V3 gråbypolitikk

DeletedUser

Guest
Selvfølgelig.

at gråbyadling er pinglete, det kommer fra folk som ikkje har peiling på ka et cluster er kanskje:p

Enig.

Det som er feigt er å ikke prioritere fiendene sine og i stedet adle kun grått, men det er ikke poenget her. Jeg vil bare konstantere at gråbyadling har enormt mange fordeler med seg også og at det derfor ikke burde være noe forbud mot det.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo ikkje forbud mot de da.. Men nokken stammer har den regelen, så folk ikkje skal adle grått når de skal ta ein fiende, men de kan ta ein gråby om det hjelper de til lettere å ta fienden.
Synes det e greit at stammer har det sånn, men det er stammen sitt eget valg.
Vil ikkje velge å ha den regelen i min stamme i alle fall.
 

DeletedUser

Guest
Det er jo ikkje forbud mot de da.. Men nokken stammer har den regelen, så folk ikkje skal adle grått når de skal ta ein fiende, men de kan ta ein gråby om det hjelper de til lettere å ta fienden.
Synes det e greit at stammer har det sånn, men det er stammen sitt eget valg.
Vil ikkje velge å ha den regelen i min stamme i alle fall.

Det var det jeg mente. (|Read between the lines Anto. :D|).
 

DeletedUser

Guest
Nei. Vi må få alle til p innse at gråbyadling er brqa før vi ender denne diskusjonen.

lykke til^^ alle som adler en gråby innafor mitt teriotorium blir farmet... når man farmer 20-30 byer vær 2 time så blir det en vane^^
 

DeletedUser

Guest
Hvorfor skal dere få hele tw til å bli enige om dette, det er en priv sak... STFU!
 
Reaksjonspoeng
1
Hva er meningen med disse diskusjonene, egentlig? Hvis folk vil ta over barbarbyer så kan de for min del bare gjøre det. Folk som er sånn "DU NOBLET EN GRÅBY I NABOLAGET MITT LOL ROFL DU SUGER" er bare teite, for hvis de som adlet gråbyen rundt deg virkelig suger så mye som du sa, så kan du jo bare ta byen tilbake?
Som Zanmato sa
"Det er bare i Norge man selger sjela si til Satan hvis man tar en gråby."
 
Reaksjonspoeng
3
Hva er meningen med disse diskusjonene, egentlig? Hvis folk vil ta over barbarbyer så kan de for min del bare gjøre det. Folk som er sånn "DU NOBLET EN GRÅBY I NABOLAGET MITT LOL ROFL DU SUGER" er bare teite, for hvis de som adlet gråbyen rundt deg virkelig suger så mye som du sa, så kan du jo bare ta byen tilbake?
Som Zanmato sa
"Det er bare i Norge man selger sjela si til Satan hvis man tar en gråby."

...Og videre:

"oops. Jeg tok en gråby i går.":D

Men enig i det du sier.
Hvis folk er så utrolig imot gråbyadlere og mener de er noen tapere, så er det bare å adle dem.
Men vær så snill å bland oss utenom.
 

DeletedUser

Guest
Hva er meningen med disse diskusjonene, egentlig? Hvis folk vil ta over barbarbyer så kan de for min del bare gjøre det. Folk som er sånn "DU NOBLET EN GRÅBY I NABOLAGET MITT LOL ROFL DU SUGER" er bare teite, for hvis de som adlet gråbyen rundt deg virkelig suger så mye som du sa, så kan du jo bare ta byen tilbake?
Som Zanmato sa
"Det er bare i Norge man selger sjela si til Satan hvis man tar en gråby."

Da må fattern eie mange sjeler da gitt. :D

Jeg er enig og det var derfor jeg åpnet denne tråden.
 

DeletedUser

Guest
Kult at dere husker det jeg sa om gråbyer for lenge siden.

Hei, jeg hat tett en gråby i løpet av denne serveren, og blir jaggu ikke den siste heller. Skyt meg!:D
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
men alle må da være enig i at, å hyle om grå by h..ing er bare en grunn for å kunne ta over byene til fyren. Hvilket fungerer helt flott for meg:D
 
Reaksjonspoeng
3
Kult at dere husker det jeg sa om gråbyer for lenge siden.

Hei, jeg hat tett en gråby i løpet av denne serveren, og blir jaggu ikke den siste heller. Skyt meg!:D

Det er vel legendselite sin fortjeneste;)

Men da er diskusjonen avsluttet. Jeg har så vidt lest denne tråden, men MaM kommer med et så klokt utsagn at man nesten ikke tror at det kommer fra han ,og jeg kan ikke noe annet enn å være 100% enig.
 

DeletedUser

Guest
Kult at dere husker det jeg sa om gråbyer for lenge siden.

Hei, jeg hat tett en gråby i løpet av denne serveren, og blir jaggu ikke den siste heller. Skyt meg!:D

De husker det fordi de syns du er så fenominal til å skrive og dikte og formulere ord på et vakkert og ledig språk. De blir helt fra seg når de ser din fine skrift, og gleder seg alltid og tar en kopp te hver gang du skriver noe. Og i dette tilfelle bruker de sitatet til å fremme sin egen sak i denne diskusjonen, de syns dine ord er kloke, og tar de i betraktning. De skjønne konsonantene og de bløte vokalene. Dette, min venn, har gitt deg respekt blant det norske intetanende folket. De liker individer som prøver å gjøre servern mer eller mindre japansk.
Du har deg selv å takke. Bra arbeidet og jobbet.
 
Topp