Vennelista

DeletedUser

Guest
Hey,

jeg begynner å få en del venner på vennelista mi og lurte på om det var mulig å skaffe en ordning med grupper i vennelista. Det hadde vært kjempegreit, ihvertfall for de som har mange venner.

Mvh
Blomsterviken
TIR
 

DeletedUser

Guest
Ingen av oss som spiller TW mye har særlig mange venner..så det er nok ikke et problem mange har støtt på enda..

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Har sett gjennom noen av vennelistene mine... det er ikke så mange oppført der, og de fleste er bare randoms. :D
 

king herodes

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
:/ dårlig i grunn

Kunne ihvertfall ha en mulighet for det på PK da...

Jeg har for mange venner på spillet vist,,, får ikke sendt støtte
 

DeletedUser

Guest
Er ikke noe poeng i å innføre dette.
Eneste jeg har på venner er tøffe folk og venner fra "Teh real laif". Eneste grunnen er for å se når de er pålogget, noe jeg uansett ikke gjør ettersom jeg bare ser om de er på MSN eller skype.
Hvis du har så mange på lista di er nok de fleste av de "venner" som du bare legger til for å være tøff.
Er det noen som bruker vennelista aktivt egentlig?
 

DeletedUser

Guest
Er det noen som bruker vennelista aktivt egentlig?

kun når... øh.. egentlig ikke... som du sa, har faktisk alle på msn. så ser EGENTLIG ikke grun til vennelista..

hva med et forslag om og fjerne den?
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
bruker den bare når jeg har regga meg på nye verdner for å se hvor IRL venner ligger i forhold til meg.. enklere å trykke på navnet der enn å spørre etter coords, søke etter spiller el.l.. toppen av latskap.. så mener det samme som de andre her at det er nok ikke nødvendig for flertallet å ha grupper der..:)
 

DeletedUser

Guest
Vennelista er bra (Y)

Jeg bruker den faktisk, da ser du om noen er pålogget ingame som du kanskje kan treng, de e bærre lækkert...
 

DeletedUser

Guest
Joda. Jeg bruker den også litt i starten på nye servere (speedservere). Har brukt den.. 1 gang for å se når lederen av stammen min var pålogget i en periode jeg var under mye angrep. Hvis jeg ikke husker feil :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Tviler på at dette kommer med det første.
Helt greit forslag, men tviler på at innogames og co prioriterer vennelisten mest når dem holder på å oppdatere serverne, men kan vel føre dette videre ;)
 

DeletedUser

Guest
Vennelista er bra uansett, hvis du blir angrepet og har naboene dine på vennelista kan du se hvem av dem som er online og som kan sende deg støtte fort(Hvis du trenger da:p^^).
 
Topp