-UWR- erklærer krig

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg har også erklært en krig. Mot gråbyene. Er ikke det helt rått? Nå håper jeg at alle på V14 kan donere 1 spydmann til hovedbyen min, sånn at vi kan stå sammen mot denne felles fienden!

647|490 <--------------
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg synes oppriktig at du da kan mekke din egen tråd for å tute etter støtte til byen din.

Hadde jeg vært TS og laget denne tråden, så kunne jeg fort slutta om scar hadde gitt mening i sitt svar.
TS sin første tråd dette, kan dere venligst ta dere sammen og late som om dere er hyggelige, i alle fall?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg synes oppriktig at du da kan mekke din egen tråd for å tute etter støtte til byen din.

45f7.jpg

Hadde jeg vært TS og laget denne tråden, så kunne jeg fort slutta om scar hadde gitt mening i sitt svar.
TS sin første tråd dette, kan dere venligst ta dere sammen og late som om dere er hyggelige, i alle fall?

Jeg ser ikke helt hvorfor dere skal krangle så mye her, det er da ingenting og krangle over? I denne posten informerer trådstarteren om at UWR erklærer krig mot noen som er 123123123 ganger mindre. UWR har ikke noen store spillere rundt Stjerna som kan utgjøre noen forskjell uansett, unntatt ett medlem på 800p, men jeg er sikker på at Stjerna(som har erfaring fra 09) vil gi han bank.

Når jeg leser gjennom kommentarene(igjen), så virker det nesten som at du har et underliggende hat mot Scar. Ganske dumt, spesielt når mesteparten av innleggene dine baserer seg på det.

Lykke til med minikrigen, Stjerna.
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg hater ingen, tillegg meg ikke det er du snill.

Jeg hater dog når erfarne spillere forsøker å drite ut våre nye medlemmer. Veldig mange spillere som stikker innom public blir spist hodet av med en gang og viser seg aldri igjen. Det at det denne gangen var Scar er tilfeldig fra min side. So what om det er nubish for oss, alle må få lov til å starte en plass uten at rotter skal komme fram for å forsøke å gange på de.

Og nei, jeg troller ikke, jeg synes oppriktig at du kan mekke din egen tråd for det tullet der.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Jeg hater ingen, tillegg meg ikke det er du snill.

Jeg hater dog når erfarne spillere forsøker å drite ut våre nye medlemmer. Veldig mange spillere som stikker innom public blir spist hodet av med en gang og viser seg aldri igjen. Det at det denne gangen var Scar er tilfeldig fra min side. So what om det er nubish for oss, alle må få lov til å starte en plass uten at rotter skal komme fram for å forsøke å gange på de.

Stjerna er ikke et nytt medlem. Scar prøver ikke og drite ut vedkommende heller, han ønsker folkene fra begge sidene happy hunting :). Helt sant, alle må starte en plass. Kanskje du skal begynne og bygge opp en litt bedre humor også, så hadde vi sluppet de totalt unødvendige kveruleringsdebattene deres.

Og nei, jeg troller ikke, jeg synes oppriktig at du kan mekke din egen tråd for det tullet der.

Så fint, da er du "dumb" :). Kommentaren min var like useriøs som resten av tråden, bare at den hadde et litt mer humoristisk preg enn parringsdansen til deg og Scar.

Yea Raaator, de som donerer får som regel ting tilbake :awesome:
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Jeg ser desverre ingen humor i innlegget ditt, finner dog et smålig forsøk på hersketeknikk i form av en meme fra 2009.

Dette er stjernas første tråd. Punktum.

Jeg har heller ikke forsøkt å være morsom her, jeg er dønn seriøs.

Det første jeg tenkte når jeg så overskriften var; Yeeey! Litt action! Awesome! Når jeg så leste hva tråden handlet om, tenkte jeg; Herregud så kleint..

Her kaller Scar tråden for klein, ser du også det?
Hvorfor skal han gjøre så om det ikke er for å prøve å disse TS?

Beklager om jeg dissa typen din asså, men nå roter du litt her. Samtidig så vil jeg be deg om å hoste opp bedre fornærmelser enn å kalle meg dumb og retard, navnkalling er bare patetisk.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Her kaller Scar tråden for klein, ser du også det?
Både ja og nei. Ja; Jeg kalte det for kleint. Nei; jeg siktet til trådstarter, men ikke i den forstand at det var han jeg rakket ned på i det hele tatt. Ser ut som at alle andre enn deg skjønte nettopp det, så jeg må vennligst be deg fjerne lappene du har foran øynene før du leser videre. Som jeg har forsøkt å fortelle, noe som du sliter med å forstå, så handlet min tråd om hvor kleint det er for en stamme på 18,000k å komme med en krigserklæring mot en stakkar på 213 poeng. Ser du poenget mitt nå, eller er jeg nødt til å skrive med bold for at det skal synke inn hos deg?

Hvorfor skal han gjøre så om det ikke er for å prøve å disse TS?

