V11

DeletedUser

Guest
Går ut av temaet nå.

Vi trenger V11.
V10 er ganske så godt hersket av en stamme, samme med Classic. Det gjenstår V9 som ingen har lyst til å starte på. Synes det skal komme en ny V11 snart.

Hvis du ikke klarer å komme videre i en verden betyr det ikke at tw-teamet vil åpne ny verden. Prøv å skaff deg en konto en plass heller?
 

DeletedUser

Guest
Sant halve morroa med å spille er jo å spille på sin egen konto!
 

DeletedUser

Guest
alle burde lage seg bruker i andre land enn bare norge.. jeg spiller i 2 forskjellige land til det kommer ny verden her. mye bedre å spille andre steder som tribalwars.net. du har stor sjangs til å bli stor der. og lærer mer om spillet når du er med en stor stamme. kjedelig å bare spille på norsk server.

aldri lag en verden med bruke premium på bygning og premium for å øke ressurs.. det gjør verden til en dårlig sted as ! russerne og rumenske lager verden nå med 8,2 versjon med bruke premium på alt -.-
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
alle burde lage seg bruker i andre land enn bare norge.. jeg spiller i 2 forskjellige land til det kommer ny verden her. mye bedre å spille andre steder som tribalwars.net. du har stor sjangs til å bli stor der. og lærer mer om spillet når du er med en stor stamme. kjedelig å bare spille på norsk server.

aldri lag en verden med bruke premium på bygning og premium for å øke ressurs.. det gjør verden til en dårlig sted as ! russerne og rumenske lager verden nå med 8,2 versjon med bruke premium på alt -.-

hvem bruker ikke pp??

bruker opp til 5k år for pp :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ny verden hemm så vidt eg vet er lett mulig bli stor i F.eks v 9 ^^ menn seff hadde vært gøy med ny verden :p men ville hatt mer speed gjor fortere en verden går jo gøyere :)
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Det jeg ikke liker med V10 og som jeg håper forbedres i V11 er stammemedlemmerantall. 25 bliraltfor lite, og mange stammer har laget seg stammefamilier som bare blir uoversiktlig og unødvendig.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Det jeg ikke liker med V10 og som jeg håper forbedres i V11 er stammemedlemmerantall. 25 bliraltfor lite, og mange stammer har laget seg stammefamilier som bare blir uoversiktlig og unødvendig.

Enig. 25 er for lite.
På v5 så er det kanskje 55-60(?)
 

DeletedUser

Guest
v11 må ha en raskere speed enn v10, faen så drygt det er og angripe der, jeg har ikke tålmodighet til og vente en hel dag på at angrep skal lande.
 

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
v11 må ha en raskere speed enn v10, faen så drygt det er og angripe der, jeg har ikke tålmodighet til og vente en hel dag på at angrep skal lande.

I den korte tiden jeg spilte v10 så merket jeg at det gikk sakte jeg også.
 

DeletedUser

Guest
eg vil gjerne ha runde med 4 bygg og rekruterings speed og 3 i enhetspeed hadde passa :)

du vet vel at enhetsspeed plusses på spillhastigheten? som vil si at det blir 12 ganger så raskt som en 1:1 speed verden? hadde tatt 40-50sec for LK per felt, alt for raskt.
 
Topp