Varg/aces/varg E (elite)

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Dust eller? Noffe er han The Ghost karen da, og han har bildet av ghostrider karen som "profilbilde".

Tenkte noen kom til og si det xD
Men ja, noffe er the gosth, men er ikke ghostrider, tipper han goggla ghost eller noe og fant det første bildet han såg :p
 

DeletedUser

Guest
Kitty: Nei, Terh@ls (aka Reisverket) avskjediget meg fra VARG.

Sendt 02.01.10 03:11
terh@ls har avskjediget deg fra stammen Varjagergarden

kanskje du nå en gang har lært å ikke merge med nofjon hver sjangs som byr seg. fullstendig på trynet at du ikke så at dette kom til å skje når du ødela outlaw.
 

DeletedUser

Guest
Eg likar ikkje å si det, men..
Kitty: Nei, Terh@ls (aka Reisverket) avskjediget meg fra VARG.

Sendt 02.01.10 03:11
terh@ls har avskjediget deg fra stammen Varjagergarden

Kva var det eg sa? :)

Dette er Reisverket og Nofjon på sitt beste, noko eg poengterte i avskjedigheitstråden min. Dykk skulle høyrt på meg.
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Eg likar ikkje å si det, men..


Kva var det eg sa? :)

Dette er Reisverket og Nofjon på sitt beste, noko eg poengterte i avskjedigheitstråden min. Dykk skulle høyrt på meg.

Om du ikke har skjønt det, så kommer jeg ALDRI i livet til å høre på deg.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm. Cloyster har et poeng her Amstaff. Pass deg for oss :D
 

DeletedUser

Guest
Tenkte noen kom til og si det xD
Men ja, noffe er the gosth, men er ikke ghostrider, tipper han goggla ghost eller noe og fant det første bildet han såg :p

Sorry for at jeg sa det da! :p Men jeg måtte komme med noe så...

Skjer med at det alltid skal være så mye drama rundt noffe?
 

DeletedUser

Guest
kenlar:

Det er vel bra at de lager så mye liv i stammen at det hele tiden blir utbrytergrupper fra stamme nr 1 som går imot sin opprinnelige stamme?

På den måten blir ikke stamme nr 1 enormt stor, pluss at det gir muligheten til endringer på listene :)

Stå på Noffe. Lag liv du, lag masse mer liv du :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
kenlar:

Det er vel bra at de lager så mye liv i stammen at det hele tiden blir utbrytergrupper fra stamme nr 1 som går imot sin opprinnelige stamme?

På den måten blir ikke stamme nr 1 enormt stor, pluss at det gir muligheten til endringer på listene :)


Dette kommer vel helt ann på om man er med i den stammen eller er fiende med den ;)
 

DeletedUser

Guest
Nei, det tror jeg går for det samme Kenlar.

Tror ikke de som er i en stamme som er så overlegen syns det er kjekt engang. I tillegg når en er så omringet av stammemedlemmer at en ikke har noen å krige med lenger uten å måtte sende AM 50 timer, så blir det kjedeligt. Også for VARG medlemmer.

Så jeg tror at alle har godt av at den suverene store stammen svekkes og fordeles på flere andre stammer :)

Tror også til og med Noffe syns det er greitt å få luket bort det som han mener er ugress :)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Når det kommer til at stammemedlemmer blir stengt inne så ser jeg ikke problemet. Da forflytter man seg til et annet område og bidrar der. Har man sikret et område så er det fin fint å bruke som støtte byer til sin egen front eller andres front.
Men er klart at innsisterer man på at man skal ha et sammenhengende område som hele tiden skal kunne eskalere, så mener jeg at man ikke har noe i en stamme å gjøre. Da jeg ser på en stamme som et lag og lag samarbeider.
 

Skolehaven

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Du har nok helt rett i det.
Det er jo det som er grunnlaget i bunn og grunn her ;)

Tapte VARG (RV og Noffe) på det? JA!!!

Selvfølgelig tabte de på det. En stamme (Noffe) som lever og overlever på at merge sig til toppen. Vil altid bløde vildt når de mister medlemmer. Og som jeg skrev på min profil inden jeg måtte stoppe: I'd rather fight the best and triumf than fight the rest and be bored to death :D
 

DeletedUser

Guest
Nei, vil tro Jeg/Amstaff er ett mye større tap, for ikke å nevne de andre som er i aces for øyeblikket :)
Du er jo gone i løpet av morgendagen uansett ?:)
 
Topp