Hadde du lest det jeg skrev, å ikke lagd en egen tolkning av ordene og konteksten hadde du sett for lenge siden at jeg kritiserte den store stammen for deres håpløse krigserklæring. Skal du fortsette å tråkke i samme gjørme, BamBam? Jeg oppfordrer deg til å slutte, for dette er bare totalt håpløst fra din side.

Jeg vil også be deg slutte å tillegge mine ord en annen mening enn den jeg presenterer selv. Du spinner rundt på at jeg kritiserer trådstarter, noe jeg har sagt opptil flere ganger at jeg ikke gjør. Hold deg til fakta.

Scar.
Jeg gir opp, du har helt rett i alt. Jeg tar feil.

Hadde egentlig håpet av kveruleringa di sluttet med dette, men ser ut som du har et alterego å tilfredsstille med å fortsette.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Personlig synes jeg hele greia er kleint. Alt ifra å erklære en spiller med 200p eller hva det nå var, til å krangle på måten dere 2, nå 3, gjør.
Anbefaler alle å bare ta et dypt pust, la dem sloss ingame til krigen dems er over. Det er jo tross alt dems krig her :p

Lykke til!
 

white death

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Altså, fint at dere erklærer krig å vil informere oss andre, men jeg tror nok ikke dere vil få så mye støtte ved å angripe en spiller som såvidt er kommet over nybegynnerbeskyttelsen!

Uansett, happy hunting :)
Det merkelige her er at jeg ikke har noen som helst problemer med å forstå hva du sier, dog ser det ikke ut til at du henger med på meg.. Beklager så meget.

Jeg sier ikke at du rakker ned på trådstarter, jeg sier at du i ditt innlegg refererer til TS som angripende makt, jeg skjønner at det er angriper du forsøker å disse.

Grunnen til at jeg tror det er den oversiterte halvparten av innlegget ditt.

Mer nøyaktig så er det ikke de som informerer oss(jeg tviler på at de egentlig har noen ønsker i det hele tatt om at vi vet om denne erklæringen), men mottaker av erklæringen. For meg ser det ut som om du tror at TS her er angriper og informant i samme person. Du har gjort det klart at du ikke tenker så i etter/nå-tid, dog viser dette at du tenkte det da, som er alt jeg angriper, ditt første innlegg.
Jeg tror oppriktig at angriper ikke en gang vet om denne tråden.

Håper dette hjelper deg til å forstå.

Og tenk deg om neste gang du tenker å svare en person som har mindre enn en halv promille av dine innlegg, dine valg av ord kan ha stor påvirkning på om denne personen tørs poste på nytt senere.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Det merkelige her er at jeg ikke har noen som helst problemer med å forstå hva du sier, dog ser det ikke ut til at du henger med på meg.. Beklager så meget.

Jeg sier ikke at du rakker ned på trådstarter, jeg sier at du i ditt innlegg refererer til TS som angripende makt, jeg skjønner at det er angriper du forsøker å disse.

Kjempeflott. Da ser det ut som vi ble enige, etter flere tråder som for meg er totalt bortkastet på kverulering å barnehagementalitet. Hvis du innså at jeg ikke siktet til trådstarter, så kan jeg ikek forstå hvorfor du skal lete etter en liten setning som kan tolkes dithen at du ønsker å oppta nesten to-tre sider av denne tråden på å kverulere deg fram til hva? At vi faktisk er enige om betydningen av mine innlegg. Veldig bra jobba, mister. Veldig bra.

Og tenk deg om neste gang du tenker å svare en person som har mindre enn en halv promille av dine innlegg, dine valg av ord kan ha stor påvirkning på om denne personen tørs poste på nytt senere.

For å være ærlig er ikke det mitt problem. Du får tenke over neste gang du skal konfrontere meg hvilket tema du skal konfrontere meg i. Jeg er ganske grei hvis tema er spennende og interessant, men slik kverulering som du har holdt på her gir meg ikke andre muligheter til å drive med litt propaganda også. Er du hårsår så er ikke jeg den du burde legge deg ut mot, for å si det sånn.

Nå håper jeg vi kan la dette tullet ligge, men hvis du så absolutt har sterke følelser for å fortsette ønsker jeg deg lykke til. Jeg har ikke mer jeg skulle ha sagt, og for å si det en siste gang slik at du ikke skal slå deg vrang nok en gang: Det er ikke trådstarter jeg kritiserer. Det burde fjerne all tvil.
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Og tenk deg om neste gang du tenker å svare en person som har mindre enn en halv promille av dine innlegg, dine valg av ord kan ha stor påvirkning på om denne personen tørs poste på nytt senere.

Tror neppe Scar er i stand til å skremme noen vekk fra forum. Men det som kan skremme vettet av selv meg, er hvor /lang/intetsigende/tåpelig diskusjon både du og han kan få ut av intet. DET kan skremme mange nye vekk.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Gud så lite som skjer på forum i sommer, når dere klarer å lage en sak ut av dette :razz:
 
Topp