vabfs - Hertug i ~SW~

DeletedUser

Guest
bra intervju det, jeg vil og ha noen fra den andre siden av krigen i ett intervju :)

kakkelakker du :p tsss
 

DeletedUser

Guest
artig lesing selv om jeg aldri har lagt merke til spilleren før.
 

DeletedUser

Guest
bra intervju, og jeg husker VAFFEL-episoden i D-Yato, det var morro! Good times xD
 

DeletedUser

Guest
ehm

"Men jeg vil nå påstå at de har fått mye "bank" i det siste at Yamato/DISA E/~SW~"

bank av DISA E? halve stammen nesten er sperret for regelbrudd :p derfor de ikke mister så mye nå, for det er umulig å angripe de... sikkert erfor de i det hele tatt er på statistikken, fordi de jukser seg frem, bare synd for de at ledelsen endelig har tatt seg på tak og begynner å leser alle klagene som blir sendet inn om DISA E :p menmen.. lykke til med å bli kvitt oss :D we are like cockroaches, and soon we will evolve like the huge bastards in mimic! and then! vengance will be at hand, and you will all regret! :D
 

DeletedUser

Guest
Flott intervju, men jeg finner ikke noe sted o reglene at det er lov å overdra kontoer til folk som har sluttet å spille???
Har vært endel diskusjoner om dette på forummet og vet endel lignende saker har vært levert in klager på uten at de er behandlet eller løst, min tolkning av §5 så er det ikke lov å gi bort konto til andre om du slutter å spille.

Hmmm nei...det er vel ikke i tråd med reglene det akkurat nei...
 

DeletedUser

Guest
"Men jeg vil nå påstå at de har fått mye "bank" i det siste at Yamato/DISA E/~SW~"

bank av DISA E? halve stammen nesten er sperret for regelbrudd :p derfor de ikke mister så mye nå, for det er umulig å angripe de... sikkert erfor de i det hele tatt er på statistikken, fordi de jukser seg frem, bare synd for de at ledelsen endelig har tatt seg på tak og begynner å leser alle klagene som blir sendet inn om DISA E :p menmen.. lykke til med å bli kvitt oss :D we are like cockroaches, and soon we will evolve like the huge bastards in mimic! and then! vengance will be at hand, and you will all regret! :D

Jeg har ingen kjennskap til hva som foregår bak DISA E's grå murer, men at de har jukset for å komme seg frem, er litt drøyt.
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikke at Yamato synker så lavt at de er allierte med den gjengen :p sier ganske mye om Yamato :p når jeg lå på 150 000 poeng så søkte jeg meg inn i DISA E, og jeg kom inn, samtidig som en annen som jeg hadde en liten personlig krig mot, han hadde da 49 000 poeng og var egentlig ganske dårlig, så jeg rapporterte han som flyktning siden jeg var fast bestemt på å ta han ut, så fikk jeg beskjed om å bare droppe det å heller hjelpe han med å ta noen byer siden jeg hadde tatt mange av han... så jeg ga de valget, meg eller han, så da valgte de han :p nå er han sperret for regelbrudd ^^ jaja
 

RDI-rsr

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
samme skjedde i k55 der en fra vår stamme søkte flukt til disaE som da var alliert med yamato som vi var i krig med.
P.s den spilleren var lite online og ikke noe for vår stamme så jeg gadd ikke adle han.
Nå spiller han ikke lengre(simcity eller tw)
 

DeletedUser

Guest
Jeg hater deg Fuzzy, jeg hater den virkelig.

Men bra intervju, det var det ;)
 

DeletedUser

Guest
"Men jeg vil nå påstå at de har fått mye "bank" i det siste at Yamato/DISA E/~SW~"

bank av DISA E? halve stammen nesten er sperret for regelbrudd :p derfor de ikke mister så mye nå, for det er umulig å angripe de... sikkert erfor de i det hele tatt er på statistikken, fordi de jukser seg frem, bare synd for de at ledelsen endelig har tatt seg på tak og begynner å leser alle klagene som blir sendet inn om DISA E :p menmen.. lykke til med å bli kvitt oss :D we are like cockroaches, and soon we will evolve like the huge bastards in mimic! and then! vengance will be at hand, and you will all regret! :D

Utrolig mye rart du kommer med men ja ene ble sperret grunnet at han satt kv og brukte da speidere fra den kontoen for så å angripe fra sin egen konto.
Igjen så kommer dere med store overdrivelser noe som ikke er nytt! Sannhet er tydeligvis ett ukjent fenomen hos dere, slå det gjerne opp i ordboka.
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikke at Yamato synker så lavt at de er allierte med den gjengen :p sier ganske mye om Yamato :p når jeg lå på 150 000 poeng så søkte jeg meg inn i DISA E, og jeg kom inn, samtidig som en annen som jeg hadde en liten personlig krig mot, han hadde da 49 000 poeng og var egentlig ganske dårlig, så jeg rapporterte han som flyktning siden jeg var fast bestemt på å ta han ut, så fikk jeg beskjed om å bare droppe det å heller hjelpe han med å ta noen byer siden jeg hadde tatt mange av han... så jeg ga de valget, meg eller han, så da valgte de han :p nå er han sperret for regelbrudd ^^ jaja

Han kom inn rett før deg og jeg sa ifra til dere begge at dere kunne velge mellom å bli og slutte den feiden eller rett ut. Hadde vært fint om kunne prøvd å skrive ett snev av sannhet guttebass.
 

DeletedUser

Guest
samme skjedde i k55 der en fra vår stamme søkte flukt til disaE som da var alliert med yamato som vi var i krig med.
P.s den spilleren var lite online og ikke noe for vår stamme så jeg gadd ikke adle han.
Nå spiller han ikke lengre(simcity eller tw)

Dette husker jeg ikke siden det var i sommer men hvis vi gjorde det så var det idiotisk.
Husker godt dere skrek etter allianse for å få hjelp mot yamato den gangen også og kom med masse løgner om dem på den tiden.
Det er endel løgnhalser hos dere.
 

DeletedUser

Guest
skjønner ikke at Yamato synker så lavt at de er allierte med den gjengen :p sier ganske mye om Yamato :p når jeg lå på 150 000 poeng så søkte jeg meg inn i DISA E, og jeg kom inn, samtidig som en annen som jeg hadde en liten personlig krig mot, han hadde da 49 000 poeng og var egentlig ganske dårlig, så jeg rapporterte han som flyktning siden jeg var fast bestemt på å ta han ut, så fikk jeg beskjed om å bare droppe det å heller hjelpe han med å ta noen byer siden jeg hadde tatt mange av han... så jeg ga de valget, meg eller han, så da valgte de han :p nå er han sperret for regelbrudd ^^ jaja

Nok en gang kom Yamato-hetsingen, en ren heksejakt det her, og så under intervjudelen som handler om enkeltspillere:eek:

Har hatt allianse med dem lenge, og det har gått bra bortsett fra litt gråbykonflikter. Så at vi respekterer en allianse som har pågått siden August, er det å synke lavt?
 

DeletedUser

Guest
Vi har vært allierte med DISA E siden August. Det har gått bra bortsett fra litt konflikter om gråbyer. Hvis du mener det er å synke lavt å dolke noen vi har vært allierte med i et halvt år i ryggen, så er du jaggu meg langt ute på bærtur.

Intervjudelen er personelig og denne tråden dreier seg om enkeltspilleren Vabfs, ikke Yamato vs TW (Nok en gang:eek:) Så vi setter en stor strekk for det, her og nå.
 
Topp