Besvart V14 åpen?

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Hei, etter å ha logga inn etter oppdateringen ble jeg møtt av dette:

2rnyo01.jpg


Eneste problemet er at det ikke er mulig å logge inn. Så jeg lurte på om Dakapo/noen andre i teamet kunne svare på spørsmålet. Er v14 kommet eller bare litt teknisk feil etter oppdateringen?

- Heine
 

DeletedUser

Guest
Vel, det er en server der. Men stakkars meikomeik ser ganske ensom ut der :razz: Det ligger også en statistikkside ute for V14, så kanskje det ikke er så lenge til den dukker opp.
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Men betyr de innstillingene at ingen stamme vinner men en fyr? Da er det vel ikke så viktig med stammer?
 

DeletedUser

Guest
Tipper du har rett i at det er en tilfeldig dato. Resten av innstillingene ser i hvertfall ganske standard (og litt stusselige) ut.
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Litt kjipe innstillinger egentlig ja.... men det med kirke og gullmynter liker jeg ;-)
 

nerd 1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Men vinner den spilleren som har mest poeng? Ser ikke helt poenget med stammer da unntatt at man ikke skal angripe hverandre
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er ganske normalt at spillern med høyest poengsum vinner verdenen. Men det er også slik at stammen som ligger på 1. plass blir sett på som vinner av verdenen
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Ikke legg dere oppi hva som står på den siden der - hverken dato eller innstillinger. Alt er bare standard og en tilfeldig dato litt fram i tid blir alltid satt når en verden blir lagt til i systemet.
 

DeletedUser

Guest
Vil det si at verdenen er lagt inn i systemet?

Betyr det at det ikke blir så alt for lenge til den åpner? :)
 

DeletedUser

Guest
burde vell få opp enn v14 nå siden det er kun mulig og starte på v13 og v12 da :)
snart ikke lengre på v12
Kom igjen få opp v14 så fort som mulig
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Blir det pengeverden, bedre kjent som verden der pp brukes til alle mulige fordeler? (ressbonus, adelsmenn, nedsatt pris på bygging, halvering osv)
 
Topp