Varg/aces/varg E (elite)

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Hva skjer her? noen som er i de stammene som har lyst til å dele litt nytt med oss andre her i tw?

Alexi lalas
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
er du rar eller;) aces var jo stammen som merget inn i varg. nå bryter de ut.. ser ikk noe merg i gården der. har du spist for mye ribbe i jula;)?
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Til v4`s beste spillere!

Etter noen dager med diskusjoner og planlegging, har ledelsen blitt enige om at UnderD merger med VARG.

Dette vil gjøre oss sterkere, samt at ledelsen vil bli både større og mer kompetent enn tidligere.

Deres gode venner i UnderD, vil dermed sende ut en invitasjon til alle spillerne i VARG.
Og vi ønsker å ha med så mange som mulig over, for når sistemann har gått ut døra blir VARG oppløst.

Håper at dere ser det med samme øyne som oss i ledelsen, og aksepterer vår avgjørelse.

Selv har jeg klokke-klar tro på at dette skal bli vellykket.
Vi har jo sett hvordan det gikk med VARG-mergen alle sammen, og regner med at de fleste er enig med meg når jeg sier at den var svært vellykket

Så på vegne av ledelsen, håper vi alle blir med over

For de som ikke blir med over er Aces et godt alternativ

Mvh

Justin Case

Denne ble sendt fra UnderD til varg (delvis Aces) varg E er utbrytere fra UnderD stemmen består av de som ikke bille merge med VARG;)
 

DeletedUser

Guest
Neh, er ikke akkurat sånn som det der.

Amstaff kommer nok med en topic på dette snart :)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Så klart er mergen seriøs.
Prøvde å gjøre det skjult, men noen klarer jo ikke holde kjeft så klart. ;)
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
*fjernet* nå er jeg så lei alle disse mergene. dere stopper aldri eller hva? :p
 
Sist redigert av en moderator:

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
hehe;)

Men ærlig talt da. skal man merge seg til toppen hele tiden? hva er gøy med det da? håper denne mergen fører til at medlemmer i stammene det gjelder skjønner at dette bare bidrar til at verden 4 blir kjedelig. Noen som allerede har skjønt det virker det som.

er jo helt absurde greier det her.

Som jeg har sagt hele tiden: det er mer morro og sloss mot overmakten en med den.

Hva er morsomt med dette? Varg var jo allerede 2 ganger større + en nr 2 på listen. hvis vk og pals hadde merget sammen med 2-3 andre stammer så hadde vi uansett ikke kommet opp på samme størrelser som det varg er/var.
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Det som skjer er at ammy sa i mot noffe det likte så klart ikke noffe så han kicka ammy (etter hva jeg har hørt) så var det noen i underd (meg blant annent) som kjedet seg litt.. så vi sendte en melding om "merg" til varg for og se om vi fikk noe respons på den ;)
 
Topp