vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

DeletedUser

Guest
Side 1:
Stammer: Divine
Side 2:
Stammer: IP

Timeframe: Siste 48 timer

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 3
Forskjell: 3

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 14,770
Forskjell: 14,770

chart



Side 1:
Stammer: Divine
Side 2:
Stammer: IP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 1
Side 2: 6
Forskjell: 5

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 3,016
Side 2: 24,157
Forskjell: 21,141

chart
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Face the fact, Divine taper...


_________________________-

Kleppe-V9

Pøh. Selvsagt er det dei som har tatt byer når det er dei som har angripet også. får håpe vi får tid til motangrep snart.

Edit vi er vel ganske underdogs også da. 9 v 17. 250k mot 130k. 70byer mot 35.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ehm, det der kan vi enkelt finne selv da Black Rose, vi tenkte på ODA/ODD for begge stammene vi da :eek:
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Pøh. Selvsagt er det dei som har tatt byer når det er dei som har angripet også. får håpe vi får tid til motangrep snart.

Edit vi er vel ganske underdogs også da. 9 v 17. 250k mot 130k. 70byer mot 35.

Du vinner ikke om du ikke tar byer, tropper kan bygges opp igjen.
Skal du vinne, må du ta fra fienden, om du tar byene deres, kan ikke de bygge tropper i dem, men du kan!

___________________________

Kleppe-V9
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du vinner ikke om du ikke tar byer, tropper kan bygges opp igjen.
Skal du vinne, må du ta fra fienden, om du tar byene deres, kan ikke de bygge tropper i dem, men du kan!

___________________________

Kleppe-V9

ja, men du har jo ein svær fordel viss fienden ikke har tropper i 2-3 uker å må bygge seg opp.
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Absolutt, men det er i den perioden man må adle!



__________________________________

Kleppe-V9
 

DeletedUser

Guest
Pøh. Selvsagt er det dei som har tatt byer når det er dei som har angripet også. får håpe vi får tid til motangrep snart.

Edit vi er vel ganske underdogs også da. 9 v 17. 250k mot 130k. 70byer mot 35.

Merkeligt vi tok ut en del off hos dere også dagen før vi tok mot angrep på Divine så hadde sauren og fakenickern aksjon mot oss ehmm
 

DeletedUser

Guest
Pøh. Selvsagt er det dei som har tatt byer når det er dei som har angripet også. får håpe vi får tid til motangrep snart.

Edit vi er vel ganske underdogs også da. 9 v 17. 250k mot 130k. 70byer mot 35.

Det var motangrep dere fikk fra oss (medfølgende krigserklæring), eller følger dere ikke med?
Eller er det bare sauron og fakenickern som sammarbeider uten alle dere andre?

@ Zippy
Jeg visste det, du tror jeg er synsk :D
 

DeletedUser

Guest
Haha

Ja, haha.. Det var jo Divine som gikk mot IP først. Det har dere ikke nevnt hva? At dere mista et par nukes :'(, Divine tok hele EN BY!! helt sykt..
 

DeletedUser

Guest
ikke overraskende så har dere oversett at byen var i skilldance sine hender under 20timer (Innadla fra Machrome)

Stav navnene riktig a? Da blir det så mye letter å følge med..

Men jo, vi så at byen nettopp var internadlet fra "MaChOne" og da slo vi til ;-) Gikk en stakkars AM fra skillance rett i vasken gitt x)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Stav navnene riktig a? Da blir det så mye letter å følge med..

Men jo, vi så at byen nettopp var internadlet fra "MaChOne" og da slo vi til ;-) Gikk en stakkars AM fra skillance rett i vasken gitt x)



Til og med du skjønte at han mente Skillance? At han har en bokstav er vel ikke noe katastrofalt heller.
 

DeletedUser

Guest
Men dere er tydeligvis av forskjellig oppfatning av at dere har en spion i stammen eller ei?

Nei :)

Jeg må innrømme at jeg ikke er 100% sikker, men mesteparten av hva Skillance sier er bare sprøyt så jeg er ganske sikker på at vi ikke har spy i stammen ;-)

Og om vi har spion så røykes han fort ut uansett.
 

DeletedUser

Guest
Men dere er tydeligvis av forskjellig oppfatning av at dere har en spion i stammen eller ei?

Om du sikter til uttalelsene til Blood.sacrifice så er ikke vedkommende i IP. Noe du kanskje burde sjekket. Å nei vi har ingen andre spioner enn meg i IP :p
 

DeletedUser

Guest
Nå må dere slutte og være så kjepphøye pga dere har tatt 3 byer. hvem vet, alt kan pluteselig snu;)
 

DeletedUser

Guest
Det svir med en spy som oppfører seg som deg:D hva er siste nytt ellers da, skål!
 

DeletedUser

Guest
Er da intet som er gratis her i livet. Viktig info må jo betales for :D
 
Topp