V20 - Spørsmålsrunde

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Ingen anelse. Men for å svare på spørsmålet :

Vixen
Imrahil
Jelena Välbe
Benja81
lillazyster
surfender
arnaz
Alex Klein

Hvilken konto er den farligste på v20? Begrunn svaret.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Chaosisalex, hørt rykter om offtroppene dine, uffameg.
Veldig redd for Pestilence også, farlig mann på 2 plass, ikke angrip meg pls! :(

Kan Zupernova aka lille Henrik ta igjen Chaos?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det kan han absolutt, men jeg tror at aktivitet i lengen og motivasjon for å fortsette å prestere på topp nivå vil være avgjørende for begge spiller kontoene.

Beste spilleren i hver av topp 5 stammene? (Nevn 1 spiller/konto fra hver stamme) Gjerne begrunn svaret ditt.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
UTOPIA - Chaosisalex. Veldig gode og aktive spillere på kontoen. Begynner å få et skummelt forsprang, og har fortsatt mer enn nok av tropper og AM.

BAM! - Spoonman. Enda en konto med meget gode spillere. Usikker på denne, i og med at alle topp 5-kontoene i BAM! begynner å vise seg på rangeringen nå.

Lemmy - Aner ikke. Hbyberg har jeg hørt mye bra om, men kjenner dessverre for lite til spillerne i denne stammen.

BBB - General112. Ikke så mange å ta av her, så denne finnes det vel liten tvil om.

SG - Tidligere ville jeg ha svart Amat Victoria Curam grunnet aktiviteten på kontoen Magnar stadig nevner, og kvalitetene jeg vet Magnar besitter (usikker på hvem dine to duals er). Har dog mistet en del byer i det siste. Birken ligger innesperret, mens jeg vet lite om Diddy Kong annet enn at han adlet en by fra Virtuosi.

(edit: så at det var beste spiller. Jeg tok vel heller kontoene jeg hadde mest tro på fremover på v20. Da setter jeg nok Magnar & co fra SG, selv om Birken gjorde det bra på v1)

Når mister Chaosisalex sin første by? (Annet enn readlinger)
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Klippen

hvilken konto er den beste tekniske på v20?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ikke som jeg veit om, kanskje du er bedre informert en meg.

Hvor lang tid vil det ta før Chaosisalex har 100 byer?
 

DeletedUser

Guest
Vil tippe ett sted mellom 20 og kanskje 30.

Tar du eller Håkon/Odd DR i dag?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vil tippe ett sted mellom 20 og kanskje 30.

Tar du eller Håkon/Odd DR i dag?

Wow! Nære, men dessverre litt for lite. ;)

Forhåpentligvis jeg, men vi får se. Byene er så fulle at det er helt sykt. Har 23 sider i FA, fjernet de som ikke hadde fulle hauls, og det ble bare forkortet til 20 - vanligvis halveres det.

Hvorfor er byene så fulle i dag?
 

DeletedUser

Guest
Ja, sannsynligvis, men det er vel ikke så veldig unormalt at noen mister nukes :rolleyes:

Beste spilleren i Lemmy?
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Lettere med fler siden mange ikke har tid til å være på 24/7 :)

Hvem er TSM Bjergsen?
 
Topp