selv om den andre kanskje er 10 ganger bedre når det kommer til sniping, eller annen form for timing o.l.
Men slik jeg tolker dette, går duellen ut på hvem som er dyktigst i TW. Selv om aktivitet er en veldig viktig faktor i spillet, vil jeg ikke kalle det noe man kan være dyktig i, og ergo burde det egentlig ikke ha noe å si.
 

DeletedUser

Guest
Kan ikke noen prøve å forklare meg hvordan man blir så dyktig i TW da? Det er begrenset hvor mye en kan gjøre. Speide, fake, nuke, adle, preadle, snipe, readle, stacke. Det er vel alt. Utenom det er det strategi det går på (hvis en da velger å se helt bort i fra aktivitet). Hvem er smartest, har best taktikker til å lure fienden osv. Spør du meg er egentlig det den eneste "skillen" som skiller en virkelig god TW spiller fra en vanlig spiller. Resten går på aktivitet, og basic skills som alle kan lære seg, om de vil.

Jeg er vel egentlig nysgjerrig på hva folk begrunner sine stemmer på, og jeg tror egentlig de fleste her ikke begrunner det ut fra den taktiske "skillen" dems, hvis du skjønner hva jeg mener :p

Kunne vært artig med en skikkelig diskujon rundt spillerene som blir stemt på, da hadde denne konkurransen hvertfall gitt mer mening i mine øyne :)

Edit: Må nesten rette på meg selv her, jeg syns faktisk det å ha evnen til å stadig holde motivasjonen (og dermed aktiviteten) oppe, er en "skill", som er ganske viktig her i TW. Jeg har sett urovekkende mange spillere som ved første tegn av nederlag, gir opp. Så egentlig mener jeg at evnen til å holde aktiviteten på topp uansett hvordan situasjonen er ingame (se bort i fra IRL), er en viktig evne, som også burde tas med i vurdering.
 
Sist redigert av en moderator:

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingen som har noen meninger om finalespillerene?

Vel, kan noen fortelle meg hva [GeirS78 (Ex-Con & Wynja)] har prestert å gjøre i denne verdenen som er så unikt? Hadde vært fint om noen som faktisk stemte på GeirS78 forklarer meg dette.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Ingen som har noen meninger om finalespillerene?

Vel, kan noen fortelle meg hva [GeirS78 (Ex-Con & Wynja)] har prestert å gjøre i denne verdenen som er så unikt? Hadde vært fint om noen som faktisk stemte på GeirS78 forklarer meg dette.

Spørsmålet lyder vel som føler: "Hvem tror du hadde vunnet i en 1 vs 1-fight?", og for meg er det åpenbart at Are og Anita hadde vunnet der. Delvis fordi jeg ikke kjenner noe særlig til Johvij, og delvis fordi jeg er klar over hvor dyktige de førstenevnte er.
Når det kommer til spørsmålet om hva de har prestert her... selv om de kanskje ikke har prestert like mye her som visse andre i konkurransen har gjort, er de dyktige, og jeg tror de ville vunnet mot Johvij. Dette er også "svakheten" til denne konkurransen; så lenge man er nominert, trenger man ikke å ha gjort noe eksepsjonelt for å vinne, bare man har vist hvor god man er på tidligere verdener.
Men for å svare på spørsmålet ditt: de skal ha mye av æren for at krigen vår mot TEOD gikk som den gikk (fra mitt ståsted i hvert fall - jeg var jo ikke med helt fra starten), noe jeg syns er "unikt" og veldig viktig :)
 

DeletedUser

Guest
og for meg er det åpenbart at Are og Anita hadde vunnet der. Delvis fordi jeg ikke kjenner noe særlig til Johvij, og delvis fordi jeg er klar over hvor dyktige de førstenevnte er.

Allerede her skurrer svaret ditt. Hvordan kan det være åpenbart at Anita og Are vinner når du ikke engang kjenner johvij noe særlig? Han er knalldyktig. Samme er Are og Anita.

MEN Se på overskriften. Champion v4.
Hadde det vært Champion v6 hadde jeg gitt min steme til Are og Anita. De er knalldyktige og veldig aktive der.
Mens her i V4 så er Johvij helt klart best av disse. Aktivitet har ekstremt mye å si, jeg vil si det er alfa omega. Johvij er kjempeaktiv her i v4, + har skilsa inne. Are og anita har også skilsa men aldri hatt en aktivitet som kan sammenliknes med Johvij sin i v4. Så min stemme går til Johvij. (i fks v6 hadde min stemme gått til Are og Anita og ikke Johivj, fordi der er de mer aktiv enn han var. Man må se på hvilken verden sin champion man skal avgjøre og det tror jeg ikke de som stemmer på Are og Anita i v4 gjør ;) )

Så når spm kommer til hvem som har utkonkurrert hvem i v4 så vil jeg si johvij har utkonkurrert are og anita. I denne verdnen. Så min stemme går til han.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Fordi vår eneste svakhet sammen er eventuell mangel på aktivitet ;)

Det kan man si at johvij sin eneste svaket også er, i andre verdner. Men nå er det v4 og ikke andre verdner sin champion vi skal stemme frem.
Johvij har skilsa OG aktiviteten i v4. Dere har skilsa men ikke aktiviteten. Han slår dere her, sorry. Dumt dere ikke har selvinnsikt nok til å se det.

Jeg syns samtlige av Arnold Scwarznegger (runde 2), Amstaff (runde 3), Nolaw (runde 4) og Unknown Soldier (runde 5) hadde fortjent å vinne over dere, pga sine prestasjoner og aktivitet her v4 har vært mye bedre enn deres. Dessverre har de tapt. På tide at stemmegiverne får opp øynene.
Om dere blir champions over v4 syns jeg det blir noe tull, ufortjent. Dere har ikke gitt v4 nok oppmerksomhet til å fortjene og bli v4 sin champion, min mening. Håper Johvij vinner.

Og ja, dere fortjener det i andre verdner, men her er det faktisk v4 det er snakk om!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp