Vaaaaalg

GoGoGoGoGoGo uLtImAtE vAlG uNdErSøKeLsE oF ePiC dOoM

  • Arbeiderpartiet

    Stemmer: 23 29,9%
  • Sosialistisk venstreparti

    Stemmer: 3 3,9%
  • Senterpartiet

    Stemmer: 7 9,1%
  • Fremskritspartiet

    Stemmer: 16 20,8%
  • Høyre

    Stemmer: 10 13,0%
  • Kristelig folkeparti

    Stemmer: 3 3,9%
  • Venstre

    Stemmer: 6 7,8%
  • Rødt

    Stemmer: 4 5,2%
  • Demokratene

    Stemmer: 2 2,6%
  • Miljøpartiet de grønne

    Stemmer: 3 3,9%

  • Totalt antall stemmer
    77

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Da vil vi ta dette som en seier for Høgre ettersom vi (de) gikk opp 3.0% poeng siden sist valg. Yey

Høgre om 4 år FTW!
 
Reaksjonspoeng
3
En diskusjon om kommunisme? ooh...
Gøy.

Veeel. Det er vanskelig å si at kommunisme er en dårlig ting. Kommunisme er faktisk den beste styringsmåten som noensinne er funnet opp. Kapitalisme burde ikke eksistere på en planet hvor den gjennomsnittlig IQen er på over 50.
Men kommunisme funker ikke. Kommunisme krever 100% lydighet, noe man ikke får dersom man tar makten med makt:rolleyes:
Dersom kommunsime skal funke må man gjøre som røde khmer eller Stalin, eller mao gjorde, nemlig drepe. Drepe mennesker til all opposisjon er utslettet. Men oops. Der var USA også. Og de skal selvfølgelig ta over Norge siden vi er en trussel mot deres elskelige land og glimrende økonomiske system. Og hva når neste generasjon vokser opp? De opponerer, og dermed har du en helt ny sterk opposisjon. Drepe de og?

Jeg vet ikke helt hva som får kommunismen i Cuba og Chile til å funke, men jeg regner med det kan ha noe med at de har opplevd undertrykkelse i mange 100 år fra kapitalismens smeltedigel - USA, og deres spyttslikkere i Europa. Men vi i Norge har det ikke så fælt. Det er mye urettferdighet, og vi gjør mye unødvendig, men vår "smerte" kan ikke sammenlignes med den som Sør-Amerika har opplevd. For at kommunisme skal slå rot i et land, trenger man minst 60 år med Siv. Minst.
Revolusjoner krever at folk føler seg undertrykt. Det er bare folk som vokste opp under autoritærforakten på 70-tallet som føler seg undertrykt.

Men det er ingen tvil om at Marx var et geni.
 

DeletedUser

Guest
Fortell meg litt om fascisme da forskningsprosjekt. Skal vi la Vigrid komme til makten?
 
Reaksjonspoeng
3
Fortell meg litt om fascisme da forskningsprosjekt. Skal vi la Vigrid komme til makten?

Fascisme er jeg ikke interesert i å vite noe om, så det vet jeg faktisk ikke mer om enn det som står i vanlige skolebøker, men som så mye annet har jeg oppgitt meg en mening om det og;)
Har jeg såret deg eller noe? For du virker litt aggressiv:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ikje fan om eg lar nån a di jævla h'æstkukan ta fesken te han pappa !!!111111111
 

DeletedUser

Guest
Fascisme er jeg ikke interesert i å vite noe om, så det vet jeg faktisk ikke mer om enn det som står i vanlige skolebøker, men som så mye annet har jeg oppgitt meg en mening om det og;)
Har jeg såret deg eller noe? For du virker litt aggressiv:eek:

Åja, fascisme har mye til felles med kommunismen. Begge ideologier har hatt maktsyke diktatorer og begge har hatt land med sykt politi-system. Eks. Gestapo og NKVD:eek: Lets rule the world or something ;)
 
Reaksjonspoeng
3
Åja, fascisme har mye til felles med kommunismen. Begge ideologier har hatt maktsyke diktatorer og begge har hatt land med sykt politi-system. Eks. Gestapo og NKVD:eek: Lets rule the world or something ;)

Stalin og Hitler har mye til felles, men kommunsime og nazisme er så motsatt som du kommer. Når du tenker kommunsime, tenker du på Stalin, Mao ol, mens når jeg tenker kommunsime tenker jeg Che Guevara, Cuba og de sidene av kommunsimen som har vist seg å være en god ting.

Det er ikke ideologiene som har noe til felles. Det blir i overkant overfladisk å si. Det er mennesker som har noe til felles
 

DeletedUser

Guest
Ohhh, den satt dypt inne mann, men pga blokaden har ikke Cuba klart seg helt allright etter Sovjetunionens fall.

PS Du glemte Nord-Korea:rolleyes: Skikkelig diktatur!
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dykk 13 som stemte FrP her, tør eg spørje kva dykk har i mot ulv? Og kva godt kjem det ut av å sende asylsøkera til afrika?

Forresten, ta ein titt innom nettsidane til alle partiane. Er skikkelig komsik korleis alle meiner at dei vant valget :D
 

DeletedUser

Guest
Dykk 13 som stemte FrP her, tør eg spørje kva dykk har i mot ulv? Og kva godt kjem det ut av å sende asylsøkera til afrika?

Forresten, ta ein titt innom nettsidane til alle partiane. Er skikkelig komsik korleis alle meiner at dei vant valget :D

Hva vi har imot ulv? Ingenting. 1; FRP kunne ikke gitt mer ostekake. De bryr seg ikke om ulven blir skutt eller ikke. 2; Man må ikke være enig med ALT partiet står for, men for min del er er Frp de jeg er MEST enige med.

Borring i Lofoten? Hva er det som er farlig med det? INGENTIG! Det er ikke snakk om å "utvinne" oljen enda, bare se om den er der, og det er ikke farlig for havmiljøet. Det de rødgrønne (med unntak av AP som aldri klarer å bestemme seg) er redde for er at selve utvinningen vil forrurense så mye, at en ostekakete torskestamme skal bli "utvannet". Ja, det er en av verdens største torskestammer, men bare tenk på alle arbeidsplassene som vil komme, for å ikke snakke om alle pengene, hvis det blir utvinning av olje der.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp