V3 gråbypolitikk

DeletedUser

Guest
Her kan man diskutere om gråbyadling som dere sikkert/forhåpentligvis forstår.

Selv mener jeg at gråbyadling bare er bra. Det har mange fordeler som rask ekspansjon, flere byer innenfor kirkens radius, mindre tap av tropper og bedre og flere strategisk plasserte byer.

Ulempene er vel mulighet for konflikter med naboer som bruker dem som farms. Det var vel stort sett alle ulempene.
 

DeletedUser

Guest
Nå, som kirken er på plass, så tror jeg gråbyadling blir mer respektert og oftere tatt i bruk.
Det er mange fordeler med det, men det mest effektive vil alltid være å fokusere på lyserøde byer først og fremst.
 

DeletedUser

Guest
Nå, som kirken er på plass, så tror jeg gråbyadling blir mer respektert og oftere tatt i bruk.
Det er mange fordeler med det, men det mest effektive vil alltid være å fokusere på lyserøde byer først og fremst.

Selvsagt bør fokuset være rettet mot fiender og potensielle fiender, men for de som ikke har fiender eller fiender i nærheten er nok gråbyadling det beste alternativet.
 

DeletedUser

Guest
Slutt å adle gråbyer. Det er dritirriterende når jeg sender farmingene mine og oppdaget at etter et par timer uti angrepet så adler noen byen. Så må jeg sitte resten av dagen og se på at noen LKer farer i døden :(

Synspunktene mine finner du her, har de samme synspunktene på gråbyer. Er litt forskjellig, men jeg gidder ikke skrive noe nytt langt til sånne dumminger som adler farmene mine.
 

DeletedUser

Guest
Selvsagt bør fokuset være rettet mot fiender og potensielle fiender, men for de som ikke har fiender eller fiender i nærheten er nok gråbyadling det beste alternativet.

Nei, det er å adle seg bort til fiendene. Har man ikke fiender så lager man fiender. :)
 

DeletedUser

Guest
Slutt å adle gråbyer. Det er dritirriterende når jeg sender farmingene mine og oppdaget at etter et par timer uti angrepet så adler noen byen. Så må jeg sitte resten av dagen og se på at noen LKer farer i døden :(

Synspunktene mine finner du her, har de samme synspunktene på gråbyer. Er litt forskjellig, men jeg gidder ikke skrive noe nytt langt til sånne dumminger som adler farmene mine.

Se det jeg skrev under ulemper i den første posten. Ja. Det er irriterende, men det er jo bare å adle ned spillerne som tar gråbyer eller farme dem.
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er ikke bare bare for meg å gå løs på BBN akkurat nå :)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det er ikke bare bare for meg å gå løs på BBN akkurat nå :)

Nei. For nå gjør de jo nytte for seg med å ta BoS og co. Hadde det vært Bosserne så hadde npok saken stilt seg i et annet lys. Eller hva mener du?
 

DeletedUser

Guest
De fleste gråbyer vil bli røde byer så derfor venter jeg til de er røde jeg:cool:
 

DeletedUser

Guest
Ingen tvil om at adling av grått er et must i V3, men som dere sier er dette helt avhengig av situasjonen. Det er vel knapt et forhold som kan sammenlignes her inne. Bare grått, uten innslag av røde farger, er derimot ikke så bra og ikke gir det rank heller.

Vi har til våre medlemer sagt at hovedvekten må være røde byer, men har likevel forståelse for at clusteret må tettes tidlig.
 

DeletedUser

Guest
Nei. For nå gjør de jo nytte for seg med å ta BoS og co. Hadde det vært Bosserne så hadde npok saken stilt seg i et annet lys. Eller hva mener du?

Jeg farmer
Folk adler farmene mine
Grå byer er ofte farmer
BBN adler gråe byer

:rolleyes:

Skal sies at jeg enda ikke har farmet der på år og dag, men du tok poenget sant? Er ikke bare bare å gå løs på folk såpass langt unna.
 

DeletedUser

Guest
Jeg farmer
Folk adler farmene mine
Grå byer er ofte farmer
BBN adler gråe byer

:rolleyes:

Skal sies at jeg enda ikke har farmet der på år og dag, men du tok poenget sant? Er ikke bare bare å gå løs på folk såpass langt unna.
Kom ikke å si at vi har tatt mange gråbyer.
Og de vi har tatt har vært av strategiske grunner.
 

DeletedUser

Guest
Det er morsomt at du faktisk greide å unngå poenget mitt etter at jeg forklarte det ut rett over posten din.
 

DeletedUser

Guest
Det er morsomt at du faktisk greide å unngå poenget mitt etter at jeg forklarte det ut rett over posten din.
Når sant skal sies, så jeg det ikke, sto lengre nede så trodde det var en del av signaturen din. :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, da så. Begynte å lure på om du hadde falt og slått deg eller noe :p
Fint at det er oppklart :)
 

DeletedUser

Guest
Faker. Stolte huggers tar gråbyer :cool:

La meg klemme deg kamerat (og mens vi klemmer, sniker jeg meg inn i bukselommene dine og tar ut en lapp der hvor passordet ditt står. Muhahaha.).

Huff da. Nå spammer jeg opp min egen tråd. :D

On Topic igjen:

Fint. Adle alle du kan, men oikke farmene m ine. Zarazel's farmer er helt greit at du adler. Skal til og med sende støtte hvis han angriper deg etter at du har adlet farmene hans. :D
 
Topp