V20 - Ryktebørsen

DeletedUser

Guest
Jeg kan starte et år etter deg uten at du klarer å ta meg ut. Det er jo åpenbart at du ikke eier forståelse for spiller, eller muligheten til noen gang å skaffe deg det.

Klarer du å skrive, så jeg forstår hva du mener? :) . . . du bommet på t og trykket r synd igrunn du har vell ikke hatt norsk på skolen?
 
Sist redigert av en moderator:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Ryktes at pupper er agendaen i BAM! for å heve motivasjonsnivået. Spesielt mannepupper, det er veldig kult.

manboobs-1060112-flash.jpg
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Klarer du å skrive, så jeg forstår hva du mener? :) . . . du bommet på t og trykket r synd igrunn du har vell ikke hatt norsk på skolen?

Så ikke denne før nå. Morsomt at du rettet på meg, da du har et par titalls grammatikkfeil og dårlige formuleringer i alle kommentarene dine. Dersom du ikke forstod betydningen på grunn av en så liten bagatell, forteller vel det mer om deg. ;-) I tillegg har du jo rettet på meg - så du forstod det åpenbart likevel? Sist men ikke minst, også denne kommentaren din (der du åpenbart gjør ditt beste) inneholder ni grammatiske feil og dårlige formuleringer.

Jeg påstår ikke at jeg skriver prikkfritt selv, for det gjør jeg ikke. Men dersom du skal rette på meg blir vel ikke det helt riktig? ;)
 
Topp