V21 - Faktabørsen

DeletedUser

Guest
Dette startet om jeg ikke, kjøpe tar feil med at jeg hadde bevis for at Rv forsøkte å presse, kjøpe og overtale spillere til å joine han eller gi ut informasjon. I tillegg har jeg sagt at jeg har jeg fått servert informasjon om at spiller i ARisto kjøper spioner for PP. Jeg misstenker at denne spilleren er Reisverket, men har vell ikke sagt at jeg har bevis for at dette er reisverket noen plass har jeg det?

Slutt å kjøre dere enda mer ned i søla og heller beveg dere videre, om dere ikke skal vise bevis på det motsatte. Ingenting hadde gledet meg mer enn det.

Kanskje jeg er trøtt, men finner det veldig vanskelig å forstå hva det er du prøver å skrive her (og ett par av de andre innleggene dine forsåvidt). Jeg bryr meg ikke om du har sagt om du har bevis på at det er Reisverket eller ikke, jeg vil bare se disse flotte bevisene du snakker om hele tiden..

Du startet med anklagene så synes du kan poste bevis, er jo mye lettere om du gjør det enn at alle i Aristo skal poste hele PPloggen sin!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Jeg har sendt inn ticker og bedt admin om å gå inn og sjekke min pp-logg og bekrefte min uskyld i dette spørsmålet. Så får vi se hva de velger å gjøre med det.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Jeg har postet ene samtalen der jeg får for første gang info om at en av dere kjøper spioner for PP, i tillegg har jeg postet en samtale med en spiller som er kontaktet av reisverket. De andre holder jeg for meg selv da de er innlysende at man kan se hvem de er skrevet til, og de vil ikke bli offentliggjort. Dette har jeg allerede skrevet så gå tilbake og les.

Jeg er ferdig her nå som det bare går i sirkel igjen, om dere poster det jeg ber om så skal jeg kommentere. Om det viser seg at jeg har sagt at jeg har bevis for at REisverket kjøper PP så beklager jeg dette, jeg har mye som tyder å det, men ingen bevis. Bare informasjon på at det er spiller/e i ARisto som kjøper slik info. Og meldinger fra spillere som er forsøkt kjøpt, truet eller overtalt til å gå imot oss eller gi ut spion info. Kjøpt i denne siste sammenheng er fred, tjenester eller lignende.

Jeg har postet et par utdrag av samtaler som beviser at jeg snakker sant. Altså der jeg får informasjon ene og der andre samtalen er tilbakemelding fra spiller forsøkt rekrutert av Rv.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Om det viser seg at jeg har sagt at jeg har bevis for at REisverket kjøper PP så beklager jeg det

Du trenger ikke beklage det, for jeg innrømmer at jeg kjøper PP. Stadig vekk, og det er slett ikke ulovlig. Vi er mange som gjør det.
Men at jeg har overført PP til andre spillere er løgn, og det har jeg bedt teamet om å bevise.
Og at noen andre i aristo skulle gidde å betale for info, når jeg får så mye gratis fra så mange stammer, det rimer jo heller ikke.
Jeg får jo screenshots fra de fleste stammers forum daglig, helt uten å ha bedt om det.

Men jeg sier jo høflig takk da. Det bør man gjøre når man får nyttig informasjon. Over og ut.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Du vet hva jeg mente :p men jeg har mange skrivefeil og mange ord som forsvinner til tider, særlig når jeg prøver å skrive kjapt.

Bra du i ikke betaler pp til spioner, da får jeg isåfall forsøke å lete videre etter hvem denne personen kan ha vært. Vi har jo også en jobb med å finne spionene våres så kan ikke skrive på off forum hele kvelden :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Kan ikke alle bare være venner og selge ved til hverandre ;(
Apropos å selge ved. Dersom du har en kompis du vil kødde med, er en ekstremt ond (men veldig morsom) prank å opprette en annonse på finn.no om at kameraten din gir bort ved gratis. Så legger du bare til telefonnummeret til kompisen din i annonsen og ler deg skakk i hjel mens kompisen din blir fullstendig nedringt av håpefulle sjeler.

EDIT:
On topic, hvorfor klamrer du deg til dette om at du ikke ber om intel, RV? Det er jo åpenbart at du holder informasjonsstrømmen gående gjennom dine ord og handlinger. At du kanskje ikke ordrett sier "kan jeg få info?" endrer ingenting. At du prøver å forsvare din uskyld med at du ikke har bedt om infoen du til stadighet får er litt som å forklare at man er utro med å si at "HUN la an på MEG, jeg gjorde bare ikke motstand".
 
Sist redigert:

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Apropos å selge ved. Dersom du har en kompis du vil kødde med, er en ekstremt ond (men veldig morsom) prank å opprette en annonse på finn.no om at kameraten din gir bort ved gratis. Så legger du bare til telefonnummeret til kompisen din i annonsen og ler deg skakk i hjel mens kompisen din blir fullstendig nedringt av håpefulle sjeler.

Har du blitt nedledd av dine venner, Joakim?
Er det derfor du skriver denne på forumet? Bare slik at du ikke skal føle deg så alene? :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Har du blitt nedledd av dine venner, Joakim?
Er det derfor du skriver denne på forumet? Bare slik at du ikke skal føle deg så alene? :)

Jeg har aldri følt meg så ikke-alene som da telefonen min ringte hvert tredje minutt og latteren runget som torden i en høststorm.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
EDIT:
On topic, hvorfor klamrer du deg til dette om at du ikke ber om intel, RV? Det er jo åpenbart at du holder informasjonsstrømmen gående gjennom dine ord og handlinger. At du kanskje ikke ordrett sier "kan jeg få info?" endrer ingenting. At du prøver å forsvare din uskyld med at du ikke har bedt om infoen du til stadighet får er litt som å forklare at man er utro med å si at "HUN la an på MEG, jeg gjorde bare ikke motstand".

Jeg har aldri sagt at jeg ikke mottar slik info med glede. Mitt poeng her er at jeg aldri har betalt noe for informasjon, og jeg skjønner heller ikke at noen i Aristokratene skal ha giddet å gjøre det all den tid jeg får så mye gratis.
Men nå tror jeg vi er i ferd med å ødelegge faktabørsen med all denne ordkløyvingen (aprops ved).

On topic:
Fakta er at jeg tror vi er i ferd med å bli enige om at ingen har jukset her. Ja det finnes spioner, det gjør det i alle verdener. Det er en vanlig del av krigføring både i virkeligheten og i TW.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Jeg har aldri sagt at jeg ikke mottar slik info med glede. Mitt poeng her er at jeg aldri har betalt noe for informasjon, og jeg skjønner heller ikke at noen i Aristokratene skal ha giddet å gjøre det all den tid jeg får så mye gratis.
Men nå tror jeg vi er i ferd med å ødelegge faktabørsen med all denne ordkløyvingen (aprops ved).

On topic:
Fakta er at jeg tror vi er i ferd med å bli enige om at ingen har jukset her. Ja det finnes spioner, det gjør det i alle verdener. Det er en vanlig del av krigføring både i virkeligheten og i TW.

Så med "bedt om det" mener du "betalt for det med PP"?
 

solono

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
68
Fakta er at det samles mer sleipe og usympatiske spillere i enkelte stammer enn andre!
 
Topp