V3 gråbypolitikk

DeletedUser

Guest
Adler du en av dem så begynner jeg å farme deg igjen vettu:p
 

DeletedUser

Guest
Adler du en av dem så begynner jeg å farme deg igjen vettu:p

Du fikk ikke så mye ressurser ut av det da. :D

Lot du ikke merke til at OD-ranken min plutselig steg voldsomt før du valgte å angripe meg? Du var ikke den eneste vet du. :D Må prioritere å stoppe adlingsforsøk enn farmingforsøk.

Jeg liker deg shaman. Du har stil.
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor spørre naboene? Med mindre man allierer seg med alle og enhver rundt seg er da ikke det nødvendig:confused:

viss jeg hadde tatt en grå by kunne jeg spurt naboene mine så de kunne deffet opp byen... (IRONI)
 

DeletedUser

Guest
Du fikk ikke så mye ressurser ut av det da. :D

Lot du ikke merke til at OD-ranken min plutselig steg voldsomt før du valgte å angripe meg? Du var ikke den eneste vet du. :D Må prioritere å stoppe adlingsforsøk enn farmingforsøk.

Jeg liker deg shaman. Du har stil.

OD-ranken din har ikke steget mye i alle fall...

392 Banewolf 28.751
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
det gjør ikke noe for meg om folk adler ein gråby oss meg. Da har de skaffet seg ein fiende...
Så liker når noen tar gråbyer.

Eg tar jo grå byer i hytt og dyne sjøl:p
 

DeletedUser

Guest
Seriøst. Det er ikke feigt å ta gråbyer. Det er smart og enhver erfaren spiller vet det. Det er kun på den norske serveren at man nærmest blir korsfestet for å adle grått.

Det er ikke et tegn på svakhet, men heller at man spiller strategisk smart.

Grått er som flått. Man vil ha det vekk.

Som eg skulle sagt det sjøl... ^^


Godt alle servere er forskjellig.. eller alle de norske komme nok til å bli det samme.. desverre.

Nokken tar gråbyer og tenker kun poeng, men så har du de smarte som tenker strategisk.

På .net, der kan du adle det du vil, du berre claimer det du vil ha, og om nokke har nokke imot det så gjer de beskjed.

Og ja det e alltid viktig å snakke med naboen om du har tenkt å ta ein gråby i nærheten av han/ho. og då tenke eg ikkje kun på allierte og iap folks.
Fiender drit du seff i :p

Men eg e nøytral til gråbyadling, det e verken pinglete eller negativt at all. De så meine det kan no berre gå å ta seg ein bolle og sjå på barne-tv. for dette e tribalwars, du må tenke på ka som e best for DEG og ikkje andre. alle spiller dette spillet på sin egen måte. Sånn e det og sånn blir det.
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som eg skulle sagt det sjøl... ^^


Godt alle servere er forskjellig.. eller alle de norske komme nok til å bli det samme.. desverre.

Nokken tar gråbyer og tenker kun poeng, men så har du de smarte som tenker strategisk.

På .net, der kan du adle det du vil, du berre claimer det du vil ha, og om nokke har nokke imot det så gjer de beskjed.

Og ja det e alltid viktig å snakke med naboen om du har tenkt å ta ein gråby i nærheten av han/ho. og då tenke eg ikkje kun på allierte og iap folks.
Fiender drit du seff i :p

Men eg e nøytral til gråbyadling, det e verken pinglete eller negativt at all. De så meine det kan no berre gå å ta seg ein bolle og sjå på barne-tv. for dette e tribalwars, du må tenke på ka som e best for DEG og ikkje andre. alle spiller dette spillet på sin egen måte. Sånn e det og sånn blir det.

jeg tenker stamme også jeg da:p gjelder å ikke irritere allierte og slikt x)
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Som eg skulle sagt det sjøl... ^^


Godt alle servere er forskjellig.. eller alle de norske komme nok til å bli det samme.. desverre.

Nokken tar gråbyer og tenker kun poeng, men så har du de smarte som tenker strategisk.

På .net, der kan du adle det du vil, du berre claimer det du vil ha, og om nokke har nokke imot det så gjer de beskjed.

Og ja det e alltid viktig å snakke med naboen om du har tenkt å ta ein gråby i nærheten av han/ho. og då tenke eg ikkje kun på allierte og iap folks.
Fiender drit du seff i :p

Men eg e nøytral til gråbyadling, det e verken pinglete eller negativt at all. De så meine det kan no berre gå å ta seg ein bolle og sjå på barne-tv. for dette e tribalwars, du må tenke på ka som e best for DEG og ikkje andre. alle spiller dette spillet på sin egen måte. Sånn e det og sånn blir det.

Ja, sånn som eg burde sakt det, men kommer ikkje på og skrive det.

Sjøl meiner eg det er gøy og adle gråbyer på 8000 poeng, gratis ressurser og uten tap i andre byen, pluss at du kan begynne rett på troppene
 

DeletedUser

Guest
jeg tenker stamme også jeg da:p gjelder å ikke irritere allierte og slikt x)

Seff.. det dummeste du gjer e å irritere ein alliert..

Ja, sånn som eg burde sakt det, men kommer ikkje på og skrive det.

Sjøl meiner eg det er gøy og adle gråbyer på 8000 poeng, gratis ressurser og uten tap i andre byen, pluss at du kan begynne rett på troppene

Tap kan du få i gråbyer og.. aldri vær sikker på ka du treffer på;)
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
om du vet hva som er der, kan du jo bare sende adelstog da..? og om du er i tvil om troppene klarer å ta alt, kan du jo alltids sende en clearing strike fra en annen by selv xD (dette funker jo helst når du har over 3 byer xD).
 

DeletedUser

Guest
Som eg skulle sagt det sjøl... ^^


Godt alle servere er forskjellig.. eller alle de norske komme nok til å bli det samme.. desverre.

Nokken tar gråbyer og tenker kun poeng, men så har du de smarte som tenker strategisk.

På .net, der kan du adle det du vil, du berre claimer det du vil ha, og om nokke har nokke imot det så gjer de beskjed.

Og ja det e alltid viktig å snakke med naboen om du har tenkt å ta ein gråby i nærheten av han/ho. og då tenke eg ikkje kun på allierte og iap folks.
Fiender drit du seff i :p

Men eg e nøytral til gråbyadling, det e verken pinglete eller negativt at all. De så meine det kan no berre gå å ta seg ein bolle og sjå på barne-tv. for dette e tribalwars, du må tenke på ka som e best for DEG og ikkje andre. alle spiller dette spillet på sin egen måte. Sånn e det og sånn blir det.

Enig.

Førsteprioritet blir selvsagt fiender, men det er også viktig å ha byene strategisk utplasserte. Derfor adler jeg grått.

Du er veldig åpensinnet virker det som. Det er bra.
 

DeletedUser

Guest
Enig.

Førsteprioritet blir selvsagt fiender, men det er også viktig å ha byene strategisk utplasserte. Derfor adler jeg grått.

Du er veldig åpensinnet virker det som. Det er bra.

Selvfølgelig.

at gråbyadling er pinglete, det kommer fra folk som ikkje har peiling på ka et cluster er kanskje:p
 
Topp