V7 - Ny info!

DeletedUser

Guest
I og med at man ikke kan poste i delen til v7, så får jeg ta det her for de som bryr seg.

Snipe hadde over en lengre periode en spion i Noble. Denne spionen var Edmund som holdt til på kontoen Boms. Edmund var egentlig bare meg, og jeg nøt godt av å "sitte i ledelsen" med tilhørende rettigheter. Overkjøringen av Noble ble derfor enda mer overkjøring. Veldig koselig! Det å sitte i ledelsen i to stammer som kriger gir mye latter og god innsikt. Noble hadde forresten en utrolig dårlig spirit på sitt forum!

Meep meep
 

DeletedUser

Guest
Good to know.. Men hva er motivasjonen for å komme ut med dette nå?

Mvh IsBjoeRn
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Ja det var nok lav motivasjon i Noble "troppen" At du satt på en leder konto å spionerte, overasker ikke meg. Jeg visste at det var en "forræder" i ledelsen. siden alle aksjoner ikke gikk veien. helt til man begynte å planlegge litt utenfor forum. Men uansett. mange sluttet og stammen gikk i oppløsning. så hadde nok vært snipe og HG som har stått igjen som seierherrer.
 

DeletedUser

Guest
Mao. spilte du på to kontoer?

Jeg hadde en pause fra min hovedkonto og brøt ikke reglene på noen som helst måte - som de var på den gangen. At alt gikk til helvete med Noble kan de uansett takke seg selv for. Ingenting av det som ble tatt opp i Noble ble gitt ut til Snipe eller HG sine medlemmer, kun holdt innad i Snipe sin ledelse. At dere failer big time gang på gang er deres egen (u)dyktighet.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Så lenge du viste passord og/eller hadde tilgang til e-posten, så er det likevel brudd på reglene
 

DeletedUser

Guest
På det tidspunktet ble passord byttet og jeg hadde ikke tilgang til konto eller e-post. Hvorfor bryte reglene når du kan omgå dem?
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Bør vel ikke si det ettersom du spilte skittent, men du er ikke så dum du :awesome:
 
Topp