Vår -09 Ny liste TOPP 15

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
tja lite fiender rundt toppspilleren i action da :cool: hadde jeg hatt like lite fiender rundt meg så hadde jeg og ligget minst like høyt som actions beste, om ikke bedre :cool:


og til nofjon jeg står fortsatt i eggkø :eek:

Lite fiender? Haha, det forklarer alle nukene til multiaccountene til ghetto :)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Vet godt at han ligger i et bra område. Var tross alt i Action før jeg slutta ...

Tviler alikevel sterkt på at du ville gjort det noe i nærheten så bra som Larsal har gjort det.
 

DeletedUser

Guest
Vet godt at han ligger i et bra område. Var tross alt i Action før jeg slutta ...

Tviler alikevel sterkt på at du ville gjort det noe i nærheten så bra som Larsal har gjort det.

hadde jeg bodd i samme nabolag som han fra dag 1 så skulle jeg ha klart det samme
 

DeletedUser

Guest
hadde jeg bodd i samme nabolag som han fra dag 1 så skulle jeg ha klart det samme

PFFFT. Så lavt nivå som det er her så har nabolaget ingenting å si! Det er bare det at du SUGER i spillet og ikke vil innrømme det. Gå og legg egg du, du er nok bedre til det :)
 

DeletedUser

Guest
Jugenissens eobringer;

Birkoby (468|473) K44 2,054 birken
landsby 1 (469|469) K44 719 Forlatt
landsby (472|470) K44 1,651 Forlatt
-02- Julia (472|472) K44 838 hewo

Oppsummert: 2 bittesmå gråbyer, 1 rødlig på skarve 800 p. og jammen klarte han ikke å karre til seg en by på 2k fra en spiller som mistet ALLE byene sine på kort tid...

Meget imponerende må jeg si :)
 

DeletedUser

Guest
Jugenissens eobringer;

Birkoby (468|473) K44 2,054 birken
landsby 1 (469|469) K44 719 Forlatt
landsby (472|470) K44 1,651 Forlatt
-02- Julia (472|472) K44 838 hewo

Oppsummert: 2 bittesmå gråbyer, 1 rødlig på skarve 800 p. og jammen klarte han ikke å karre til seg en by på 2k fra en spiller som mistet ALLE byene sine på kort tid...

Meget imponerende må jeg si :)

jepps men har du sjekket fakta? er rimelig situasjonsbetinget, men en annen ting birken sin by var ikke akkurat tom da jeg kjørte angrep, er vel heller mange andre som fikk en del gratis byer der etter at birken ga seg.:cool:
 
Reaksjonspoeng
1
P.S usens ligger på 8 plass nå :eek:

Og hva så liksom? Ikke for å virke cocky, men at en stamme med 45 medlemmer tar igjen en stamme med 8 medlemmer med skarve åtte tusen poeng er ikke noe å skryte av. Tvert i mot.

Dessuten; At byen ikke var tom har ingen ting å si når den hadde to tusen poeng. At den hadde tropper betydde ikke at du måtte ta den.

Og at du ville hatt like mange poeng som Larsal hvis du var i samme område som ham? Du som ikke farmer en gang? Nei, jugenissen. Kort oppsummert så suger du i TW. Du bør holde kjeft før du får ditt verste mareritt, Actionpatruljen, på døra.

edit:
er rimelig situasjonsbetinget, men en annen ting birken sin by var ikke akkurat tom da jeg kjørte angrep, er vel heller mange andre som fikk en del gratis byer der etter at birken ga seg.:cool:
Jessda, og akkurat derfor har du bare 60k i OD.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det dummeste med jugenissen og Labbelangøre er at de har satt i gang et opplegg der de liksom har "røket uklar" på grunn av noe adling. Nissen stikker til Usen-A og søker seg til BoS. Jeg lot som jeg var med på N00b strekene og tilbød han å bli leder i BoD. Han var helt fyr å flamme, men når vi skulle pumpe litt info fra han først, ble han borte gitt.. lol.

N00b`s begge to. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Og hva så liksom? Ikke for å virke cocky, men at en stamme med 45 medlemmer tar igjen en stamme med 8 medlemmer med skarve åtte tusen poeng er ikke noe å skryte av. Tvert i mot.

Dessuten; At byen ikke var tom har ingen ting å si når den hadde to tusen poeng. At den hadde tropper betydde ikke at du måtte ta den.

Og at du ville hatt like mange poeng som Larsal hvis du var i samme område som ham? Du som ikke farmer en gang? Nei, jugenissen. Kort oppsummert så suger du i TW. Du bør holde kjeft før du får ditt verste mareritt, Actionpatruljen, på døra.

hehhehe helt siden bos og action har trua oss så har vi bare vokst.... skjønner ikke det jeg.

3 uker siden da bos erklærte krig i mot oss så lå vi på 15 plass på stammerankingen, nå er vi vel på 8 plass.....
 

DeletedUser

Guest
Det dummeste med jugenissen og Labbelangøre er at de har satt i gang et opplegg der de liksom har "røket uklar" på grunn av noe adling. Nissen stikker til Usen-A og søker seg til BoS. Jeg lot som jeg var med på N00b strekene og tilbød han å bli leder i BoD. Han var helt fyr å flamme, men når vi skulle pumpe litt info fra han først, ble han borte gitt.. lol.

N00b`s begge to. :cool:

hahahh fyr og flamme :cool: var vel litt å ta i ;) , men vi to hadde det vel sikkert like gøy under de forhandlingene :cool:
 

DeletedUser

Guest
hehhehe helt siden bos og action har trua oss så har vi bare vokst.... skjønner ikke det jeg.

3 uker siden da bos erklærte krig i mot oss så lå vi på 15 plass på stammerankingen, nå er vi vel på 8 plass.....

Trua dokk? Vi har det ikke trua dokk, når sant skal sies har vi ikke gidda og nevne dokk i forumet nesten engang. Det er nok en annen stamme vi hell på med, og usens blir aldri en slik stamme vi organiserer angrep på dere tar vi på random når vi får tida;) Dessuten har dere så mye 2k byer som ikke er intresangt og adle i hele tatt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp