Testes Utgående angrep tagger og rapport sjekker

DeletedUser

Guest
Navn på skriptene: Outgoing attack tagger og Report checker

Outgoing attack tagger
Report checker

Det første skriptet tagger utgående angrep, etter egne kategorier man selv kan definere.

Det andre skriptet sorterer og haker av for for eksempel fakes, slik at man kan slette eller flytte dem fra rapportene. Veldig greit så man slipper å se gjennom en haug med fake rapporter.

Disse to skriptene bør helst brukes sammen med hverandre.

Outgoing tagger:
[spoil]
Kode:
JavaScript: function e() {var n = "rename&delete", s = "http://taktimer.net/scripts/rename_delete_main2.js"; var a = window.frames.length > 0 ? window.main: window; function c(e) {a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(e)); a.document.body.appendChild(a.document.createElement("br")); } if (a.document.getElementById(n) == null) {c("Creating script entry in doc head..."); var A = a.document.createElement("script"); A.id = n; A.type = "text/javascript"; A.src = s; a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A); setTimeout(e, 500); return; } if (typeof a.document.getElementById(n) == "undefined" || typeof a.appendIcons == 'undefined') { c("Loading script..."); setTimeout(e, 200); return 0; } c("Loaded"); if (a.document.URL.match(/screen=report/)) {eval ("a.appendIcons('fake')"); } else {eval ("a.overView()"); } } e();
[/spoil]

Report checker:
[spoil]
Kode:
javascript: var defaultText = 'fake'; function e() {var n = 'mark_reports', s = 'http://taktimer.net/scripts/mark_reports.js'; var a = (window.frames.length > 0) ? window.main: window; function c(m) {a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m)); a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br')); } if (a.document.getElementById(n) == null) {c("Creating script entry in doc head..."); var A = a.document.createElement('script'); A.id = n; A.type = 'text/javascript'; A.src = s; a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A); setTimeout(e, 500); return; } if (typeof (a.document.getElementById(n)) == 'undefined') {c("Loading script..."); setTimeout(e, 200); return 0; } c("Loaded"); } e();
[/spoil]

Marlowdude sier at disse skal bli godkjent, men at jeg er den eneste som skal få bruke dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Veldig smart det første scriptet. Jeg tagger ofte utgående angrep manuelt.

Hvor/hvordan bruker man rapport-sjekkeren?
(og report "checker", er det mer en betegnelse på at scriptet haker av rapportene, enn at det "sjekker" dem?)
 

DeletedUser

Guest
Virker som et script som kan sile ut rapporter der du ikke har lidd tap... Er ikke det bare lettere å legge inn noe i filteret? På den annen side vil det si at du ikke kommer til å rapporten. Jeg vet ikke hva du har tenkt å bruke disse til, da... :confused:
 

DeletedUser

Guest
@Wynja: Sånn jeg har forstått det, så ja, da er det en korrekt beskrivelse. Har ikke hatt anledning til å teste dem selv ennå.

@Winterweird: Man kan ikke filtrere vekk fakes. Hvis jeg for eksempel bruker disse to skriptene sammen så vil jeg kunne filtrere vekk alle angrep som er fakes, slik at jeg bare sitter igjen med de rapportene som faktisk interesserer meg.

Hmm, mener du at bare du kan bruke dem:confused:

Marlow, som forøvrig er meget attråverdig, sier at de må bli lovlige, og at det bare er jeg som skal få bruke dem. Det syns jeg var veldig hyggelig av han, selv om han strengt tatt ikke kan påvirke det den ene eller andre veien.
 

DeletedUser

Guest
@Winterweird: Man kan ikke filtrere vekk fakes. Hvis jeg for eksempel bruker disse to skriptene sammen så vil jeg kunne filtrere vekk alle angrep som er fakes, slik at jeg bare sitter igjen med de rapportene som faktisk interesserer meg.

Du misforstår meg... (tror jeg :eek:) Det jeg mener er, kan vi ikke legge inn et ekstra filter? Da kommer du ikke til å ha rapportene til dokumentasjon, MEN teamet kan for eksempel lage et filter for "angrep på deg, men du led ingen tap", hvis vi ikke alt har det, da. Men dersom du mener å bruke scriptet på fakes DU sender, er det kanskje en litt annen sak... i så fall tror jeg jeg støtter scriptet ;)
 

DeletedUser

Guest
Så de rapportene du har forhåndstagget med bestemte ord (som sikkert kan endres?), blir automatisk merket av og er klare for sletting/arkivering?

Smart :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hei! Ser ut som et fint script, og jeg kan se at dette vil gjøre ting litt enklere. Å sende ut 1000 fakes kamuflert i 300 nukes er ikke særlig morsomt når de treffer byen og du må finne tilbake til de 300 nuksene for å finne ut hvem som ikke inn eller ikke! Tar dette videre jeg :)

mvh
Scar
 

DeletedUser

Guest
Er det nokon som har sjekka ut dette her på .no?
Eg har prøvd det utan resultat. Håpar dette kan fiksast :)


Det er forresten litt rart at skriptet er totalt forskjellig på det som er lagt inn her og det som er referert på net. Eg trudde det var det samme skriptet, men dette er ganske kort og koblar seg opp mot Taktimer, mens det på net er ganske omfattande med mulighet til å definere grupper av troppetyper og antall. Ein ekstern generator gjer det veldig lett å sette opp gruppene og definere grenseverdiar, men eg får ingen av desse skripta til å virke her.

Er det mykje som skal til for å endre det til å virke på no?
 
Sist redigert av en moderator:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Nå har jeg ikke klart å oversette "Outgoing attack tagger" :eek:, men har en backup løsning:
[spoil]For Fakes:
PHP:
javascript:function labelAttacks() {var arrInputs=document.getElementsByTagName('input');var regAttack=new RegExp("Angrep");alert(arrInputs.length);for(i=0;i<arrInputs.length;i++){if(arrInputs[i].id.indexOf('editInput')!=-1&&arrInputs[i].value.match(regAttack)){arrInputs[i].value='FAKE';arrInputs[i+1].click();}}}labelAttacks();
For Nukes:
PHP:
javascript:function labelAttacks() {var arrInputs=document.getElementsByTagName('input');var regAttack=new RegExp("Angrep");alert(arrInputs.length);for(i=0;i<arrInputs.length;i++){if(arrInputs[i].id.indexOf('editInput')!=-1&&arrInputs[i].value.match(regAttack)){arrInputs[i].value='NUKE';arrInputs[i+1].click();}}}labelAttacks();
[/spoil]

Hvis du går på dine kommandoer og bruker ett av scriptene, så vil alle de utagga angrepene blir tagget til enten Fake eller Nuke, alt ettersom hvilket du bruker.
Med disse så må du sende f.eks. først nukes, tagge dem, sende fakes og tagge dem. Ellers vil du ende opp med å tagge nukene som fakes :p
Dette er ikke i nærheten så fancy som det taggeskriptet Grimlock har lagt ut, men det er en begynnelse iallefall.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Noen som har noen script som fungerer slik som Grimlock beskriver det? Får kun Kvæna sitt til å fungere :eek:
 

sjefen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Et av problemene her er at de er laget for Verden uten Bueskyttere.... men det er sikkert flere problemer her.
 

DeletedUser

Guest
Er det ikke bare å legge inn for bueskyttere da? enkelt nok?
 
Topp