vel dette er IP's aksjon mot Divine idag!

DeletedUser

Guest
Jeg ville ikke tatt imot hverken PP eller peng, så ellers takk du :D
 

DeletedUser

Guest
Du vet at det ikke telles med om det er noen du er i slekt med?
 

DeletedUser

Guest
Tssk tsk..

Ingen som ville tatt imot PP fra deg i min stamme, det kan jeg garantere :cool:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe eg trenger ikke infoen men det gjør sikkert andre for sid et pent driter eg egentlig i det siden vi ikke er innblandet i krigen =):D
 

DeletedUser

Guest
Kan sikkert få noen til å sende en krigserklæring deres vei, så har dere det offisielt. Men vi har jo vært i krig med dere siden da dere sendte en dårlig forespørsel om samarbeid.
 

DeletedUser

Guest
:p

Haha, og ja, nicehunter, jeg skjønner ikke hvordan du har så mye tid til å sitte på offentlig forum, når medlemmene dine driver å adler 100p byer.. På tide å lage et guide forum eller noe? Åja det er sant det, du har jo ikke kommet så langt i spillet enda?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe tanke på at eg har tapte 5000 i støtte og i tilegg greier for dagens forsvarer og har bygget byen min opp igjenn med tropper synes eg egentlig at ikke har så lite poeng =) ps ikke poeng du skal se på men trooper =) og ClickClack adler dem siden han ønsker nær byer men det fleste adler andre spillere =)
 

DeletedUser

Guest
hehe tanke på at eg har tapte 5000 i støtte og i tilegg greier for dagens forsvarer og har bygget byen min opp igjenn med tropper synes eg egentlig at ikke har så lite poeng =) ps ikke poeng du skal se på men trooper =) og clikcøak adler dem siden han ønsker nær byer men det fleste adler andre spillere =)

Morsomt at du sier det.. Fordi jeg gikk litt over kartet, og det var da jeg så at en av dine medlemmer hadde adlet en fin liten 130p by ^^
 

DeletedUser

Guest
Wow :eek: konge prestasjon :D

Ett lite problem, jeg sliter med å forstå hva du prøver å fortelle her da. Sitter med en følelse av å solgt smør uten å få betaling, lite givende med andre ord :(
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
det har det sikkert vet at mørke adlet en by på 900 poeng den var eid av en anen spiller den blei atet idag btw =) vet at prøven tok en sånn by men den blei tate dagen etter han kom hit =P men vet noen adler grått og ps vi har guid forum der det lærer seg og snipe,sende adelstog osv =)
 

DeletedUser

Guest
Men om jeg forstår deg riktig, noe det er stor sjanse for at jeg ikke gjør. Det virker på meg, som om du har hatt i deg litt for mange innabords? kan det stemme? :confused:
 

DeletedUser

Guest
det har det sikkert vet at mørke adlet en by på 900 poeng den var eid av en anen spiller den blei atet idag btw =) vet at prøven tok en sånn by men den blei tate dagen etter han kom hit =P men vet noen adler grått og ps vi har guid forum der det lærer seg og snipe,sende adelstog osv =)

OOO, blir spennende :)
 

DeletedUser

Guest
Må si jeg liker denne verdenen svært godt! Mange
stammer som kriger mot hverandre, det er ikke 2 sider mot hverandre, men mange flere.( eks. v8 ble ødlagt for oss andre pga. 3.14 og ``storebroren`` dems.)

Bra jobba folkens! Håper dette fortsetter sånn her :) inntresangt verden!


sorry for gramatik feil, måtteforte meg nåpr jeg skrev dette her, læreren kommer snart inn ^^
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Er enig med deg der :)

Fin verden, masse action hele tiden.... :D

_____________________________

Kleppe-V9
 

DeletedUser

Guest
var ekstremt kjedelig i starten men etter at DN erklærte krig mot k55, k55 kriger litt, og nå som Forte har inntatt k44 er det mye som skjer rundt omkring, og fortsatt mye som kan skje.

De største spillerene har fått mer kjøtt på beina og da skjer det forhåpentligvis noe mer snart :D
 
Topp