V10 - realiteten

DeletedUser

Guest
Hva er konsekvenser fornoe? Virkersom om verken eg eller TE vet hva det er :confused:

Nå som TE yppa med AREA så skal de få smake AREA :eek:
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra Kenneth :)

Men må si meg litt uenig i forhold til at AREA ikke var en premade stamme !
Jeg ble nemlig inv til å være med i AREA før V10 startet !
 

DeletedUser

Guest
Tja, selv om kan det ikke kalles en premade, var jo bare 3-4 folk som stod klare i AREA fra startskuddet.

Resten slengte seg på lasset etterhvert.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Chevy Tahoe tror nok du henger etter på infoen om hvordan konflikten mellom TE/NWE og H startet. det at vi kjørte og tok byer av din kompis kom lenge etter.
Og vi rakk jo ikke ta så mange før du kom å interna det som var(Kredz).

Men nå er jo dette samma F. men leser du posten min så er jo dette selvforklarende at dere gikk først mot nwe og så H.
For så å merge med Area(KredzX2). Ang. krigen så må jeg si at jeg tok kontakt tidlig med PIlgrim om diplomati, (blankt avvist) leeenge før det var noen treffninger (1-2mnd. muligens.)
Synd det ikke var flere hos dere som sto helt ut som iaf. det ser ut som mixxx gjorde.
 

Chevy Tahoe

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Internadla, fru blom. Kristian spiller dual på CT den dag i dag ;)
Ble bare lei av å deffe byene hans.
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
merget da, en av dere var vel ikke nok på kontoen, men svar på hele posten du. Det var vel poenget egentlig.
 

DeletedUser

Guest
Bra skrevet, godt å bli heftig oppdatert på det større som skjer (yes).

Keep up the good work
 

DeletedUser

Guest
Veldig bra Kenneth :)

Men må si meg litt uenig i forhold til at AREA ikke var en premade stamme !
Jeg ble nemlig inv til å være med i AREA før V10 startet !

Mulig det var forsøk på en premade, men det sier seg jo selv, at når 3-4 stk(?) var i stammen da startskuddet gikk for serveren, at stammen ikke kan karakteriseres som en premade. Det ligger jo i ordet "premade" at det skal være laget _føøøøøør_ :)
*Kose med ulldotten min*
 

DeletedUser

Guest
Et lite snevert ønske fra min side, men kan jeg få se hva hver av stammene tenker, evnt en liten mening angående den situasjonen vi har per dags dato?
Fant denne lille snurten, og som leder av stammen -EC- (Rank 20 som selvfølgelig ikke er så stor i forhold til disse andre) så har vi ikke tatt en side. Vi er under faretruende angrep fra P0k3, TP, TEK og ACB, men jeg synes vi klarer oss bra!
Vår ideologi er at vi skal kunne få et samarbeid i Sør-Øst som kan stå imot de sterkeste stammene, men jeg har merket meg at det ikke har vært ønskelig for YO og TEK.
Nå ser det ut som at P0k3 fortsetter arbeidet sitt, og alle disse 'små stammene' ser ut til å bli adlet ned.

Det er ikke tvil om at fronten mot AREA kan måle seg opp med mr. 1, og vi ønsker å ta del i den siden som ønsker å holde på oss!
Jeg kan kun skryte av våre medlemmer, og vi er en god gjeng å ha med å gjøre, og jeg kan ikke huske sist gang det ikke ble sendt støtte til de som trenger det! :)

Håper noen vil ta initiativ til å følge opp dette, og som ønsker å bruke det vi er verdt for i den store sammenhengen :)
 
Topp