V20 - Spørsmålsrunde

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Lemmy:

Offensivt bra press, men ikke de mest samkjørte enda, noe som må bli bedre etterhvert.

Deffansivt: Har mistet en del byer, en del for mange spør du meg, men skal sies at de har hatt mye press på seg og når de da mangler litt på samsnakking kan det for gå slik.

Utopia:

Offensivt har de lagt bra press i øst som jeg har skjønt (på lemmy altså), i vestfronten(ZuperNova, Chaos osv...) har de ikke vært så flinke til å legge press på fienden, men noen fakes har de sendt ut da:)

Deffansivt:

Kontoene som ligger i front er bra stacka og holder ut veldig bra, men er tydelig at det ikke skal så mye til å ta byer av kontoer som ligger litt bak fronten.

BAM!

Offensivt har vi ikke gjort noe særlig enda, men er bare å vente dere skal få nok å gjøre etterhvert Utopia:eek: Martin ordna dog en liten aksjon i helgen, så vi fikk lufta nuksa litt, og vi greide utrolig nok å ta med oss noen byer samtidig:D

Deffansvit har vi ikke fått noe særlig motstand enda dessverre, så vil ikke skryte noe som helst av oss enda, men Utopia skal nok få motstand når de kommer for å ta byene våre:warrior:


Blir det noen frekke adlinger rett før julefreden?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Vanskelig å si. Kjenner ikke til erfaringen i stammen, så ut ifra jeg har opplevd virker det som om motivasjonen er helt på topp.

Vil noen innlede det nye året med en topp 10/topp 25-liste?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Tror Henrik snakket om å mekke en liste i romjulen, hvor ble den av? :eek:

Merkelig stille på forumet her om dagen... Noe som kan gjøres for aktiviteten kan bli større på forumet?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Rett rundt hjørnet?

Er det egentlig mulig for nye spillere å delta på denne verden eller må man vente på v21?
 

DeletedUser

Guest
Det er vel mulig :p

Spilte solono under nicket tokenrunde på V16?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
solono spilte under nicket tokenrunde på v16, men ble forhindret fra å fortsette dessverre!

Tror du det blir endringer i topp 10 spillere den neste uken?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Skulle ikke forundret meg.

Solono??? Er du her??

det er jeg. Lammerullen ble helt fantastisk i år! Det er flere kjente enn forventet her faktiskt. Tittet litt på spillerlisten men så ikke så mange bekjente.

Tror du dette er en verden som avsluttes raskere enn normalt?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
"Normal" varighet for en verden er ganske ekstremt urovekkende lav allerede, så nei...

Denne tråden har for få spørsmål om MILF. Det må fikses. Hvor lenge går det før MILF når topp 5 stammer?
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Velger å tro MILF, både fordi jeg liker dem <3 og fordi et par fra MLC muligens skal erstatte de to som ga seg i BAM! (tiden vil vise, jeg aner ikke).

Hvilken spiller ender som #1? (om en fra BAM-siden svarer er jeg spent på hvem dere har "mest troen på" dersom dere skulle vinne krigen)
 

DeletedUser

Guest
Ras al Ghul tar den sikkert om BAM skulle vinne krigen.

Tar DiddyKong oss igjen på rankingen ved hjelp av sine suverene øksenukes uten rams?
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Nei, men han dreper nukes (chuckle)

Hvilken spiller fra hver toppstamme har utmerket seg best i krigen så langt? og hvorfor?
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Utopia: General112 - Hadde en utrolig vanskelig front i starten, men har fått utvidet seg voldsomt og fått bra kontroll.

BAM!: Ras Al Ghul - Må plukke noen, og da tar jeg den som har vist seg frem mest i allefall.. Ikke veldig imponerende, men han prøver i det minste.

Lemmy: Majorpain: Samme som over, må ta noen. Prøver også, men lite futt i raketten.


Hva adler egentlig BAM!?
 
Topp