TW Champion v4 Diskusjoner

DeletedUser

Guest
Spørsmålet lyder vel som føler: "Hvem tror du hadde vunnet i en 1 vs 1-fight?"
Nei, spm er "hvem av disse 2 fortjener å bli V4 sine champions?" Og det måler man etter hva de har prestert her på v4. Skils, strategi, aktivitet. Aktivitet er alfa omega i tw, om du ikke visste det.
 

DeletedUser

Guest
Allerede her skurrer svaret ditt. Hvordan kan det være åpenbart at Anita og Are vinner når du ikke engang kjenner johvij noe særlig? Han er knalldyktig. Samme er Are og Anita.
Og hva mener du man skal stemme ut i fra da? Hvem som har mest poeng? Hvem som har best propagandaposter her på forumet? Nei, man stemmer jo selvfølgelig ut i fra hva man vet, og siden jeg kjenner best til Are&Anita, er det jo klart at det er de jeg stemmer på!
Om vi alle skulle følge din logikk her, tror jeg ikke det er en eneste person som faktisk kunne stemt...

MEN Se på overskriften. Champion v4.
Hadde det vært Champion v6 hadde jeg gitt min steme til Are og Anita. De er knalldyktige og veldig aktive der.
Mens her i V4 så er Johvij helt klart best av disse. Aktivitet har ekstremt mye å si, jeg vil si det er alfa omega. Johvij er kjempeaktiv her i v4, + har skilsa inne. Are og anita har også skilsa men aldri hatt en aktivitet som kan sammenliknes med Johvij sin i v4. Så min stemme går til Johvij. (i fks v6 hadde min stemme gått til Are og Anita og ikke Johivj, fordi der er de mer aktiv enn han var. Man må se på hvilken verden sin champion man skal avgjøre og det tror jeg ikke de som stemmer på Are og Anita i v4 gjør ;) )

Ja, jeg er klar over at dette er V4, og ikke V6, noe som har fint lite å si for meg.
Ang aktivitet må jeg ærlig si at ingen av oss kan ha rett, da det ikke er et fasitsvar på hvilken rolle aktivitet skal ha i denne konkurransen, som jeg tror jeg faktisk allerede har tatt opp her.
Jeg råder deg btw til å sjekke twstats, før du snakker så alt for høyt om hvem som er mest aktive av de tre spillerne... ;)

Så når spm kommer til hvem som har utkonkurrert hvem i v4 så vil jeg si johvij har utkonkurrert are og anita. I denne verdnen. Så min stemme går til han.
Har Johvij utkonkurrert Are&Anita? Når? Hvor?
Hvis du tenker på aktivitet, er det vel litt vanskelig å måle, i tillegg til hva jeg skrev ovenfor...
 

DeletedUser

Guest
Nei, spm er "hvem av disse 2 fortjener å bli V4 sine champions?" Og det måler man etter hva de har prestert her på v4. Skils, strategi, aktivitet. Aktivitet er alfa omega i tw, om du ikke visste det.

Stem på den personen DU tror hadde vunnet om de hadde gått mot hverandre i en "one vs one"-kamp med null støtte fra andre spillere.
-er hva både V1, V2 og V3 har annonsert konkurransen med, så her tror jeg rett og slett du tar feil ;)
At aktivitet er viktig, er jeg fullt klar over, ja ;)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Nå er dere ihvertfall inne på poenget her hehe..

Det heter champion v4 og utifra det synes jeg ingen av dem fortjener og vinne, desverre så er dette en eneste stor popularitetskonkuranse og har nesten ingenting med v4 og gjøre.
Folk stemmer over hvem de liker, eller så har dem ikke peiling og ser på poeng.

De ser ikke hvem dem har nedsablet på verdenen, og hva dem har prestert på v4.
 

DeletedUser

Guest
Ganske vanskelig dette her. TW champion V4 betyr vel spillere som har vært på V4 nok og gjort seg fortjent til å bli nominert til denne konkurransen. Jeg kan si meg enig i at det Johvij har gjort på V4 er mer imponerende enn det Are og Anita har gjort, men så har han også vært her lenger enn dem. Konkurransen er vel formultert sånn at hvem tror man hadde vunnet hvis spillere hadde møtt hverandre med et likt utgangspunkt. Her er jeg rimelig sikker på at Are og Anita ville stukket av med seieren, men likevel vil jeg vel kanskje si at Johvij er mer fortjent vinner på V4 :p
 
Topp