V11

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Synes det er på tide med enda en verden da de gjenværende verdnene mer eller mindre er preget av en stor stamme som hersker. Hva synes dere?
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
V9 er da ikkje heilt erobra? Aktive spelera kan fortsatt få ein bit av den kaka...

Du kan jo eventuelt prøve å skaffe deg ein dual eller konto på ein annen verden. Synest det er litt tidlegt for at ein ny verden opner...
 

DeletedUser

Guest
Synes at flere spiller e på en konto skulle vært forbudt.
Men da hade vel en god del kontoer pissa i buksa av frykt for å møte noen som danket de ned i støvlene..
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hadde blitt mykje arbeid for TW teamet, so skjønner at det er uaktuelt. Dessuten hadde det vore vannskeligt og hindre folk. Er vel ingen spesiell måte dei kan merke at ein konto har dual?

Men hadde blitt alt for kjedeligt med berre innaktive kontoer å spele mot :p
 

DeletedUser

Guest
Det logges IPadresser hver gang man logger inn, er 0 problem å få ordnet det...
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hadde blitt mykje arbeid for TW teamet, so skjønner at det er uaktuelt. Dessuten hadde det vore vannskeligt og hindre folk. Er vel ingen spesiell måte dei kan merke at ein konto har dual?

Men hadde blitt alt for kjedeligt med berre innaktive kontoer å spele mot :p

Ikke vanskelig i å hindre folk ;)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Det logges IPadresser hver gang man logger inn, er 0 problem å få ordnet det...

Men problemet hadde vore at nokon folk, antar at det er ein del, speler TW fleire steder enn berre heime. Det du seier er at visst eg speler TW på skule, jobb eller på ein cafe, ville eg risikert og få straff pga IP`en... ;)
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Men problemet hadde vore at nokon folk, antar at det er ein del, speler TW fleire steder enn berre heime. Det du seier er at visst eg speler TW på skule, jobb eller på ein cafe, ville eg risikert og få straff pga IP`en... ;)

Nei nei ;)
Det tar sin tid at man blir hentet inn.
Vis man f.eks logger inn og ut 10 ganger på 1 time blir du hentet inn ;)
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Og nokon spelera, slike som meg, er innpå TW via iPoden i 1-2 min for å skjekke om eg blir angripen, for so og logge ut igjen. Blir glatt 10 innlogginger på 1 time ;)

Ein verden uten Dual hadde blitt eit fela strev. Og trur nok at det hadde vore eit overtal av spelera som hadde vore i mot det :rolleyes:
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Og nokon spelera, slike som meg, er innpå TW via iPoden i 1-2 min for å skjekke om eg blir angripen, for so og logge ut igjen. Blir glatt 10 innlogginger på 1 time ;)

Ein verden uten Dual hadde blitt eit fela strev. Og trur nok at det hadde vore eit overtal av spelera som hadde vore i mot det :rolleyes:

Tenkte litt på iPoden også ja ;)
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Går ut av temaet nå.

Vi trenger V11.
V10 er ganske så godt hersket av en stamme, samme med Classic. Det gjenstår V9 som ingen har lyst til å starte på. Synes det skal komme en ny V11 snart.
 

DeletedUser

Guest
Synes istedet for å spille her, så kan dere prøve på å spille andre steder ? for eksempel "tribalwars.net" . mye bedre og større og enkelt å bli stor, det var ikke lenge siden ny verden kom ut (world 61.) :) ca. 4 uker siden. Det kommer snart en ny verden til der haha "world 62" etter 1 månde tror jeg.

her tar det sykt langt tid før en verden kommer ut -.- og veldig få spiller på norske server.. kjedelig
 

DeletedUser

Guest
engelsk burde alle kunne -.- letteste språket ^^ du lærer engelsk om du spiller noe engelske spill og chatter på engelsk ;)
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Selvfølgelig kan jeg engelsk, men primærspråket er jo norsk og da har jeg et bredere vokabulær her.
 

DeletedUser

Guest
V11 kan komme ut om 3 uker :D ? vi kan jo kanskje starte å organisere ^^ vi som chatter her kan lage stamme sammen også lager vi tråd her om hvem som vil joine og at de skriver søknad elr noe ^^ Folka i .net organiserer og lager seg stamme på tribalwars forumet til world 62. vi kan gjøre det samme her :) mange som er her å chatter er jo aktive spillere, da vil vi få en sterk og aktiv stamme. istedet for å ha random medlemmer..
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det er enda ikke sikkert om det skal være en verden snart og når. Synes forummoddene skal videresende dette.
Det gjør man jo etter at man vet når den starter.
 

DeletedUser

Guest
Synest det er på tide med å Diskutere en ny verden ja, for dere som ikke er enige i det og synest det er for tidlig. Om vi starter diskusjon av ny verden nå så vil den ikke komme før om 1 måned uansett. Og da kan det hende det er flere som vill ha ny verden og synest den burde komme med en gang, vel så lett er det ikke. For at det skal komme en ny verden må det bli sendt inn som forslag til innogames :confused: og når det er komt gjennom må det bli stemt over instillingene, og det skal finnes folk som kan administrere verdenen osv.. osv... Og slikt kan ta tid!

- Serio_Ous?
 
Topp