V20 - Spørsmålsrunde

ZyzzViana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Lettere med fler siden mange ikke har tid til å være på 24/7 :)

Hvem er TSM Bjergsen?

Søren "Bjergsen" Berg er en profesjonell League of Legends spiller som spiller for proff-laget TSM (Team Solo Mid).
Han spilte på det europeiske laget Ninjas in Pyjamas før han flyttet over til NA (North America) og ble med i TSM.
Han regnes nå som en av de beste "midlaners'ene" på LoL.


Klarer noen å stoppe Utopia? Hvis ja, Hvem? Hvis nei, hvorfor ikke?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Søren "Bjergsen" Berg er en profesjonell League of Legends spiller som spiller for proff-laget TSM (Team Solo Mid).
Han spilte på det europeiske laget Ninjas in Pyjamas før han flyttet over til NA (North America) og ble med i TSM.
Han regnes nå som en av de beste "midlaners'ene" på LoL.


Klarer noen å stoppe Utopia? Hvis ja, Hvem? Hvis nei, hvorfor ikke?

Definitivt. Vil si de to sidene (trenger vel ikke å nevne dem) står relativt likt. Og en vet aldri hva som kan skje med diplomatiet.

Sjokolade- eller jordbærlitago? (jordbær (love) )
 

ZyzzViana

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
Definitivt. Vil si de to sidene (trenger vel ikke å nevne dem) står relativt likt. Og en vet aldri hva som kan skje med diplomatiet.

Sjokolade- eller jordbærlitago? (jordbær (love) )

Sjokolade heh ;)

Kommer ZuperNova til å ta ifra plassen til Chaosisalex på rank 1? ;)
(Ikke kun midlertidig for screenshottet :p Ilu :* )
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Klarer noen å stoppe Utopia? Hvis ja, Hvem? Hvis nei, hvorfor ikke?

Det er selvsagt umulig å svare med sikkerhet på om noen vil klare å stoppe Utopia. Det jeg derimot kan svare på, er om noen kan klare å stoppe Utopia.

Svaret på om noen kan klare å slå Utopia avhenger av svært mange faktorer. De fleste vil nok skjønne at aktivitet, diplomati og ferdigheter vil spille en avgjørende rolle. De fleste vil nok også si seg enige i at det finnes mange nok aktive, smarte og flinke spillere på v20 som ikke er i Utopia til at de sammen kan ta ned Utopia.

Det er dessuten også viktig å huske på at verdenen (tross alt) enda er ung. Utopia har bare 8,8% verdensdominanse - 2,2% mer enn BAM! på andreplass. Det er strengt tatt et overtak som ikke på noen måte må være avgjørende for verdenen. Til sammenligning bør v18 ha lært oss at en verden ikke er over bare fordi en stamme har fått en stor ledelse. V18 har hatt store svingninger frem og tilbake mellom to eller flere toppstammer, og det er ingenting i veien for en lignende utvikling på v20.

Det er derfor neppe tvil om at en stamme, eller en allianse av stammer, kan klare å stoppe Utopia, hvis de bare spiller kortene sine riktig.

Hvis ja, hvem?
Mest sannsynlig vil ingen stamme alene gjøre slutt på Utopia. Spørsmålet om "hvem" som skal stoppe Utopia kan derfor ikke gjøres så enkelt som å simpelthen svare "BAM!", "DL" eller en annen stamme (MILF?).

Hvis noen skal stoppe Utopia, tror jeg det blir en koalisjon av andre, mindre stammer. Dersom de andre store stammene på v20 går sammen mot Utopia, tror jeg de vil ha en real sjanse til å ta ut Utopia. Det føles teit av meg å si at en god gammeldags gangbang er løsningen (jeg har alltid hatet gangbangs), men det er rett og slett slik v20 har blitt...

Når det er sagt, tror jeg den avgjørende faktoren som kan stoppe Utopia er Utopia selv. Så langt har Utopia gjort det strålende, spesielt med tanke på diplomatiske relasjoner. Det har siden verdenens begynnelse blitt gjort forsøk på å starte gangbangs mot Utopia, men hver gang har det hele fislet ut i ingenting, på grunn av smarte diplomatiske inngripener fra Utopierne. Utopia har så langt gjort det svært lukurativt for de andre stammene på verden 20 å være på Utopia sin side. Dersom de klarer å holde det slik, vil det bli vanskelig for stammene som står utenfor Utopia-alliansen å bryte ned Utopia.

Okei. Når alt det er sagt så kommer MILF til å vinne v20 da, så det så.



Hvilken stamme på topp 5 kommer til å bli den første til å bli oppløst? Hvorfor?
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
BBB. Eg vil tru at medlemma her med tida kjem seg inn i Utopia, og eg trur det vil skje før nokre av dei andre vinne/tapar mot kvarandre.


Vil moralen bli fjerna på denne verdenen, isåfall kor tid (ca)?
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
Ingen andre som svarer, så antar at ingen vet.

Hvem er den mest spredte spilleren på v20?
 

DeletedUser

Guest
Deg, Vixen.

Hvilken stamme har overrasket (positivt/negativt) mest blant de på topp 10?
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
For å adle byer fra dere.

Topp 3 stammer i slutten av verdenen?
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
selv når verden raser sammen sitter chaos og sniper tog og holder sine byer, aldri med andre ord

Har noen savnet meg ? :(
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
aldri

Hvor blir det av Henrik for tiden a? Synes han begynner å miste litt vel mye nukes i forsvar nå...
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Det er snart jul, han må være veldig opptatt med julegavene siden slikt skjer...

Tid kommer neste stamme liste/spiller liste? :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fordi swag sitter seg på hjernen, og 2stein swaggen har boret seg langt inn, Long live the swagking xD

Hva skjer i UTOPIA?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Yes he is.

Litt mer on topic spørsmål da..

Hvordan går den store verdenskrigen so far? Kan du kort oppsummere i svaret ditt litt om hver topp stamme, hvordan de presterer? Offensivt og defensivt?
 
Topp